Minä ja mun pikkuveli. Olin noin about 9 vuotta vanha ja veljeni 8 vuotias. Teistä vanhempi veli oli noin 10 vuotias ja toinen veli mun pikkuveljeni ikäluokkaa. Siellä laskettiin Ranuan leirintäalueella muun muassa keltaisesta liukumäestä. Siellä oli eräs pitkätukkainen poika myös laskemassa meidän kanssa liukumäestä ja sitten oli joku helsinkiläinen hieman hiljainen ja ujohkon oloinen melko vaalea tai punertavatukkainen poika. Muistuuko mitään mieleen? Minä muistan hyvinkin. Muistan oikeastaan teidän molempien kasvotkin sillä minulla on tosi hyvä kasvomuisti ja mulla on myös tosi hyvä pitkämuisti. Eikös siellä ranuan leirintäalueella ollut joku puhuva papukaija? Muistan että oli! Juttelimme siellä leirintäalueella aika paljon , minä, pikkuveljeni ja te kaksi tamperelaispoikaa. Minä ja veljeni olemme nivalalaisia. Minä asun vieläkin Nivalassa. Olen sinkku. Veljeni löysin naiskumppanin, meni naimisiin ja nyt on lapsia ja asuu eri paikkakunnalla. Upeat muistot jäi teistä kahdesta tampereen pojusta. Muistikuva että vanhempi teistä oli ainakin silloin ikäisekseen melko rotevahko ruumiinrakenteeltaan ja minun ruumiinrakenne aina riuska ja leveät hartiat. Nuorempi veli teistä taisi olla se hieman puheliaampi ja nauravaisempi.
Muistatteko kun tapasimme Ranuan leirintäalueella joskus vuonna 1991?
5
76
Vastaukset
- Anonyymi
Saattoi olla kysseessä myös vuosi 1992. En ihan tarkkaan muista. Ei ainakaan ollu vuosi 1993!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17715268s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sain teistä molemmista hyvän vaikutelman. Sanat nöyrä, mukava ja kiltti tulee ekana mieleen kuvailtaessa teitä molempia.
Minä itse mokasin siellä yhden jutun kun sanoin typerästi sille pitkätukkaiselle pojalle mutta kaikki tekee virheitä ja silloin minä tulin surulliseksi ja pyysin heti anteeksi häneltä. Olin tyhmä. Olen enemmän tunnevoittoinen kaveri.- Anonyymi
Virheistä voi myös oppia. Ja pitääkin oppia. Kiusata ei saa ketään.
- Anonyymi
karavaanari on kaikkien kaveri 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597