Minä ja mun pikkuveli. Olin noin about 9 vuotta vanha ja veljeni 8 vuotias. Teistä vanhempi veli oli noin 10 vuotias ja toinen veli mun pikkuveljeni ikäluokkaa. Siellä laskettiin Ranuan leirintäalueella muun muassa keltaisesta liukumäestä. Siellä oli eräs pitkätukkainen poika myös laskemassa meidän kanssa liukumäestä ja sitten oli joku helsinkiläinen hieman hiljainen ja ujohkon oloinen melko vaalea tai punertavatukkainen poika. Muistuuko mitään mieleen? Minä muistan hyvinkin. Muistan oikeastaan teidän molempien kasvotkin sillä minulla on tosi hyvä kasvomuisti ja mulla on myös tosi hyvä pitkämuisti. Eikös siellä ranuan leirintäalueella ollut joku puhuva papukaija? Muistan että oli! Juttelimme siellä leirintäalueella aika paljon , minä, pikkuveljeni ja te kaksi tamperelaispoikaa. Minä ja veljeni olemme nivalalaisia. Minä asun vieläkin Nivalassa. Olen sinkku. Veljeni löysin naiskumppanin, meni naimisiin ja nyt on lapsia ja asuu eri paikkakunnalla. Upeat muistot jäi teistä kahdesta tampereen pojusta. Muistikuva että vanhempi teistä oli ainakin silloin ikäisekseen melko rotevahko ruumiinrakenteeltaan ja minun ruumiinrakenne aina riuska ja leveät hartiat. Nuorempi veli teistä taisi olla se hieman puheliaampi ja nauravaisempi.
Muistatteko kun tapasimme Ranuan leirintäalueella joskus vuonna 1991?
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Saattoi olla kysseessä myös vuosi 1992. En ihan tarkkaan muista. Ei ainakaan ollu vuosi 1993!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17715268s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sain teistä molemmista hyvän vaikutelman. Sanat nöyrä, mukava ja kiltti tulee ekana mieleen kuvailtaessa teitä molempia.
Minä itse mokasin siellä yhden jutun kun sanoin typerästi sille pitkätukkaiselle pojalle mutta kaikki tekee virheitä ja silloin minä tulin surulliseksi ja pyysin heti anteeksi häneltä. Olin tyhmä. Olen enemmän tunnevoittoinen kaveri.- Anonyymi
Virheistä voi myös oppia. Ja pitääkin oppia. Kiusata ei saa ketään.
- Anonyymi
karavaanari on kaikkien kaveri 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492378Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on532157Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 311614
- 181449
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191284