Meidän suomen valtion edustajat ovat venäjällä tehneet tutkimusta kuinka venäläiset = venäjän kansalaiset suhtautuu suomeen.
Tässä esimerkki epävarmuudesta, suomettuneisuudesta, pelosta.
Kun tuo tuli ensimmäisen kerran tietoon kun asian julkistivat niin ihmettelin. Tälläisellä asialla on lisäksi haittapuoli = suomalaisia joilla on geeneissä sitä "alistumista, ja ovat sairaalloisen varovaisia imevat mielistelyä enemmän.
Ulkoministeriön "maakuvatutkimus" venäjällä = suomettumisen piirre
1
142
Vastaukset
- Anonyymi
2021 lopulla yle uutisoi
PIETARI Mitä ne venäläiset meistä ajattelevat? Melkein pelkkää hyvää, selviää Suomen ulkoministeriön Venäjällä teettämässä kyselytutkimuksessa.Edelliset tutkimukset olivat vuosilta 2017 ja 2019.
2000-2022 välinen aika oli aivan järkyttävää mielistelyä suomen valtion edustajien taholta ja laajasti mediassa, peruuttelijoita oli huimasti.
Selvästi huomasi että yhteiskunnassa ei moni osannut toimia ja ajatella terveesti! Huomasin koko 2000 luvun alusta että meidän maassa asioista puhuttiin enemmän kierrellen samalla kun venäjällä tapettiin poliitikkoja, sananvapautta ajavia toimittajia, venäjä hyökkäsi 2008, aloitti ukrainaa vastaan toimet ja aloitti painostamaan puheilla.
Suomen ja euroopan toimettomuus ja pehmeys paistoi läpi.
Onneksi itse kuulun heihin jotka näki kaikin ja voisin luetella henkilöitä jotka ei kykene toimimaan oman korvien välin takia koska alistuvat ja pelkäävät kun heitä pelotellaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627