Alhaista, yksinkertaisesti alhaista.
4,7% vaatii muilta palvelua ja siksi pakkoruotsia alakoulusta yliopistoon kaikille muille
26
193
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi enemmistö ruotsinkielisiksi rekisteröidyistä puhuu myös suomea, monet jopa paremmin kuin suomenruotsia.
Pienet ruotsienemmistöiset rannikkopläntit on poikkeus. Niissä yli 50-v miehet eivät usein osaa suomea, joskaan ei mitään muutakaan kieltä oman murteensa ohella.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17715343A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eli oikeasti pakkoruotsia luetaan pienen ryhmön etujen vuoksi, mitään palvelutarvettakaan ei ole (vaikka moraaliton se palveluvaatimuskin vaatimus olisi)
- Anonyymi
Entä miten on suomenkielisten palvelu ahvenanmaan virastoissa ja lääkäreissä ?
- Anonyymi
Hyvä kysymys!
Vastaus: olematonta palvelua.
- Anonyymi
Ja tämä jatkuu. Käsittämätöntä.
- Anonyymi
Miten RKP kehtaa?
- Anonyymi
Loputon röyhkeys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loputon röyhkeys
Yleistä tietoa
- Anonyymi
Loputonta
- Anonyymi
Ruotsinkielisillä koululaisilla on huonommat PISA-tulokset kuin suomenkielisillä, ei kai niitä vajakkeja voi vaatia oppimaan suomea.
- Anonyymi
Niin kohtuutonta
- Anonyymi
Surullista
- Anonyymi
Huono homma
- Anonyymi
Ei enää tätä pakkoa
- Anonyymi
Miksi jatkuu?
- Anonyymi
Tämä on RKP:n surkea missio
- Anonyymi
Ilkeilyä
- Anonyymi
Miksi RKP onnistuu tässä?
- Anonyymi
Ei mitään tolkkua
- Anonyymi
Ei toimi
- Anonyymi
Sanattomaksi vetää
- Anonyymi
Täysin kieroontunutta pakottamista
- Anonyymi
Alhaista pakotusta.
Oikein olisi ruotsin sijaan saksaa, ranskaa ja espanjaa - Anonyymi
Siis alhaista
- Anonyymi
Kestämätöntä 2023
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962