Selvyyden tilanteeseen

Anonyymi-ap

Haluaisin saada selvyyden tähän meidän tilanteeseen. Minun pitäisi uskoa tunteeseen, että hän ei ole kiinnostunut minusta. Mutta minä idiootti en usko, haikailen vain hänen peräänsä.
En tiedä mikä tämä päivä taas on ollut, kun on mieli niin herkillä kokoajan. Mietin häntä ja itken ihan pienistä asioista. Jopa nämä palsta trollien haukkumiset menee tänään tunteisiin.
Kun tietäisin varmaksi, että kaikki on ohi, niin voisi edes miettiä jatkoa elämälle...

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko varmistanut häneltä suoraan, ettei hän ole kiinnostunut? Että hän on sanonut sinulle, ettei ole kiinnostunut?

      • Anonyymi

        No en ole, kun ei minusta ole siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en ole, kun ei minusta ole siihen.

        Ai? No voi httolainen, sitten olet kyllä kurjassa välikädessä. Se nimittäin se asian suoraan kysyminen toisi sen vastauksenkin, ratkaisun, ja sitä kautta vapahduksen, olkoonkin että tietenkin torjunta sattuisi aivan pirusti. Toki olisi myös mahdollista että hän onkin kiinnostunut, mikä taasen veisi tunteet aivan toiseen äärilaitaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai? No voi httolainen, sitten olet kyllä kurjassa välikädessä. Se nimittäin se asian suoraan kysyminen toisi sen vastauksenkin, ratkaisun, ja sitä kautta vapahduksen, olkoonkin että tietenkin torjunta sattuisi aivan pirusti. Toki olisi myös mahdollista että hän onkin kiinnostunut, mikä taasen veisi tunteet aivan toiseen äärilaitaan.

        Ei meillä ole hänen kanssaan puheyteyttä, tai mitään muutakaan yhteyttä, että pystyisin kysymään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä ole hänen kanssaan puheyteyttä, tai mitään muutakaan yhteyttä, että pystyisin kysymään.

        No mutta kai hän nyt on sinun tavoitettavissasi? Siis että näet häntä jossain ohimennen tms.? Siis vaikka niin, että hän on töissä kaupan kassalla tai jotain?

        Ei tuohon oikein ole kuin ne kaksi vaihtoehtoa, kärsiä kunnes jokin ajattelussasi muuttuu tai kohdata hänet ja kysyä asiaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mutta kai hän nyt on sinun tavoitettavissasi? Siis että näet häntä jossain ohimennen tms.? Siis vaikka niin, että hän on töissä kaupan kassalla tai jotain?

        Ei tuohon oikein ole kuin ne kaksi vaihtoehtoa, kärsiä kunnes jokin ajattelussasi muuttuu tai kohdata hänet ja kysyä asiaa.

        Erittäin harvoin näen hänet ohimennen. Ja usein tilanteet ovat sellaisia, että ei siinä edes pystyisi sanomaan mitään. Eikä minulla rohkeuskaan riitä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin harvoin näen hänet ohimennen. Ja usein tilanteet ovat sellaisia, että ei siinä edes pystyisi sanomaan mitään. Eikä minulla rohkeuskaan riitä...

        Hankala on tilanteesi kaikin puolin. Eikä minullakaan ole taikatemppuja tarjolla, valitettavasti. Henkisen olkapääni toki saat, mutta sekin auttaa vain himpun verran ☹️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hankala on tilanteesi kaikin puolin. Eikä minullakaan ole taikatemppuja tarjolla, valitettavasti. Henkisen olkapääni toki saat, mutta sekin auttaa vain himpun verran ☹️

        Eipä sitä muuta voi vaatia edes. Helpompi olisi vain unohtaa ja jatkaa elämää, mutta en haluaisi, en ennenkuin tämä tilanne selviää. Mutta sitten tulee taas muut asiat eteen, joita ei haluaisi viivytellä. Raskasta tämä elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä muuta voi vaatia edes. Helpompi olisi vain unohtaa ja jatkaa elämää, mutta en haluaisi, en ennenkuin tämä tilanne selviää. Mutta sitten tulee taas muut asiat eteen, joita ei haluaisi viivytellä. Raskasta tämä elämä.

        Niin, ei siinä oikein ole vaihtoehtoja. Kysyä suoraan, tosin vaivihkaisesti kun ette ole sellaisissa väleissä tai sitten vain luopua ja yrittää välttää hänen kohtaamistaan toistaiseksi. Ikävä tilanne.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, ei siinä oikein ole vaihtoehtoja. Kysyä suoraan, tosin vaivihkaisesti kun ette ole sellaisissa väleissä tai sitten vain luopua ja yrittää välttää hänen kohtaamistaan toistaiseksi. Ikävä tilanne.

        No ei ole vaikeaa välttää näkemästä, kun hän välttelee minua jo valmiiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole vaikeaa välttää näkemästä, kun hän välttelee minua jo valmiiksi.

        No kai tuo on sitten otettava selkeänä signaalina... Ehkä sinun olisi viisainta lakaa luopua hänestä, alkaa myös hieman karttaamaan mahdollisia kohtaamisia...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kai tuo on sitten otettava selkeänä signaalina... Ehkä sinun olisi viisainta lakaa luopua hänestä, alkaa myös hieman karttaamaan mahdollisia kohtaamisia...

        Järki on sen jo ymmärtänyt, mutta tunteet eivät sitä hyväksy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järki on sen jo ymmärtänyt, mutta tunteet eivät sitä hyväksy.

        Niin, se on se iso työmaa, tunteet ei tottele järkeä, vaikka kuuntelevat sitä kyllä. Mutta sitä kautta se työ menee, ajattelu->tunteet->reaktiot.
        Tie vaan on pitkä, kun on vahvat tunteet käsiteltävinä. Ja positiiviset tunteet, negatiivisten tunteiden kanssa on aavistuksen helpompi työskennellä, ei paljon, mutta kuitenkin.


    • Anonyymi

      Mikset nyt voi hyvänen aika selvittää asioita sen ihmisen kanssa???

      • Anonyymi

        Kerro sinä se, kun teet asiasta niin helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä se, kun teet asiasta niin helppoa.

        Menet vaan ja sanot, että voitaisko jutella, saanko soittaa sulle. Ei ole ahdistelua jos sitä kohtaamista pelkäät. Sitten kun oot saanut numeron niin viestitä tai soita ja ensin kysyt, että oletko täysin sinkku ja jos näin, niin kiinnostaisiko tutustua.

        Löyhää ohjaa alussa, mutta selkeästi ja johdonmukaisesti. Jos on epämääräinen ja arvailee turhia, niin paineita vaan kasaantuu ja toisella voi herne mennä nenään.

        Jossei anna numeroa, ei ole kiinnostunut, jos antaa, niin on. Riippuen ihmisestä, neuvot sopii sekä m &n.

        Kyllä hei ihan kaikki aikuiset tajuaa että jos on kiinnostusta, on hermostusta ja jännitystä. Ei se ole mikään salaisuus.

        🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet vaan ja sanot, että voitaisko jutella, saanko soittaa sulle. Ei ole ahdistelua jos sitä kohtaamista pelkäät. Sitten kun oot saanut numeron niin viestitä tai soita ja ensin kysyt, että oletko täysin sinkku ja jos näin, niin kiinnostaisiko tutustua.

        Löyhää ohjaa alussa, mutta selkeästi ja johdonmukaisesti. Jos on epämääräinen ja arvailee turhia, niin paineita vaan kasaantuu ja toisella voi herne mennä nenään.

        Jossei anna numeroa, ei ole kiinnostunut, jos antaa, niin on. Riippuen ihmisestä, neuvot sopii sekä m &n.

        Kyllä hei ihan kaikki aikuiset tajuaa että jos on kiinnostusta, on hermostusta ja jännitystä. Ei se ole mikään salaisuus.

        🤠

        Ihan hyviä vihjeitä kyllä, mutta minulla ujous tulee eteen toteutuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyviä vihjeitä kyllä, mutta minulla ujous tulee eteen toteutuksessa.

        Ymmärrän. Haluaisitko sitten, että se nainen ehdottaisi sinulle jotain?

        Ennitse ymmärrä, miten ujoa ja hermistunutta miestä pitäisi lähestyä, kun itsekkin on vähän samanlainen. Itse vaan haluaisin, että mies pyytää numeroa, ei tarvi siinä hetkessä todistaa mitään tai tehdä vaikutusta.

        Sillloin jos nainenkin on ujo, niin miehen vaan ehkä pitäisi, jos haluaa osoittaa heti, että naisen tunteet merkitsee. Kun miehillä on se luontainen taipumus olla itsekkäämpiä ja egoistisia, niin heidän vaan täytyy tehdä selväksi ne hyvät aikeensa mahdollisimman selvästi.

        Ujolle naiselle saattaa olla ihan hirveä järkytys joutua jonkun miehen käyttämäksi.

        "Erittäin harvoin näen hänet ohimennen". Eli ei kovin noloa, jos saatkin rukkaset:)


    • Anonyymi

      Menikö ap Miehelle vai naiselle?

      • Anonyymi

        Eihän täällä saa kirjoittaa kenelle nämä menee.


      • Anonyymi

        Mitä väliä, jos täällä vaan puretaan tunteita?? Senssipalstat on erikseen. Etkä sukupuolestakaan voi päätellä, että on just sulle. Se luo vain harhoja ihmisille, ei ollenkaan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, jos täällä vaan puretaan tunteita?? Senssipalstat on erikseen. Etkä sukupuolestakaan voi päätellä, että on just sulle. Se luo vain harhoja ihmisille, ei ollenkaan hyvä.

        No sitä minäkin olen miettinyt, että miksi se on kiellettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, jos täällä vaan puretaan tunteita?? Senssipalstat on erikseen. Etkä sukupuolestakaan voi päätellä, että on just sulle. Se luo vain harhoja ihmisille, ei ollenkaan hyvä.

        Tämä selevä! Eipähän tarvihe näitä enää lukea. Heippa
        Ihan putos pohja näistä txt kun ei edes sitä saa tietää


    • Anonyymi

      Voi antaa sulle varman neuvon. Mitkään ihmissuhteet eivät saa selkoa täällä. Löydät onnen oikeasta maailmasta kulta ystävä. Sivusta vain sanoin.

      • Anonyymi

        Siellähän minä valitettavasti elänkin, ihan oikeassa maailmassa. Olen ihastunut ihan oikeaan ihmiseen, en palsta hahmoon. Ja nämä minun tunteeni siitä, että hän ei ole kiinnostunut, tulevat myöskin ihan oikeassa elämässä tapahtuvista asioista.
        Pysy sinä vain siellä sivussa, kun et osaa mitään oikeaan elämään liittyviä neuvoja antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän minä valitettavasti elänkin, ihan oikeassa maailmassa. Olen ihastunut ihan oikeaan ihmiseen, en palsta hahmoon. Ja nämä minun tunteeni siitä, että hän ei ole kiinnostunut, tulevat myöskin ihan oikeassa elämässä tapahtuvista asioista.
        Pysy sinä vain siellä sivussa, kun et osaa mitään oikeaan elämään liittyviä neuvoja antaa.

        Miksi täällä kyselet varmistusta suhteeseenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän minä valitettavasti elänkin, ihan oikeassa maailmassa. Olen ihastunut ihan oikeaan ihmiseen, en palsta hahmoon. Ja nämä minun tunteeni siitä, että hän ei ole kiinnostunut, tulevat myöskin ihan oikeassa elämässä tapahtuvista asioista.
        Pysy sinä vain siellä sivussa, kun et osaa mitään oikeaan elämään liittyviä neuvoja antaa.

        Älä sinä käske minua. Uskon että aloituksesi on provo kun noin reagoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täällä kyselet varmistusta suhteeseenne?

        Itse en kyllä näe yhtäkään kysymysmerkkiä tekstissäni. En siis ole kysynyt yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä näe yhtäkään kysymysmerkkiä tekstissäni. En siis ole kysynyt yhtään mitään.

        Olet liian innokas väittelemään kanssani. Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä näe yhtäkään kysymysmerkkiä tekstissäni. En siis ole kysynyt yhtään mitään.

        Pohdi vaan rauhassa täällä juorupalstoilla "oikean elämän suhdettasi" . Haha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdi vaan rauhassa täällä juorupalstoilla "oikean elämän suhdettasi" . Haha

        Ei minulla ole mitään suhdetta. Enkä ole sellaista väittänytkään. Eikä minua kiinnosta sinun kanssasi väitellä, korjaan vain sinun väärinymmärryksiä tekstistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään suhdetta. Enkä ole sellaista väittänytkään. Eikä minua kiinnosta sinun kanssasi väitellä, korjaan vain sinun väärinymmärryksiä tekstistäni.

        Olet melkoinen luikertelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet melkoinen luikertelija

        Tuo oli hauskasti sanottu, tuli hymy huulille, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian innokas väittelemään kanssani. Miksiköhän?

        Tää on joku sekopää


    • Anonyymi

      Samaa käyn läpi itse. Ja tämä on kyllä tuskien taival. En minä saa selvää hänestä. Enkä tohdi suoraan kysyä, että pannako vaan haluaisit??? Se voisi olla loukkaavaa. Tuntuu että kaikki mitä päästän suustani on loukkaavaa. Yhtä hyvin minäkin voin olla loukkaantunut. Ja välillä olenkin ja itken paljon. Ei tämä tunnu elämältä.

      • Anonyymi

        No minä ainaki loukkaantuisin, jos minulle tulisi joku noin sanomaan.
        Mutta tuo on kyllä vaikeaa, kun ei ota selvää toisesta ja tiedän myös itsestäni, että olen varmasti sellainen, josta ei saa mitään selvyyttä.
        Suunnittelen aina mitä ja miten sanon/käyttäydyn näyttääkseni tunteeni. Ja kappas, kun hän on edessäni, palaan takaisin sinne kuoreeni, enkä uskalla mitään sanoa, tai edes näyttää eleilläni kiinnostusta. Osaan vain tuijottaa ja sekin tuntuu nykyään vaikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä ainaki loukkaantuisin, jos minulle tulisi joku noin sanomaan.
        Mutta tuo on kyllä vaikeaa, kun ei ota selvää toisesta ja tiedän myös itsestäni, että olen varmasti sellainen, josta ei saa mitään selvyyttä.
        Suunnittelen aina mitä ja miten sanon/käyttäydyn näyttääkseni tunteeni. Ja kappas, kun hän on edessäni, palaan takaisin sinne kuoreeni, enkä uskalla mitään sanoa, tai edes näyttää eleilläni kiinnostusta. Osaan vain tuijottaa ja sekin tuntuu nykyään vaikealta.

        Tiedän tuon. Itselläni nousee niin paljon eri tunteita pintaan hänen lähellään, että olen varmaan shokissa jollen sitten muuten sekaisin päästäni. Pelottavan paljon tunteita hyökkää sieltä yht'äkkiä kimppuun. Kyllä kai siinä käynnistyy jonkinlaiset suojamekanismit, enkä ole enää se sama. En muuta osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon. Itselläni nousee niin paljon eri tunteita pintaan hänen lähellään, että olen varmaan shokissa jollen sitten muuten sekaisin päästäni. Pelottavan paljon tunteita hyökkää sieltä yht'äkkiä kimppuun. Kyllä kai siinä käynnistyy jonkinlaiset suojamekanismit, enkä ole enää se sama. En muuta osaa sanoa.

        Sydän jyskyttää ja hengitys vaikeutuu. Yhtäkkiä ei ymmärrä mitään ympärillä tapahtuvasta, tuijottaa vain toista hölmistyneenä. Sitten taas, kun tilanne on ohi, sitä miettii vain, että miksi en taaskaan saanut sanottua mitään. Miksi en taaskaan saanut tehtyä mitään... Aina sama tilanne.


    • Anonyymi

      Niin haluaisin minäkin, mutta ei onnistu jollei nyt sattumalta törmätä nurkilla.

      • Anonyymi

        Eikä se törmääminen auta, kun kumpikaan ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se törmääminen auta, kun kumpikaan ei toimi.

        jos nyt edes sanan sais suustansa ulos, sekin jo olis jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nyt edes sanan sais suustansa ulos, sekin jo olis jotain.

        No tämäpä juuri, kun ei edes tervehtiä osaa...


    • Anonyymi

      Hyvin samantapainen tilanne. Itsekin haluaisi keskustella, tuntuu vain että haluaa tilanteesta pian pois. En kyllä välttele, aikataulut vain kovin erilaiset. Usein mietin että aamulla näen ja juttelen, kuitenkin aina niin poikki etten aamulla tokene mihinkään.

    • Anonyymi

      Ja me asumme yhdessä.

    • Anonyymi

      Trollit? Vai mt:t? Jos nainen on vihainen ja sapekkaan epäuskoinen, niin hänhän on HULLU!

      Onhan se vaikeaa joutua itselleen myöntämään, että ne omat piirteet ja käytös saattaa raivostuttaa jonkun ihmisen ihan totaalisesti ja lopullisesti.

      Onneksi voi aina sentään tavistyyliin kaasuvalottaa toisen epätoivon, pettymyksen ja pahan olon trollailuksi ja mt-ongelmiksi👍

      En ikinä voisi luottaa sellaiseen ihmiseen joka noin tekee vain ja ainoastaan siksi että haluaa säilyttää oman egoistisen koskemattomuutensa. Siinähän joutuisi lataamoon tarkkailuun heti kun tulisi jotain erimielisyyksiä ja mies vetää maton alta oman etunsa vuoksi.

      Nainen- juuri nyt helvetillisen kylmä ja myrkyllinen. Ja sinkku, kevättä odotellen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe