Eikö toriparkissa ole tilaa

Anonyymi-ap

Yliopistonkadun alkupäässä
on autoja parkkeerttu kieltopaikoille ja ryhmistyskaistoille sikinsokin miksei kukaan valvo
Samoin Nahkurinkadulla iltapäivisin
Pysäkoinninvalvojat paikalle ja onhan niitä näkynytkin
Ei kuitenkaan tarpeeksi

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

samoin on autoja pysäköitynä Kauppiaskadun ja brahenkadun välille jossa on pyörätie ,liikennemerkki on paikalla ,siinä on 20metriä on pyörätie,viikonlopulla siinä on 8autoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      325
      2579
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      33
      2216
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      220
      891
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      337
      825
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      771
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      716
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      673
    Aihe