Saisko tänne avoimia mielipiteitä UPM:stä työnantajana? Kesätyöhaku on auki, mutta googlettamalla ei juurikaan tullut hyviä tekstejä vastaan. Sen sijaan yritys kyllä itse on itseään markkinoinut Suomen halutuimpana työnantajana.
UPM kokemuksia
7
1859
Vastaukset
- Anonyymi
Voi-voi. Tämä on Pörssi-palsta! Eipä ole hääppöiset eväätSinulla, kun... mutta tämähän on tietty Suomi24-sfääri.
- Anonyymi
Naulan kantaan!
- Anonyymi
tehdas loppuu ja suljetaan pysyvästi 2032 joten hyvin on aikaa käydä kesätöissä
- Anonyymi
Kyllä se tehdas lopettaa toimintansa kokonaisuudessaan tämän vuoden aikana. Kun raaka-aine loppuu tuossa kuukauden päästä. Mitään ei jää. Saha, sellulinjat, paperikone, voimalaitos. Kaikilla sama kohtalo. Puun hinta on liian kova.
- Anonyymi
huomssitteko kuinka hyvä toimitusjohtaja Pesonen oli
kun puun hinta oli ylhäällä hän kehitti korkeamman jalostusasteen tuotteita
biopolttoaineet.tarralaminaatti.muovipuukomposiitti jne näistä ssi paremman hinnan ja niillä ei ollut samaa kilpailua kuin bulkki tuotteilla
tämä italian mies kiinittää vain yksittäisen raakaaineen hintaan huomiota- Anonyymi
Biopolttoaineiden osalta tuli tappiota.
- Anonyymi
hyi hävetkää rikkaat paperitehtaan porhot!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502