Hyvää yötä täältä jostain
Tulen uniisi vaikka väkisin
Joko nukut tee mies
15
174
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yksi hehkun alotus.
- Anonyymi
Nukun jo älä herätä öitä nainen t. 😩
- Anonyymi
Oih en tietenkään. Nuku nyt vaan 🤩 siellä
- Anonyymi
Hei muuten ootko huomannut tässä vastauspalkin alla tuon tekstin kun kirjoitat tänne lukee... "This site is protected by reCAPTCHA...", niin tuo Captcha oli muistaakseni Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläinen sen Sinuhen avustaja Captcha. Jotenkin noin se kirjotettiin.
Se oli semmoinen hauska koominen hahmo. Se heitti aina tomua itsensä päälle kun myi maansa epätoivoissaan ja rupesi repimään hiuksiaan.
Eläväinen kirja. Liekkö copteilla ja suomalaisilla jotain yhteistä? Jotenkin vanha oikeisto ammensi sieltä voimansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei muuten ootko huomannut tässä vastauspalkin alla tuon tekstin kun kirjoitat tänne lukee... "This site is protected by reCAPTCHA...", niin tuo Captcha oli muistaakseni Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläinen sen Sinuhen avustaja Captcha. Jotenkin noin se kirjotettiin.
Se oli semmoinen hauska koominen hahmo. Se heitti aina tomua itsensä päälle kun myi maansa epätoivoissaan ja rupesi repimään hiuksiaan.
Eläväinen kirja. Liekkö copteilla ja suomalaisilla jotain yhteistä? Jotenkin vanha oikeisto ammensi sieltä voimansa.Tää on ihan oikeesti paikka. Nämäkin haluaa käsiporata kalloja auki mielenterveysongelmaisilta.
Ei kyllä 3000 vuoden kehitys näy. Ei näääääy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on ihan oikeesti paikka. Nämäkin haluaa käsiporata kalloja auki mielenterveysongelmaisilta.
Ei kyllä 3000 vuoden kehitys näy. Ei näääääy.Kova kyl Alibabatus ja pullon henkien korkkailu. Sit tää viel: https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009343666.html
Toi on hyvä toi heittomerkeissä oleva teksti tos uutisessa. Mä en tajuu miten noi päästää ton sensuurista läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova kyl Alibabatus ja pullon henkien korkkailu. Sit tää viel: https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009343666.html
Toi on hyvä toi heittomerkeissä oleva teksti tos uutisessa. Mä en tajuu miten noi päästää ton sensuurista läpi.Tää troIIi ei liity aloittajaan. Jotain kiusaamista nuo kai on.
- Anonyymi
Juu nukuin mutta heräsin ja nyt tulin vilkaisemaan tänne. Hyvää yön jatkoa hoo nähdään unissa 💗
tee mieheltä- Anonyymi
Unissa nähtiin. Mukavaa maanantaita ja uutta viikkoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unissa nähtiin. Mukavaa maanantaita ja uutta viikkoa!
Kiitos... Sinulle myös 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos... Sinulle myös 💗💗💗
💗💗💗 kuin myös sulle 💗💗💗
- Anonyymi
Oih kiitos nukuin hyvin
- Anonyymi
älä matki minua.
- Anonyymi
En nähnyt unia kuten arvelin harhakuvitelmia nämä viestit teelle.
- Anonyymi
Nämä ei ole sinulle mutta ihan totta ne on. Älä kuvittele yhden kirjaimen perusteella että liittyisi sinuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2711854Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy121562Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1091311- 2391114
Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)871020- 1321017
Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!109873Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole228867Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste20883482 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit162658