On oikeasti kamalaa

Anonyymi-ap

jos "lähentelysi" on ihan muuta kuin mitä ihastunut toivoo ja salaa luulee. Aika näyttää toivottavasti totuuden.

24

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sit jos lopetat ajan haaskauksen ja otat selvää totuudesta, kysyt suoraa asiaa henkilöltä itseltään.

      • Anonyymi

        Mä viitsi turhaan kysellä ni ei toisen tartti valehdella jos ei itte osaa puhua avoimen rehellisesti kysymättä ni voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä viitsi turhaan kysellä ni ei toisen tartti valehdella jos ei itte osaa puhua avoimen rehellisesti kysymättä ni voi voi

        Miksi vastaan toisen puolesta? Aika huonoa käytöstä.


      • Anonyymi

        On tilanteita joissa suoraan kysyminen ei ole asiallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaan toisen puolesta? Aika huonoa käytöstä.

        tuo aamuinen tyyppi ei ollut ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä viitsi turhaan kysellä ni ei toisen tartti valehdella jos ei itte osaa puhua avoimen rehellisesti kysymättä ni voi voi

        Älä menekään kyselemään 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä menekään kyselemään 🤣

        Se ei ollut ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tilanteita joissa suoraan kysyminen ei ole asiallista.

        Mutta on täysin normaalia kirjoitella internetiin anonyymina epämääräisiä vihjauksia tai uskoa näitä anonyymien vihjauksia anonyymeille sen sijaan, että kysyy asianomaiselta itseltään? Kysyn kysymyksen yleisessä mielessä, ei kannata rajoittaa ajatteluaan liiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on täysin normaalia kirjoitella internetiin anonyymina epämääräisiä vihjauksia tai uskoa näitä anonyymien vihjauksia anonyymeille sen sijaan, että kysyy asianomaiselta itseltään? Kysyn kysymyksen yleisessä mielessä, ei kannata rajoittaa ajatteluaan liiaksi.

        Näin kun sen muotoilee, se antaa aika kirjavan kuvan ihmisten todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on täysin normaalia kirjoitella internetiin anonyymina epämääräisiä vihjauksia tai uskoa näitä anonyymien vihjauksia anonyymeille sen sijaan, että kysyy asianomaiselta itseltään? Kysyn kysymyksen yleisessä mielessä, ei kannata rajoittaa ajatteluaan liiaksi.

        Mitä väliä sillä on anonyymina. Siinähän tämän palsta idea on, että saa sanoa mikä mieltä painaa ja kuvitella että se oikea vastaa. Anna olla jos et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kun sen muotoilee, se antaa aika kirjavan kuvan ihmisten todellisuudesta.

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. En käy täällä nostamassa itseäni jalustalle. Ei ole tarvetta. Olen pärjännyt riittävän hyvin elämässäni ilmankin. Teille ei kuulu mitä minä sanon kohteelle irl ja mitä en. En ala nolata itseäni enää. Välitän hänestä oikeasti. Kirjoitan tänne ihan mitä haluan.


    • Anonyymi

      Häh

      • Anonyymi

        Koita nukkua öisin


    • Anonyymi

      Onko sinulla diagnosoitu autismi? Vaikuttaa sosiaaliset tilanteet olevan vaikeita. Ala vaikka kutomaan ja unohda ihastushömppä jos et osaa puhua ja ilmaista itseäsi mitenkään. Ei mykistä ole suhteisiin. Se on vissi ja varma. Piste. Nyt kutimet ja langat esiin.

      • Anonyymi

        Ei ole diagnosoitu autismia ja olen sosiaalisesti erittäin lahjakas. Viestisi on tarkoituksellisen provosoiva ja ilkeä. Olen eri maailmasta kuin sinä. Hän ei ole baaripano eikä tineder match. Olen puhunut hänelle aina, jo silloin kun en vielä tuntenut. Mutta jos alan tunteista puhua siinä tilanteessa missä hänet tapaan, niin seurauksista ei ole mitään tietoa. Ei ole mahdollista vielä. Nyt vaan tutustutaan ja odotetaan mitä tuleman pitää.


      • Anonyymi

        Yksi juttu muuten. Käsityöt ei tee kenestäkään autistista tai mykkää. Arvostan käsillä tekijöitä ja ne on varmasti sosiaalisti vähän enemmän kuin sinä näsäviisas kommentoija.


      • Anonyymi

        Aloittaja on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Sen kyllä kaikki järkevät ymmärtää, johon vuoroin autismista ja vuoroin pakkohoitofantasiastan jauhava ei kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä kaikki järkevät ymmärtää, johon vuoroin autismista ja vuoroin pakkohoitofantasiastan jauhava ei kuulu.

        Sulla taitaa piIIu kostua kun muille veetuillaan. Älä vaan kerro mitä teet yksin 4 seinän sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Aloittaja on nainen. Älä ulise muiden puolesta.


    • Anonyymi

      Et kyllä vaikuta enää ihastuneelta vaikka kohdatessamme sainkin hienoisen kuvan että saattaisit vähän ollakkin?No aika näyttää jos näyttää...

      • Anonyymi

        Olen minä edelleen.


    • Anonyymi

      Mitä on "lähentely" tässä tapauksessa.

      • Anonyymi

        Ihan muuta kuin lähentelyä. Siksi nuo lainausmerkit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe