Thaimaahan eläkkeellä.

Anonyymi-ap

Thaimaahan vaaditaan 2000 dollaria kuukaudessa eläke tuloja. Tai sitten pankkitalletus 800 000 Bahtia.
Tai sitten sekoitus näistä.

Suomessa ei kansalaiseläkeläinen voi koskaan muuttaa asumaan kehitysmaa Thaimaahan. Hänen tulonsa ei yksinkertaisesti riitä. Lisäksi kansalaiseläkeläinen vuokralla PK-seudulla ei voi koskaan edes säästää tai tienata siihen vaadittavaa summaa rehellisesti. Mikäli hän ilmoittaa lisää tuloja, niin se otetaan pois, kuten keskitysleirillä.

Ruotsin keskieläke riittää Thaimaassa Asumiseen ja ovathan ne myös jo oppineet kansainvälisyyteen. Minä itse en ole koskaan ollut alisteinen ja hyväksynyt suomalaisen nimeä ja olen tehnyt varani pimeästi veroja kiertäen ja maksanut jotakin, jotta minua ei kytätty. Olikin hyvin yleistä, että kyseltiin mistä nämä varat on peräisin aina pankissa. Maksoin kaiken mahdollisen käteisellä. minulla oli sairasvakuutus ja käytin sitä runsaasti. Nyt tässä lämpimässä ja terassilla sitä huokailen, että voi sitä aikaa.

Nyky nuoret eivät myöskään voi nauttia niistä ajoista mitä me elettiin, kun käteinen oli raha. Nykyään moni joutuu kumarassa menemään sosiaaliin ja esittämään pankkikirjansa ja tositteet mitä on sosiaalin rahoilla hankkinut. Moni vieläkin eläkkeellä maksaa esim. Elatusmaksuja. Ei ei raha ei riitä asumiseen ja edes yhdessä asumiseen nuorena. Vanhana sitten pitäisi asua, jotta saisi edes ruokaa.

Eläkkeellä edes ulkomaan muutto ei auta, kun ulosottoa vie silloin lähes koko eläkkeen. Moni yrittää pitää postilaatikko-osoitteen ja siten saada edes jonkinlaista elintasoa halpismaassa ja säilyttää oman ihmisarvon. Moni kaveri on hypännyt parvekkeelta Thaimaassa ja tehnyt sen ratkaisun. Jos ei ollut Suomessa rahan perässä, niin kyllä on huonosti käynyt sitten eläkkeellä.

Niin, itsekin olen muuttanut Kambodzaan ja olen, kuitenkin saanut maksettua juuri alhaisten hintojen vuoksi lähtömaksuja lähes 10 tuhatta euroa viidessä vuodessa Suomen kolhoosiin, tosin siinä on perintövero myös. Saa nähdä, milloin metsää päästään myymään, kun siellä ollaan niin kateellisia minun täällä olostani ja itse ovat kiinni Suomessa kuntonsa ja kansalaiseläkkeiden suhteen. Toisaalta en oikein tällä hetkellä edes tarvitse sellaisia rahoja.

Eläkkeellä on kiva matkustaa ja olisi kiva käydä etelä Amerikassa. Yhdensuuntainen lento ja siellä sitten. Matkustelkaa tekin, jotka voitte eläkkeellä sitä tehdä. Voitte olla yli vuodenkin reissussa ja elellä missä elätte.

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eihän siinä mennyt kuin jokunen päivä, kun teit uuden avauksen noista pinttymistäsi, julistuksistasi.

      Näinhän joku jo ennustikin jossain noissa lukuisissa edellisissä avauksissasi.
      Samaa julistusta samoine tarinoineen, joita on jo kymmeniä kertoja kommentoitu ja oikaistu noissa edellisissä avauksiesi keskusteluissa.

      Tämä lienee jo kymmenes avaus samasta asiasta samoine höpinöineen.

    • Anonyymi

      Wittuilu ja nälvintä vaan jatkuu, sieltä onnen tyyssiasta.

      • Anonyymi

        Ja kovaa


    • Anonyymi

      Löysin etelästä halpismaasta kaksion terveestä taloyhtiöstä halvalla energiaratkaisulla ja siihen vielä vuokralaisenkin, kunnes eläköidyn. Ehkä myyn sitten nykyisen kaksioni, tai sitten en. Eläkekämppäni läheltä löytyy edullinen ruokakauppakin. S-market holkerintiellä Toijalassa. Täällä Hammerfest jäämeri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe