Onko palsta-ateismi lahko?

Anonyymi-ap

Onko palsta-ateismi lahko, jolla on omat poikkeavat tavat?
Eletään irrallaan käytännön elämän todellisuudesta.

8

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole lahko vaan tahko, joka hioo tylsistä hihuista teräviä atteja.

    • Anonyymi

      Me ateistit emme kuitenkaan elä kuviteltujen jumalien seurassa. Kumpikohan on enemmän kiinni todellisuudessa?

      • Anonyymi

        Eli siis palsta-ateismi on lahko, jolla on omat tavat ja se elää irti arjen todellisuudesta?
        Mutta miksi niin on päässyt käymään? Palsta-ateismihan on yleensä tuomari antaen tuomion, syyttäjä joka tuomion jälkeen tekee syytökset asian todistukseksi ja lääkäri joka diagnosoi netin välityksellä tietämättä.
        Normaalissa elämässä sellaista ammattilaista kutsutaan satuhahmoksi, mutta se on palsta-ateismin elävää varjotodellisuutta.
        En tiedä mihin viittaat, elämisellä kuviteltujen jumalien seurassa? Joten en kommentoi asiaa, mutta ehkä voi selittää mitä asialla palsta-ateismissa tarkoitetaan?
        Huomioitavaa on kuitenkin, että ihmiset eivät välttämättä ole palsta-ateismia lukuun ottamatta kiinnostuneita eritteistä tai anaalifixaatiosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis palsta-ateismi on lahko, jolla on omat tavat ja se elää irti arjen todellisuudesta?
        Mutta miksi niin on päässyt käymään? Palsta-ateismihan on yleensä tuomari antaen tuomion, syyttäjä joka tuomion jälkeen tekee syytökset asian todistukseksi ja lääkäri joka diagnosoi netin välityksellä tietämättä.
        Normaalissa elämässä sellaista ammattilaista kutsutaan satuhahmoksi, mutta se on palsta-ateismin elävää varjotodellisuutta.
        En tiedä mihin viittaat, elämisellä kuviteltujen jumalien seurassa? Joten en kommentoi asiaa, mutta ehkä voi selittää mitä asialla palsta-ateismissa tarkoitetaan?
        Huomioitavaa on kuitenkin, että ihmiset eivät välttämättä ole palsta-ateismia lukuun ottamatta kiinnostuneita eritteistä tai anaalifixaatiosta?

        Miksi hihhuli yrittää tulla määrittelemään ja rajaamaan keskustelua ateismipalstalla nylkyttämällä sairaassa mielessään laatimia olkiukkoja anaalifiksaatioistaan?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Miksi hihhuli yrittää tulla määrittelemään ja rajaamaan keskustelua ateismipalstalla nylkyttämällä sairaassa mielessään laatimia olkiukkoja anaalifiksaatioistaan?

        Ateistinen kaukodiagnoosi käynnissä. Miksi lataat olkiukkoja palstalle? Ja tuot esille sairaan mielen ja nylkyttävän anaalifiksaation? Ei sellaisia ole käytössä muualla kuin palsta-ateismissa.
        Ja siitähän asiassa on kysymys, että miksi niin? Milloin irtaantuminen arjen todellisuudesta tapahtui ja miksi? Mitkä olivat syyt palsta-ateismin lahkoutumiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistinen kaukodiagnoosi käynnissä. Miksi lataat olkiukkoja palstalle? Ja tuot esille sairaan mielen ja nylkyttävän anaalifiksaation? Ei sellaisia ole käytössä muualla kuin palsta-ateismissa.
        Ja siitähän asiassa on kysymys, että miksi niin? Milloin irtaantuminen arjen todellisuudesta tapahtui ja miksi? Mitkä olivat syyt palsta-ateismin lahkoutumiseen?

        ”Ateistinen kaukodiagnoosi käynnissä.”

        No ei vittu tarvitse olla mikään Sigmund Freud, jotta sinun sekavasta tekstistä voi tehdä kaukodiagnoosin, että kyseessä on täysin kajahtanut riemuidiootti 😂😂😂


    • Anonyymi

      ai sellainen kuin jumalan poika 🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe