Onkohan pääministeri enää edes järjissään kun tarvii kokonaista koululuokkaa vastaavan määrän avustajia ja neuvonantajia?
https://www.verkkouutiset.fi/a/yle-paaministerille-kaavaillaan-omaa-turvallisuuspolitiikan-neuvonantajaa/
Pääministerille 21. neuvonantaja/avustaja
14
164
Vastaukset 14
- Anonyymi
Onhan se helppoa,kun ei tarvi itse tietää mitään,eikä vastata mistään itse.Avustajat johtaa harhaan helppo vedota.
- Anonyymi
Pakko olla avustajia, kun se ite on niin Tyhmä, mitäpä Punikki osaa, ehkä "Vallankumous " lauluja, niitä mutta ei muuta
- Anonyymi
Avustajilla on toinenkin nimi - Lobbarit
- Anonyymi
Turvallisuuspolitiikan neuvonantajaa todella tarvitaan, sillä Marin esittää kaikenlaisia, toimenkuvaansa kuulumattomia ulkopoliittisia vaatimuksia.
- Anonyymi
Sekään ei riitä.
- Anonyymi
Kaksi koululuokkaa avustajia. On tärkeää, että seuraava pääministeri ei ole autettavassa tilassa.
Marinin lausunnot ulko- ja turvallisuuspolitiikasta ovat olleet harkitsemattomia ja valtiojohdon työn- ja vastuunjakoa rikkovia.
Kun tähän lisätään tuo jo moneen kertaan havaittu itsehillinnän pettämisen riski, on pakko kysyä omaako Marin täyden vaadittavan varustuksen pääministerin tehtävien hoitamiseen. - Anonyymi
Tämä koskee tulevaa pääministeriä, ilmeisesti Orpoa.
- Anonyymi
Lue tarkasti. Siinä lukee selvästi Marin ja häntä tuo mielipide koskee.
- Anonyymi
Marinin rooli ei ole enää muuta kuin olla puhuvä pää. Porttitoistin.
- Anonyymi
Ennen ei ollut kuin yksi tai kaksi avustaja. Nykyinen tilanne on jo enemmän kuin sairautta.
- Anonyymi
miten sitä täydellistä ihmistä voi neuvoa
- Anonyymi
Sama kuin opettaisi kehitysmaataustaista mamua lukemaan; Ei siitä mitään tule. Arvot ja asenteet vastustavat.
- Anonyymi
Eikö riittäisi vähempi avustaja määrä näillä ministereillä!!! Ei tartte ees itte salkkuaan kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494