Oletko kokeillut nenähuuhtelukannua

lea

hei kaikki allergiset. Olettekos kokeilleet nenähuuhtelukannua? Itselläni lahjaksi saatu kannu oli muutaman vuoden käyttämättä, mutta ekan kerran käytettyäni on käytössä päivittäin. Suosittelen kokeilemaan.

9

6974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuhanenä

Nenäkannu on kerrassaan mainio keksintö. Itse olen käyttänyt sitä viikon ja nuha sekä siitepöly allergia katosivat samantien, ei tarvitse enään käyttää lääkitystä. Ihmettelen ettei nenäkannu ole yleisemmin käytössä?

• Jaana

...viimeeksi tänä aamuna.
      Olen suositellut sitä monelle muullekin, käytön opettelu ei ole ollenkaan vaikeeta, kun muistaa vain yhden säännön: pidä suu auki, kun kaadat vettä sieraimeen ---> niin se ei mene väärään paikkaan etkä ala kakistelemaan vaan vesi tulee toisesta sieraimesta siististi ulos.

• allergikko

Mistä semmoisen saa ostettua? Mäkin haluun kokeilla.

• lea

Mä olen itse ostanut kannun apteekista, se on sellainen muovinen, ei ollut kallis. Messuilla huomasin, että saatavana on myös keraamisia, mutta hintakin oli ihan toinen. Kokeilun iloja. T. Lea

• nenäkannufani
        lea kirjoitti:

Mä olen itse ostanut kannun apteekista, se on sellainen muovinen, ei ollut kallis. Messuilla huomasin, että saatavana on myös keraamisia, mutta hintakin oli ihan toinen. Kokeilun iloja. T. Lea

Aivan upea kokemus.Käytän sitä päivittäin, aamuin illoin.
        Ainoa keino joka paransi minun kroonisen poskiontelotulehduksen.
        Eikä allergia tai flunssa enää vaivaa.

• toiminut

Kokeilin kannua ystävän suosituksesta talvella. Tarkoistus oli helpottaa tukkoista oloa. Pari kertaa huuhtelin, mutta tilanne vain paheni. Lopulta seurauksena poskiontelon tulehdus. Lopputulos saattoi liittyä limaisuuden syyhyn, joka ei talvella ollut allergia vaan flussa, mutta en tuon jälkeen ole viitsinyt enää kokeilla.

• olen minäkin

Kannu on hyvä keksintö ja käyttö helppoa. Olo helpottuu huomattavasti. Nyt en ole muutamaan päivään ehtinyt/muistanut huuhdella ja heti on nenä tukkoisempi. Suosittelen kaikille siitepölyallergikoille! :)

• omatoiminen

todellakin toimii!!

En ole tietenkään täysin oireeton. Mutta nenä on pysynyt auki kun olen huuhdellut illoin ja aamuin ja päälle ruiskuttanut nozoilia kostuttamaan limakalvot. Astmakaan ei ole ihn aniin paha tänä keväänä kuin yleensä. EN tiedä onko se kannun ansiota.

• omatoiminen

Unohdin sanoa, että jos vesi ei meinaa mennä läpi niin sulje pehmeä kitalaki. Eli ihan kuin olisit lausumassa k-kirjainta mutta et "päästä irti" aspiraatioon saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4142
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2721
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2603
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2053
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1493
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1364
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1078
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1047
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1018
    Aihe