Oletko kokeillut nenähuuhtelukannua

lea

hei kaikki allergiset. Olettekos kokeilleet nenähuuhtelukannua? Itselläni lahjaksi saatu kannu oli muutaman vuoden käyttämättä, mutta ekan kerran käytettyäni on käytössä päivittäin. Suosittelen kokeilemaan.

9

6919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuhanenä

      Nenäkannu on kerrassaan mainio keksintö. Itse olen käyttänyt sitä viikon ja nuha sekä siitepöly allergia katosivat samantien, ei tarvitse enään käyttää lääkitystä. Ihmettelen ettei nenäkannu ole yleisemmin käytössä?

    • Jaana

      ...viimeeksi tänä aamuna.
      Olen suositellut sitä monelle muullekin, käytön opettelu ei ole ollenkaan vaikeeta, kun muistaa vain yhden säännön: pidä suu auki, kun kaadat vettä sieraimeen ---> niin se ei mene väärään paikkaan etkä ala kakistelemaan vaan vesi tulee toisesta sieraimesta siististi ulos.

    • allergikko

      Mistä semmoisen saa ostettua? Mäkin haluun kokeilla.

      • lea

        Mä olen itse ostanut kannun apteekista, se on sellainen muovinen, ei ollut kallis. Messuilla huomasin, että saatavana on myös keraamisia, mutta hintakin oli ihan toinen. Kokeilun iloja. T. Lea


      • nenäkannufani
        lea kirjoitti:

        Mä olen itse ostanut kannun apteekista, se on sellainen muovinen, ei ollut kallis. Messuilla huomasin, että saatavana on myös keraamisia, mutta hintakin oli ihan toinen. Kokeilun iloja. T. Lea

        Aivan upea kokemus.Käytän sitä päivittäin, aamuin illoin.
        Ainoa keino joka paransi minun kroonisen poskiontelotulehduksen.
        Eikä allergia tai flunssa enää vaivaa.


    • toiminut

      Kokeilin kannua ystävän suosituksesta talvella. Tarkoistus oli helpottaa tukkoista oloa. Pari kertaa huuhtelin, mutta tilanne vain paheni. Lopulta seurauksena poskiontelon tulehdus. Lopputulos saattoi liittyä limaisuuden syyhyn, joka ei talvella ollut allergia vaan flussa, mutta en tuon jälkeen ole viitsinyt enää kokeilla.

    • olen minäkin

      Kannu on hyvä keksintö ja käyttö helppoa. Olo helpottuu huomattavasti. Nyt en ole muutamaan päivään ehtinyt/muistanut huuhdella ja heti on nenä tukkoisempi. Suosittelen kaikille siitepölyallergikoille! :)

    • omatoiminen

      todellakin toimii!!

      En ole tietenkään täysin oireeton. Mutta nenä on pysynyt auki kun olen huuhdellut illoin ja aamuin ja päälle ruiskuttanut nozoilia kostuttamaan limakalvot. Astmakaan ei ole ihn aniin paha tänä keväänä kuin yleensä. EN tiedä onko se kannun ansiota.

      • omatoiminen

        Unohdin sanoa, että jos vesi ei meinaa mennä läpi niin sulje pehmeä kitalaki. Eli ihan kuin olisit lausumassa k-kirjainta mutta et "päästä irti" aspiraatioon saakka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe