Nyt on sellainen koaliitio kasassa Luhanski ja Doneskia hävittämään,kuin 1919 Viron kautta Pietaria valloittamaan, Suomikin antoi Englannille Koiviston sataman käyttöön Krostatin laivojen upotuksiin, muttä huonosti kävi ja Viro teki rauhan jo itsenäisyyden saaneena 1917,vaikka tappoi sen hankkian !?
Äärioikeiston leipiin Marinikin ostettiin Halla-Ahon ja Puran lisäksija siksi ei äänestetä sodasta !
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tosiaankaan ei ole järjestetty "äänestystä sodasta", ei edes gallupeja?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17716041y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Marinin sotakiima rajaton. Piikki auki sotakamaan!
- Anonyymi
Puhuvat paskiaiset Nuorista ja Vanhuksista,mutta sota ja aseet heitä vain kiinostaa täysin kokenemattomana !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1031394
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928