Kaksi lääkäriä aiheutti lapsen kuoleman Kotkassa

Anonyymi-ap

Kolmekymppinen mieslääkäri ja kuusikymppinen naislääkäri tuomittiin kuolemantuottamuksesta ja tuottamuksellisesta virkavelvollisuuden rikkomisesta
Mies on lastentauteihin erikoistuva lääkäri ja nainen lastentautien erikoislääkäri.

7

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimet esille, miksi salataan

    • Anonyymi

      Oikeus katsoi, että lääkäreiden olisi pitänyt välittömästi aloittaa lapsipotilaan tarvitsema hoito, mutta heidän menettelynsä vuoksi hoidon aloittaminen viivästyi ja johti lopulta lapsen kuolemaan.

      Käräjäoikeuden mukaan tekoa ei voinut pitää vähäisenä, kun huomioon otettiin lääkäreiden koulutus- ja kokemustausta.

      Lapsen kuolemaan johtaneita tapahtumia käsiteltiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa suljettujen ovien takana. Lisäksi tapauksen asiakirjat määrättiin käräjäoikeuden päätöksellä salassa pidettäväksi 60 vuodeksi.

      • Anonyymi

        Juuri näin😡😡 kyllä ne nimet joku vuotaa, toivottavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin😡😡 kyllä ne nimet joku vuotaa, toivottavasti

        Seiska -lehti on jo innoissaan. Tonkiminen on jo alkanut.


    • Anonyymi

      Kotkassa oli kyllä kaikista ala-arvoisinta hoito mitä eri kaupungeissa olen asunut. Muualla reseptit uusittiin etänä kun soitti tai Oma kannasta klikkasi. Kotkassa vaadittiin, että mentävä käymään puoskarilla paikan päällä tai muuten ei uusita. Ihan turhaa juoksuttamista ja 50 € lasku perässä. Tuolleen rahottivat toimintaansa kun kaupunki konkassa.

      Polvia tai selkää ei kiinnostanut tutkia vaan määräsi "ihmelääke" buranaa 3x800 mg. On se kumma kun 6 vuoden jälkeen ei ole vieläkään parantunut. Fysioterapeutti tutki kunnolla ja totesi rankani olevan pysyvästi kiertynyt ja siitä johtuu polvikivun. Ei ihme siis ettei puoskareiden Buranat auta näihin vaivoihin. Niitä puoskareita ei vaan kiinnosta tutkia vaan Buranaa ja se on siinä.

      Sitten kun olisi tarvinnut kriisiapua henkirikosten tapahtumisen jälkeen naapurustossani, niin sairaanhoitaja alkoi kyselemään seksiasioista ja kehui oikein olevansa seksineuvoja. Oli nähtävästi bimbo panostanut enemmän niihin seksiopintoihinsa, oli sen tasoista hoito yläpäähän eli nuppiin liittyvissä asioissa.

      Totesin, että tarvitsisin keskusteluapua ja että seksielämä ok, mutta ei halunnut eikä osannut auttaa. Ainut mitä tatjosi niin lääkärinaikaa josta olisi saanut jonkun mielialalääkereseptin sekä homma ois ollut siinä. Just joo. Sai pitää tunkkinsa ja lopetin käynnit. Ihan ala-arvoista hoitoa.

      • Anonyymi

        Et sekään epäpätevä munahaukka ei ollut kiinnostunut laiskuuttaan tarjoamaan terapiaa vaan onnellisuuspilleriä lääkärin vastaanoton kautta ja sieltä heitteille. Olis sentään tehnyt palveluksen sairaille ja valinnut jonkun muun alan missä lorvailla eikä terveydenhuoltoalaa. Yksityisiin ei ole varaa. Noh kait se mun eläkkeelle jäänti ja syrjäytyminen tulee kaikille halvemmaksi sitten. Antaa huomenta-mies työpaikkakiusaajien hommata verorahoja lelupumpputehtaalla. Itse mietin yövuoteella kuinka montaa työntekijää kiusataan/simputetaan taas tänäkin kesänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sekään epäpätevä munahaukka ei ollut kiinnostunut laiskuuttaan tarjoamaan terapiaa vaan onnellisuuspilleriä lääkärin vastaanoton kautta ja sieltä heitteille. Olis sentään tehnyt palveluksen sairaille ja valinnut jonkun muun alan missä lorvailla eikä terveydenhuoltoalaa. Yksityisiin ei ole varaa. Noh kait se mun eläkkeelle jäänti ja syrjäytyminen tulee kaikille halvemmaksi sitten. Antaa huomenta-mies työpaikkakiusaajien hommata verorahoja lelupumpputehtaalla. Itse mietin yövuoteella kuinka montaa työntekijää kiusataan/simputetaan taas tänäkin kesänä?

        Toivottavasti jotkut miespuoliset tekee palvelun muille psyykkistä apua vaille oleville, että nussii sitä bimboa sairaanhoitajaa että se voipi tehdä työnsä asiallisesti. Luulis silläkin olevan joku tinderi tai muu. Mä oon kelannut kyl miten Kotkas tää terveydenhuolto pahin mahdollinen koko maassa. Muualla sain reseptit tosta vaan mut Kotkas piti mennä paikan päälle uusii lihasrelaksanttia jota meni 50 päivänä 360 päivästä eli 100 kpl per vuosi ja 2 tabl. per annos. Oli kyllä ala-arvoista.

        Sitte tää bimbo sairaanhoitaja ei antanut tai ohjannut terapiaan kun joudun todistaa henkirikoksia ja mun edestä kannetaan ruumiita mitkä mätänee viikon mun seinän takana. Muuhun se ei ois pystynyt kuin antaa lääkärinaikaa ja pilleriä. Noh ei siinä. Mä haluun mun eläkkeen sitte. Pitäkööt tunkkinsa. Säälilks käy muita jotka menee sinne valittaa niin niiltä aletaan kyselee seksielämästä ja sen riittävyydestä kun ei tajuu et on syntynyt ruumiita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe