Nainen Prismassa. Tänäänkin katseet kohtasi. Miksi pitää olla noin kaunis?
Hei tummatukkainen
20
315
Vastaukset
- Anonyymi
Googletapa montako Prismaa Suomessa on vaikka huviksesi.
- Anonyymi
Onhan niitä monta mutta jostain se on lähdettävä liikkeelle 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä monta mutta jostain se on lähdettävä liikkeelle 😃
Olet idiootti typerys, mieti jos kaikki toimisivat tuolla tavalla kauniin naisen nähdessään? Turhaan kuvittelet, että se joku on sinusta yhtä innoissaan, todennäköisemmin kiusaantunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet idiootti typerys, mieti jos kaikki toimisivat tuolla tavalla kauniin naisen nähdessään? Turhaan kuvittelet, että se joku on sinusta yhtä innoissaan, todennäköisemmin kiusaantunut.
No mitäs sitten pitäs tehdä? Mene muualle kiukuttelemaan pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs sitten pitäs tehdä? Mene muualle kiukuttelemaan pelle.
Mieti idiootti, sen saman naisen on nähnyt samalla viikolla monta sataa miestä, mieti jos ne kaikki olisivat yhtä typerä kuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti idiootti, sen saman naisen on nähnyt samalla viikolla monta sataa miestä, mieti jos ne kaikki olisivat yhtä typerä kuin sinä!
Monta kertaa saman naisen kanssa katseet kohdannu. Sinä pikkuhitleri et määrää ketä kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: kaikki jo edellisestä kommentistasi huomasi et sulla on vaalea tukka. Kateus vie kalatkin vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kertaa saman naisen kanssa katseet kohdannu. Sinä pikkuhitleri et määrää ketä kaipaan.
Olet pahimmanlaatuinen naisten vainoja, et vaan sitä itse tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pahimmanlaatuinen naisten vainoja, et vaan sitä itse tajua.
Ja millähän perusteella?
- Anonyymi
Nuori nainen on kyseessä
- Anonyymi
Aina risma :)
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Mikä ettei? ;)
Miksei vaikka k-marketissa välillä
Anonyymi kirjoitti:
Miksei vaikka k-marketissa välillä
Muistoja rismassa, niin siksi siellä. 😊
- Anonyymi
Itiksen Bläkkärin kyttääjä
- Anonyymi
Eeih
- Anonyymi
Eikö kukaan?
- Anonyymi
Newer lrisma
- Anonyymi
En ole tällä hetkellä.
- Anonyymi
Ei oo mulle valitettavasti.
1. Olin prismassa sunnuntaina.
2. Kauneus on katsojan silmässä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk1644359Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa
Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian1321517Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän
Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i1761262- 47922
Miten paljon vertaat itseäsi muihin?
Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad286919- 47900
Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.106895Yksi tavoite tälle vuodelle
Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.50781- 101777