Joka päivä on Herran armo uusi, ei ole mitään syytä vedellä viestejä menneisyydestä, liikkeistä jotka ovat muuttuneet aivan toisiksi statukseltaan, vuosikymmenien aikana.
Joka päivä me kilvoittelijat olemme uuden päivän matkalla, eilinen usko ei auta tänään. On monia syitä, miksi pitäisi pitäytyä näiden lähiaikojen tapahtumissa. Maailma muuttuu raketin nopeudella, ja me joudumme samassa kyydissä olemaan meille uskoville ominaisten haasteiden kanssa. Muuttumaton sana ja voima tulee meille IKIAIKOJEN Jumalalta, mutta elomme täällä on tässä päivässä.
Ellei mitään uutta asiaa ole, niin ei pidä kirjoitella
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Aiemmista viesteistä on mukavata katsella vaiton lähihistoriaa.
- Anonyymi
Nykyään nämä on nimettömiä, eikä näissä henkilöistä ole edes lupaa kirjoitella, kun ei omalla nimellään kirjoita. Itse en ole kiinnostunut lainkaan henkilöistä, ainoastaan asiasta josta kirjoitetaan. Valheviestejä ja tyhjänjauhajia pyrin neuvomaan jättämään kirjoittamisen niille jotka hallitsevat asian josta kirjoittavat.
- Anonyymi
Vaikka "itse" ei ole kiinnostunut lainkaan henkilöistä, joku toinen "minäitse" voi olla niistä kiinnostunut. Onko se paha asia, jopa tuomittavaa?
Valheviestiltä tai tyhjänjauhannalta voiko joskus tuntua sellainenkin viesti, jota vaan ei oikein ymmärrä tai se on liian paljon oman ymmärryksen ulkopuolella, tai on vaan niin erilainen käsitys, kuin se "itsen" oma käsitys, vaikka se ei valhetta tai tyhjänjauhantaa olisikaan?
No tämä nyt oli tyhjänjauhantaa parhaimmillaan, mutta ei valheviestintää kai sentään?
Arvostan asennettasi ja kunnioitan määrätietoisuuttasi oikeaksi näkemäsi ja kokemasi asian esiin tuomisessa tällä palstalla, Kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen232602Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään382272Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621278Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991211- 41976
- 42947
- 73838
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh67781Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92741