Ellei mitään uutta asiaa ole, niin ei pidä kirjoitella

Anonyymi-ap

Joka päivä on Herran armo uusi, ei ole mitään syytä vedellä viestejä menneisyydestä, liikkeistä jotka ovat muuttuneet aivan toisiksi statukseltaan, vuosikymmenien aikana.

Joka päivä me kilvoittelijat olemme uuden päivän matkalla, eilinen usko ei auta tänään. On monia syitä, miksi pitäisi pitäytyä näiden lähiaikojen tapahtumissa. Maailma muuttuu raketin nopeudella, ja me joudumme samassa kyydissä olemaan meille uskoville ominaisten haasteiden kanssa. Muuttumaton sana ja voima tulee meille IKIAIKOJEN Jumalalta, mutta elomme täällä on tässä päivässä.

3

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aiemmista viesteistä on mukavata katsella vaiton lähihistoriaa.

• Anonyymi

Nykyään nämä on nimettömiä, eikä näissä henkilöistä ole edes lupaa kirjoitella, kun ei omalla nimellään kirjoita. Itse en ole kiinnostunut lainkaan henkilöistä, ainoastaan asiasta josta kirjoitetaan. Valheviestejä ja tyhjänjauhajia pyrin neuvomaan jättämään kirjoittamisen niille jotka hallitsevat asian josta kirjoittavat.

• Anonyymi

Vaikka "itse" ei ole kiinnostunut lainkaan henkilöistä, joku toinen "minäitse" voi olla niistä kiinnostunut. Onko se paha asia, jopa tuomittavaa?

Valheviestiltä tai tyhjänjauhannalta voiko joskus tuntua sellainenkin viesti, jota vaan ei oikein ymmärrä tai se on liian paljon oman ymmärryksen ulkopuolella, tai on vaan niin erilainen käsitys, kuin se "itsen" oma käsitys, vaikka se ei valhetta tai tyhjänjauhantaa olisikaan?

No tämä nyt oli tyhjänjauhantaa parhaimmillaan, mutta ei valheviestintää kai sentään?

Arvostan asennettasi ja kunnioitan määrätietoisuuttasi oikeaksi näkemäsi ja kokemasi asian esiin tuomisessa tällä palstalla, Kiitos !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe