Töykeä käytös

Anonyymi-ap

Olen ihastunut mieheen, joka aika ajoin hämmentää käytöksellään. Toisaalta hän työtehtävässään puhuessaan osoittaa sanansa tiiviin katsekontaktin kera minulle, vaikka puhuisi kaikille, hymyilee, vitsailee ja aina vitsaillessaan vilkuilee minua. Toisaalta kahden kesken jutellessa saattaa hän esim. kesken lauseeni vain kävellä pois tilanteesta ja lähteä juttelemaan jonkun toisen kanssa. Toisinaan hän saattaa alkaa huomioida vieressäni olevaa naista, kehuen vaikkapa vaatteita tms, mikä myös tuntuu jotenkin hämmentävältä. Hän myös toisinaan puhuu päälleni, eikä tunnu kuuntelevan mitä sanon. Itse olen saanut hyvän tapakasvatuksen, ja pyrin huomioimaan keskustelukumppanini, ja vaikka pitkästyisinkin pyrin aina lähtemään tilanteesta kohteliaasti etten loukkaisi toisen tunteita. En oikein tiedä mitä ajatella. Hän ei vaikuta kuitenkaan muuten mitenkään sosiaalisesti kömpelöltä tai vaikkapa autismin kirjolla olevalta. Esim tänään jäin oikeasti huuli pyöreänä vain seisomaan kun hän sanaakaan sanomatta poistui kesken lauseeni. Tiedostin kyllä itsekin tilanteessa että kohta loppuu jutun juuri, ja vähän pitkitin hetkeä, mutta en todellakaan jaaritellut mahdottomasti. Ja sen verran kyllä oikeasti ärsyttää tuollainen käytös että aion sopivan hetken tullen siitä huomauttaa. Välillä tuntuu että kuljenko todellakin niin vaaleanpunaiset lasit silmilläni että siedän mitä tahansa hänen taholtaan ja vaikka tiedostan hänen monet huonot puolensa niin sivuutan ne täysin.

7

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Esim tänään jäin oikeasti huuli pyöreänä vain seisomaan kun hän sanaakaan sanomatta poistui kesken lauseeni. "

Oliko tuo selkeästi osoitettu hänelle vai heitetty vaan ilmaan tuo lause?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­y­­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177168775

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kyllä, puhuin hänelle, olimme kahden tilanteessa

• Anonyymi

Oletko sä siis ihastunut häneen? Mun mielestä voit käyttäytyä samoin häntä kohtaan.

• Anonyymi

Kyllä kuljet… ja tiedätkö mikä riski tuossa on.
      No minäpä kerron…
      jos toi avuttomuutesi etenee oot yks niitä joka itkee ja pelkää miestään tulevaisuudessa….
      Ja vastaavia naisia on liikaa…
      Älä tee niin… älä jatka avuttomuutta.

Hän vie ja sä viikset ja kaikki myrkylliset miehet osaa tuon …
      Joten nyt pistät niitä rajoja hänelle vähän …
      koska se saa väärät tyypit häipyy …. Sii se joka etsii hyväksikäytettäviä …
      mut se oikea kiinostunuu sinusta vaan lisää …

Varsinkin jos et halua jotaki kilttiä nössömiestä Sen sijaan et otat kyseisen miehen …..

• Anonyymi

Kuulostaa täysin samalta mitä pari miestä on elämässäni tehneet. Voisin kuvailla heidän käytöstään tismalleen samoin sanoin. Tiedätkö mitä. Nyt kannattaa tiputtaa ne vaaleanpunaiset lasit silmiltä niin säästyt paljolta sillä nämä tyypit on pelimiehiä. Tekevät tuota aivan samaa kaikille naisille egon boostaukseen tai mitä ikinä siitä sitten saavatkaan kun saavat naiset hikailemaan peräänsä. Ihan oppikirjasta opittu käytöstä heiltä, toinen näistä myönsi asian myöhemmin. Tarkoitus hämmentää naista ja saavat koukuttumaan ja miettimään häntä tuollaisella käytöksellä. Ja sehän on sinunkin kohdallasi onnistunut.

• Anonyymi

Eli tosiaan olet vain hyväksikäytön uhri. Yksi monista etkä ensimmäinen etkä viimeinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3293
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1060
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      1003
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe