Sydämeni odottaa sinua

Anonyymi-ap

...ilmestymään Whatsuppiini - silloin tietäisin että olet jotain meidän eteen tekemään. Ps. Sydän on vihje profiilikuvaan.

29

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita itte vaan sydämmiä sinne😆

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17717097g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Sä ensin ja mä perässä

• Anonyymi

Eipä ole kenenkään kanssa sydänten vaihtoon sopivaa tilannetta.

• Anonyymi

Siellä on sulle monta sydäntä, tule jo ❤️

• Anonyymi

Tutut voi laittaa sydämiä halutessaan ja laitan itsekin kun kiinnostun.

• Anonyymi

Jotkut voi laittaa aika helpostikin, vaikka olisi tavattu vasta kerran pari. Se on ihan ok, jos innostuu.

• Anonyymi

Mullekin saa laittaa. Joskus jostain ihan simppelistäkin lähtee juttu käyntiin. Tuskin kukaan sydämistä suuttuu, jollei kiinnosta jää siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullekin saa laittaa. Joskus jostain ihan simppelistäkin lähtee juttu käyntiin. Tuskin kukaan sydämistä suuttuu, jollei kiinnosta jää siihen.

Mä en ainakaan suutu sydämistä. Vähän voi hämmästyä jos juuri vasta tavattu, mutta miksi suuttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ainakaan suutu sydämistä. Vähän voi hämmästyä jos juuri vasta tavattu, mutta miksi suuttua

Saattaisin hämmästyä, jos joku uus tuttavuus lähettäisi saman tien sydämen. Suuttuminen olisi aika friikki reaktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaisin hämmästyä, jos joku uus tuttavuus lähettäisi saman tien sydämen. Suuttuminen olisi aika friikki reaktio.

Mä taidan törmätä liian usein friikkeihin kun pelkkä pään kääntyminen heihin päin saa heidät suuttumaan. 🤡

• Anonyymi

Etkö koskaan kiinnostu uusista ihmisistä? Kuulostaa sukurutsaukselta

• Anonyymi

Mulla on nykyään uusi kuva whatsuppissa. Saapa nähdä koska huomataan ;)

• Anonyymi

Itelläkin uusi kuva, joka on yllättävän samanlainen erään naisen kanssa.

• Anonyymi

Meinasin jo laittaa mutta aloin ajattelemaan että sä et varmaan kirjoita "whatsuppiin". Huh 😅

• Anonyymi

No hyvä että vältit hutin!

• Anonyymi

No onko itelläs sytämmiä wa-kuvassa. Ei?
      Niinpä niin..

• Anonyymi

On, se o vaan piilossa paidan alla💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, se o vaan piilossa paidan alla💔

No höhö vaa itelles 🤦‍♀️

• Anonyymi

Miksi laitat profiilikuvaan, mistä kukaan tietä ketä ne tarkoittaa. Lähetä sille ihastukselle.

• Anonyymi

Joo ei mitään mieltä laittaa omaan kuvaan. En kato kenenkään kuvaa ellei siltä tule viestiä.

• Anonyymi

Mulla on jo sydän sulle siinä kahvikupissa... Kato tarkkaan. Love you 💘 laita viestiä. En jaksa enää odottaa.

• Anonyymi

Ei ole mahdollisuutta laittaa WA:n kautta, sillä ei ole hänen numeroaan. Hänelläkään ei ole minun, mutta pienellä vaivalla sen voi selvittää. Jos tahtoo. Tämä nyt oli vain "kalastus", että nappaako oikea vihjeeseen. Mutta en olettanutkaan, että hän täällä olisi. Voitte jatkaa mellastusta ketjussa - ap

• Anonyymi

Älä vielä sano. Mun profiilissa on sydän. 🤔Seuraava vihje?

• Anonyymi

Voi tulla juttelemaan suoraan vaikka kaupungilla, kun satutaan kohdalleen.

• Anonyymi

Siiis mikä idiootti ketju tää taas on … vihjailaan kuvin … tai symbolein ja oman pään sisällä muttei lähestytä ihastusta edes wa viestillä edes. Parilla viestillä joka vois viedä juttua oikeasti jopa eteenpäin ….
      Mut tää onki taas tätä palsta noloilua ….
      Missä on itsensä likoon pistäminen rakuden eteen käytännön tasolla toiselta kysyen …
      Elämässä one edeleeen niit asioita jotka vaatii toimintaa ja osallistumista todella …
      Ihan sitä et meen ja teet….
      Kotakaa tehdä ja viedä niit asioita eteenpäin aikuisten oikeasti .
      Muuten jää elämättä.

• Anonyymi

Mitä muuta näet profiilikuvassa? 😊

• Anonyymi

Omassani, olen minä itse.

• Anonyymi

Tämäkin on wittu ilua jollekin estetylle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe