Sydämeni odottaa sinua

Anonyymi-ap

...ilmestymään Whatsuppiini - silloin tietäisin että olet jotain meidän eteen tekemään. Ps. Sydän on vihje profiilikuvaan.

28

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita itte vaan sydämmiä sinne😆

    • Anonyymi

      Sä ensin ja mä perässä

    • Anonyymi

      Eipä ole kenenkään kanssa sydänten vaihtoon sopivaa tilannetta.

    • Anonyymi

      Siellä on sulle monta sydäntä, tule jo ❤️

    • Anonyymi

      Tutut voi laittaa sydämiä halutessaan ja laitan itsekin kun kiinnostun.

      • Anonyymi

        Jotkut voi laittaa aika helpostikin, vaikka olisi tavattu vasta kerran pari. Se on ihan ok, jos innostuu.


      • Anonyymi

        Mullekin saa laittaa. Joskus jostain ihan simppelistäkin lähtee juttu käyntiin. Tuskin kukaan sydämistä suuttuu, jollei kiinnosta jää siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekin saa laittaa. Joskus jostain ihan simppelistäkin lähtee juttu käyntiin. Tuskin kukaan sydämistä suuttuu, jollei kiinnosta jää siihen.

        Mä en ainakaan suutu sydämistä. Vähän voi hämmästyä jos juuri vasta tavattu, mutta miksi suuttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ainakaan suutu sydämistä. Vähän voi hämmästyä jos juuri vasta tavattu, mutta miksi suuttua

        Saattaisin hämmästyä, jos joku uus tuttavuus lähettäisi saman tien sydämen. Suuttuminen olisi aika friikki reaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisin hämmästyä, jos joku uus tuttavuus lähettäisi saman tien sydämen. Suuttuminen olisi aika friikki reaktio.

        Mä taidan törmätä liian usein friikkeihin kun pelkkä pään kääntyminen heihin päin saa heidät suuttumaan. 🤡


      • Anonyymi

        Etkö koskaan kiinnostu uusista ihmisistä? Kuulostaa sukurutsaukselta


    • Anonyymi

      Mulla on nykyään uusi kuva whatsuppissa. Saapa nähdä koska huomataan ;)

      • Anonyymi

        Itelläkin uusi kuva, joka on yllättävän samanlainen erään naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Meinasin jo laittaa mutta aloin ajattelemaan että sä et varmaan kirjoita "whatsuppiin". Huh 😅

      • Anonyymi

        No hyvä että vältit hutin!


    • Anonyymi

      No onko itelläs sytämmiä wa-kuvassa. Ei?
      Niinpä niin..

      • Anonyymi

        On, se o vaan piilossa paidan alla💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, se o vaan piilossa paidan alla💔

        No höhö vaa itelles 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Miksi laitat profiilikuvaan, mistä kukaan tietä ketä ne tarkoittaa. Lähetä sille ihastukselle.

      • Anonyymi

        Joo ei mitään mieltä laittaa omaan kuvaan. En kato kenenkään kuvaa ellei siltä tule viestiä.


    • Anonyymi

      Mulla on jo sydän sulle siinä kahvikupissa... Kato tarkkaan. Love you 💘 laita viestiä. En jaksa enää odottaa.

    • Anonyymi

      Ei ole mahdollisuutta laittaa WA:n kautta, sillä ei ole hänen numeroaan. Hänelläkään ei ole minun, mutta pienellä vaivalla sen voi selvittää. Jos tahtoo. Tämä nyt oli vain "kalastus", että nappaako oikea vihjeeseen. Mutta en olettanutkaan, että hän täällä olisi. Voitte jatkaa mellastusta ketjussa - ap

      • Anonyymi

        Älä vielä sano. Mun profiilissa on sydän. 🤔Seuraava vihje?


    • Anonyymi

      Voi tulla juttelemaan suoraan vaikka kaupungilla, kun satutaan kohdalleen.

    • Anonyymi

      Siiis mikä idiootti ketju tää taas on … vihjailaan kuvin … tai symbolein ja oman pään sisällä muttei lähestytä ihastusta edes wa viestillä edes. Parilla viestillä joka vois viedä juttua oikeasti jopa eteenpäin ….
      Mut tää onki taas tätä palsta noloilua ….
      Missä on itsensä likoon pistäminen rakuden eteen käytännön tasolla toiselta kysyen …
      Elämässä one edeleeen niit asioita jotka vaatii toimintaa ja osallistumista todella …
      Ihan sitä et meen ja teet….
      Kotakaa tehdä ja viedä niit asioita eteenpäin aikuisten oikeasti .
      Muuten jää elämättä.

    • Anonyymi

      Mitä muuta näet profiilikuvassa? 😊

      • Anonyymi

        Omassani, olen minä itse.


    • Anonyymi

      Tämäkin on wittu ilua jollekin estetylle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe