Venäjän hyökkäys Zaporizzjan alueella epäonnistui

Anonyymi-ap

Venäjä yritti hyökkäystä Zaporizzjan alueella viimeisten 72 tunnin aikana ja se hyökkäys epäonnistui. Hesari.

38

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvä niin,

    • Anonyymi

      Sotilaallinen erikoisoperaatio etenee suunnitelmien mukaisesti. Suunnitelma nyt oli tietenkin täysin mätä, mutta sillä ei ole väliä.

      • Anonyymi

        Jokohan Venäjän armeijan tappiot ovat yli 200000 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan Venäjän armeijan tappiot ovat yli 200000 ?

        Varmaan kuolleet ja haavoittuneet yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan Venäjän armeijan tappiot ovat yli 200000 ?

        Kaikki päästään lahonneen äijänkäppänän päähänpiston vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kuolleet ja haavoittuneet yhteensä.

        Edellinen yhteismäärä oli 180000 kaatunutta ja vammautunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan Venäjän armeijan tappiot ovat yli 200000 ?

        Ei ole mutta Ukrainan armeijalla saattaa olla.

        Monilta unohtuu, että Venäjän armeijan joukkoja on vain osa hyökkäävistä joukoista. Itä-ukrainan kapinalliset eivät ole Venäjän armeijan joukkoja. Wagner-joukot eivät ole Venäjän armeijan joukkoja.


      • Anonyymi

        Eteni vain toistakymmentä kilometriä, median maalitolpat oli 30 km kohdalla, siis selvä epäonnistuminen Venäjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mutta Ukrainan armeijalla saattaa olla.

        Monilta unohtuu, että Venäjän armeijan joukkoja on vain osa hyökkäävistä joukoista. Itä-ukrainan kapinalliset eivät ole Venäjän armeijan joukkoja. Wagner-joukot eivät ole Venäjän armeijan joukkoja.

        Taidat olla pölöhö. Ketähän ne wagnerin joukot mahtaa olla, jos ei venäläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla pölöhö. Ketähän ne wagnerin joukot mahtaa olla, jos ei venäläisiä.

        Ovat venäläisiä mutteivät ole Venäjän armeijan joukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kuolleet ja haavoittuneet yhteensä.

        Kuolleet ja haavoittuneet yhteensä hieman alle 100 000 vajaan 11 kuukauden aikana. Usan sotilastiedustelun objektiivinen arvio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat venäläisiä mutteivät ole Venäjän armeijan joukkoja.

        Poliittisia vankeja ne on.


    • Anonyymi

      Hesari kirjoittaa pötyä.

      • Anonyymi

        Sanoo Tiedonantajan vakio tilaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo Tiedonantajan vakio tilaaja.

        Siis tuon "hyökkäyksen" ainoa tarkoitus on lukittaa Ukrainan joukkoja etelään, ettei Ukraina voi irrottaa apujoukkoja Artemovskiin/Bahmutiin, missä varsinaiset kiivaimmat taistelut on käynnissä.

        Ja tuossa Ukrainan joukkojen sitomisessa etelään Venäjän hyökkäys onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuon "hyökkäyksen" ainoa tarkoitus on lukittaa Ukrainan joukkoja etelään, ettei Ukraina voi irrottaa apujoukkoja Artemovskiin/Bahmutiin, missä varsinaiset kiivaimmat taistelut on käynnissä.

        Ja tuossa Ukrainan joukkojen sitomisessa etelään Venäjän hyökkäys onnistui.

        AHA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AHA.

        Voi olla yllätys ihmisille, joilta puuttuu kyky ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuon "hyökkäyksen" ainoa tarkoitus on lukittaa Ukrainan joukkoja etelään, ettei Ukraina voi irrottaa apujoukkoja Artemovskiin/Bahmutiin, missä varsinaiset kiivaimmat taistelut on käynnissä.

        Ja tuossa Ukrainan joukkojen sitomisessa etelään Venäjän hyökkäys onnistui.

        Ei, vaan seurausta siitä kun joukkoja on siirretty ja rintama ei enää pidä.

        Ukraina vetää rintamalle jo 16-vuotiaita.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen Venäjän epäonnistuminen Marionoplissa kun Ylen mukaan kuukausien piirityksen jälkeen Ukraina vetäyty.

    • Anonyymi

      Putinin mukaan venäläisten kaatumiset etenevät suunnitelman mukaisesti.

      • Anonyymi

        Venäjän ensimmäinen kaatuneiden tavoite on saavutettu 200000 jo kaatunut.


    • Anonyymi

      Venäläisessä mediassa ei puhuta hyökkäyksestä. Etenemistä joillakin suunnilla, muutaman asutuksen verran, rutiinia.
      Outoa uutisointia Hesarilta.Tällaisia "uutisia" tulee, kun ei ole muuta kerrottavaa tai on tarkoitus vaieta jostakin tärkeämmästä.

    • Anonyymi

      Ei niitä hyökkääviä roistoporukoita erotella tarvitse,ja kuinka se olisikaan mahdollista. Kuollut mikä kuollut.

    • Anonyymi

      Erotettuja Ukrainan johtajia

      Vyacheslav Shapovalov-Deputy Minister of Defense of Ukraine

      Ivan Lukeria-Deputy Minister of Communities and Territories Development of Ukraine

      Vyacheslav Negodu-Deputy Minister of Development of Communities and Territories of Ukraine

      Vitaly Muzychenko-Deputy Minister of Sosial Policy of Ukraine.

      Valentin Reznichenko-Head of the Dnepropetrovk OVA

      Oleksandr Starukh-Head of the Zaporozhye OVA

      Aleksey Kuleba-Head of the Kyiv OVA

      Dimitry Zhivitsky-Head of the Sumy OVA

      Yaroslav Yanushevich-The head of the Kherson OVA

      • Anonyymi

        Venäjän myyrät poistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän myyrät poistoon.

        Länsimedia syöttänyt lukijoilleen "totuutta" viittaamalla näihin "myyriin". Nyt paikalle uusi myyräsatsi. :D


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      USA arvioi että sekä Ukrainan että Venäjän sotilaita olisi kuollut hieman yli 20 000. Siis yht yli 40 000.

      • Anonyymi

        Valeuutisten levitystä.


    • Anonyymi

      Rotat kuulemma järsivät venäläisten ruumiita maastossa.

      • Anonyymi

        Eiköhän siellä ole kaikki elukat syömässä jotka lihaa syö.


    • Anonyymi

      No mitä muutakaan ne voi tehdä kun epäonnistua?

      • Anonyymi

        Se on tuo ryssiminen ihan perinteenä verissä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe