Pandat saivat rahaa

Anonyymi-ap

25

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten olisi vaikka terveydenhoitosektori?

    • Anonyymi

      Meillä on jo Kepusta Pandaministerikin. Eikö mikään rahanjako riitä?

      • Anonyymi

        Tarkoitat, että hallitukselta valtiovarainministeriön ehdotuksesta. Valtiovarainministeriö ei yksin päätä asiaa.


    • Anonyymi

      Ihmisille olis tarvittu, saitasta touhua tuollanen.


      Pandat vois lähettää kotikonnuilleen. Typerää tuoda tänne niitä pällisteltäviksi järkyttävin kuluin.

    • Anonyymi

      "Yhtiökokous on nimennyt yritykselle myös uuden hallituksen. Hallituksen uutena puheenjohtajana aloittaa Ähtärin kaupungin talousjohtaja Arja Väliaho. Tähän asti hallituksen puheenjohtajana on toiminut Keskustan kansanedustaja Mikko Savola."

      Siis tuliterä ministeri ei olekaan enää Ähtärin Pandapuiston hallituksen puheenjohtaja ja sitl 5 000 000 euroa sinne kaadettiin rahaa.

    • Anonyymi

      Kepulaisuus on: Mulle - mulle - mulle.

    • Anonyymi

      Kehitysmaamuslimit saa suomessa yli 3 miljardia joka vuosi…

    • Anonyymi

      On aika lopettaa eläirääkkäys sulkemalla eläinesittelytarhat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanha viisaus. Tärkeämpää on pandojen hyvinvointi, kuin oman kansan edun ajattelu.

    • Anonyymi

      Pandat takaisin Kiinaan.
      Rahat tarvitaan suomalaisten terveydenhuoltoon.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Pandat ovat ympäristörikos vailla vertaa.


    • Anonyymi

      mitä v1tua eikö ne jo yhdesti viety takaisin kiinaan

    • Anonyymi

      Vitut ne Pandat mitään suojelua tarvi, noi kuvitteli tienaavansa ihan vitusti rahaa joita tyhmät ihmiset niille kiikuttaa. Vaan toisin kävi, ketään ei kiinnosta flegmaattiset otukset, kuin ruohon kasvua seuraisi.

    • Voi tottavie mitä idiotismia, Keskustan nallelypsyä? Nuo mustavalkomötikät ovat tulleet maksamaan jo muutenkin rutosti ......kyllä kiinalainen nauraa!

    • Anonyymi

      Kepu siirtää rahaa Ähtäriin, koska Ähtäri on syvää maaseutua. Kepu pettää aina.

    • Anonyymi

      Meillä puolustusministerin tilalla on Pandaministeri.

    • Anonyymi

      Tangupallero-Annikka, kepuli, on hylännyt täysin maatilan ahkerat työntekijät jotka voisivat taata maamme huoltovarmuuden.

    • Anonyymi

      Liikeniskö yhtään leipäjonoihin...

    • Anonyymi

      Eläinnäyttelytten aika on ohi. Eläimet kuuluvat luontoon, kuten ihmisetkin. Eiväthän eläimetkään meitä ihmisiä häkkeihin telje.

    • Anonyymi

      Savola päättää kansanedustajauransa komeasti. Loppukausi sotaministerinä ja omaan kuntaa miljoonapotti.

    • Anonyymi

      Panda on haitallinen vieraslaji josta on päästävä eroon.

      • Anonyymi

        Kepu hävettää koko maaseutua.


      • Anonyymi

        Kepulia pandailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulia pandailua.

        Talousvaikeuksissa painiva eläinpuisto joutuisi todennäköisesti palauttamaan pandat Kiinaan ilman uutta tukea. Pandahankkeen taustalla on vaikuttanut pitkään ähtäriläinen kansanedustaja ja uusi puolustusministeri Mikko Savola (kesk.). Mikä ihme meitä vaivaa kun eläinten häkissä pitämisen kustannusten lisäksi pitää vielä kahta otusta vartan 5 miljoonaa euroa taas lähetää rahaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe