Kuka enään uskoo enään näitä rokotevastaisia pellejä?

Anonyymi-ap

Muistatteko vielä rokotteissa olevan älypölyn, hopeavesi tuhoaa koronan, D-vitamiin pelastaa koronapotilaat, kidesoodahoidot, Golden Shower kylvyt tuhoaa koronaviruksen, 5g puhelinsignaalit tappaa rokotetut, magneetti tarttuu rokotettuihin, yms...

😂😂😂😅
😅😅😂
🤣😂😂🤣😂😅
😅😂
🤣🤣🤣😂😅😅😅😅
😂😂😂😅
😅😅😂😂🤣🤣🤣

492

2648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse muistan kun maskinaamat kertoi että ilman rokotetta jotuu teho-osastolle noh en tiedä ketään kuka olisi joutunut oli rokotetteita tai ei.

• Anonyymi

Muistatteko vielä rokotteissa olevan älypölyn, hopeavesi tuhoaa koronan, D-vitamiin pelastaa koronapotilaat, kidesoodahoidot, Golden Shower kylvyt tuhoaa koronaviruksen, 5g puhelinsignaalit tappaa rokotetut, magneetti tarttuu rokotettuihin, yms...

😂😂😂😅
        😅😅😂
        🤣😂😂🤣😂😅
        😅😂
        🤣🤣🤣😂😅😅😅😅
        😂😂😂😅
        😅😅😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😅
        😅😅😂
        🤣😂😂🤣😂😅
        😅😂
        🤣🤣🤣😂😅😅😅😅
        😂😂😂😅
        😅😅😂😂

Itse muistan kun maskinaamat kertoi että ilman rokotetta jotuu teho-osastolle noh en tiedä ketään kuka olisi joutunut oli rokotetteita tai ei.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😅
        😅😅😂
        🤣😂😂🤣😂😅
        😅😂
        🤣🤣🤣😂😅😅😅😅
        😂😂😂😅
        😅😅😂😂

Minä en tee mitään mitä demari tai viherpiipari suosittelee. Se on jämpti se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ollaan ilman piikkiä ja terveenä pysytty.
        Nimim. 75vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimim. 75vuotias.

Oletko ollut rokotevastaisten Golden Shower juhlissa? Oletko nauttinut rokottamattoman virtsaa? Vai miten olet selvinny?

• Anonyymi

Ne rokottamattomat sinne ovat joutuneet, me muut olemme selvinneet oireitta tai lievällä taudilla. Tiedän yhdenkin rokotevastaisen, joka on sairastanut putkeen monta vuotta. En sitten tiedä, onko vain paha lorvikatarri, siltä ainakin vaikuttaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut rokotevastaisten Golden Shower juhlissa? Oletko nauttinut rokottamattoman virtsaa? Vai miten olet selvinny?

https://t.me/darkuniverse09/6534
        Tässä korona flunssaa uskova suojaa itsensä muilta..
        Muovikopissa lentokentällä. Hullu ja pelle. 🤡🤡🤡🤣🤣🤣🤣
        Oletteko piikki fanaatikot samanlaisia. Ja🤡🤡🤡🤡🤡🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimim. 75vuotias.

Joo, sinun terveytesi onkin tilastollisesti varsin merkittävä todiste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olit rokotevastaisten Golden Shower juhlissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan rauhallisesti olen piikkini hakenut ja rauhallisesti se on myös annettu. En ole huomannut mitään erikoisen fanaattista muuta kuin rokotevastaisten mölinöissä-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sinun terveytesi onkin tilastollisesti varsin merkittävä todiste.

Minä olen 76- vuotias ja 4 piikkiä otettu, ja terveenä olen pysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne rokottamattomat sinne ovat joutuneet, me muut olemme selvinneet oireitta tai lievällä taudilla. Tiedän yhdenkin rokotevastaisen, joka on sairastanut putkeen monta vuotta. En sitten tiedä, onko vain paha lorvikatarri, siltä ainakin vaikuttaa.

Minä taas tiedän (100%:sti), että siellä sairaaloissa on juuri ne, jotka on niitä rokotteita ottaneet, mutta on niillä muitakin sairauksia. Ne rokotetut, ketkä ei ole sairaaloissa, ovatkin sitten saaneet kaikki taudit, korona+influenssa+flunssa+vatsatauti. Oma normaali vastustuskyky on pilattu rokotteilla ja maskeilla, ettei ole nuhakaan päässyt iskemään.
        Nyt on kaikki sairaina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas tiedän (100%:sti), että siellä sairaaloissa on juuri ne, jotka on niitä rokotteita ottaneet, mutta on niillä muitakin sairauksia. Ne rokotetut, ketkä ei ole sairaaloissa, ovatkin sitten saaneet kaikki taudit, korona influenssa flunssa vatsatauti. Oma normaali vastustuskyky on pilattu rokotteilla ja maskeilla, ettei ole nuhakaan päässyt iskemään.
        Nyt on kaikki sairaina

Oma normaali vastustuskyky on pilattu rokotteilla ja maskeilla. Meillä virtsaa juovilla ei ole lainkaan tauteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimim. 75vuotias.

Viime vuonna juuri kuopattiin 3000 kaltaistasi "tervettä" enemmän, kuin koskaan ennen. Onnea Sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimim. 75vuotias.

70-kymppinen olen minäkin, enkä yhtään piikkiä ole ottanut minäkään.
        Hyvin olen voinut.

• Anonyymi

Juu. taas tätä yleistystä ja vääristelyä. Itse käytin maskia mutta piikkiä en ottanut. Miksi monet eivät kykene ajatteluun, vain oletuksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😅
        😅😅😂
        🤣😂😂🤣😂😅
        😅😂
        🤣🤣🤣😂😅😅😅😅
        😂😂😂😅
        😅😅😂😂

Mainosmiesmäinen toisto rulaa, eiks vaan!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Suositelkoot koko mediapoolikonkkaronkka mitä milloinkin, vailla totuuspohjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan rauhallisesti olen piikkini hakenut ja rauhallisesti se on myös annettu. En ole huomannut mitään erikoisen fanaattista muuta kuin rokotevastaisten mölinöissä-

Oletpa laput silmillä menijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on niitä työvastaisia, jotenkin pitää perustella, ettei huvita työnteko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma normaali vastustuskyky on pilattu rokotteilla ja maskeilla. Meillä virtsaa juovilla ei ole lainkaan tauteja.

Virtsaanhan maksa ja munuaiset postavat kaikki myrkyt kehosta. En menisi juomaan uudelleen. Montako kertaa te rikastatte sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote pelastaa, tämä selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sinun ansasi.

Kaikilla puolueilla on hyviä ja huonoja pointteja. Mieluummin ota hyvät ja hylkää huonot äläkä anna oman jääräpäisyytesi pilata koko elämääsi. Ei sillä edes ole väliä mikä puolue sen jonkun hyvän jutun tekee. Parempi että on paljon pieniä puolueita, niin eivät saa mitään aikaiseksi, tai korkeintaan niitä hyviä juttuja. Pahinta olisi, että yksi puolue saisi kaiken vallan ja tekisi kaiken haluamansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaiset, onko se tilanne vakava vai ei?

Tilanne on vakava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan täysin ilman yhtäkään piikkiä eikä ainuttakaan sairastumista.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70-kymppinen olen minäkin, enkä yhtään piikkiä ole ottanut minäkään.
        Hyvin olen voinut.

"70-kymppinen"

70-kymppinen eli 700-vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysy kauaa.

• Anonyymi

Joo, varmaan ne tehohoitojutut olivat silkkaa teatteria! Todellisuudessa hoitajat lueskelivat kirjoja ylitöinä tyhjillä tehostetun hoidon osastoilla ja tilastonikkarit sävelsivät kuolleisuuslukuja, eihän ennen koronarokotuksia Suomessa kukaan kuollut alle 100-vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä asenteellista vihapuhetta. Mene piikille, mielellään lopetus sellaiselle räkyttämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinpäin on asia. Fanaattisia ovat piikkihullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Pistit paremmaksi, iän puolesta.
        Ei verisuonitukokset pelota? Tai muut sivuvaikutukset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kertomaan piikkilobbareille ja päättäjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote pelastaa, tämä selvä.

mRNA mukamas? En usko. Ei se ole edes rokote. Vain lakimuutoksen turvin sitä sai alkaa kutsua sillä nimityksellä harhaanjohtavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sinun ansasi.

Kaikilla puolueilla on hyviä ja huonoja pointteja. Mieluummin ota hyvät ja hylkää huonot äläkä anna oman jääräpäisyytesi pilata koko elämääsi. Ei sillä edes ole väliä mikä puolue sen jonkun hyvän jutun tekee. Parempi että on paljon pieniä puolueita, niin eivät saa mitään aikaiseksi, tai korkeintaan niitä hyviä juttuja. Pahinta olisi, että yksi puolue saisi kaiken vallan ja tekisi kaiken haluamansa.

Nythän on yksipuoluejärjestelmä maassa yhä vaikka vaalit olivat.
        Yksipuolinen piikkien suosittelu ja natotus kaikila valtapuolueilla. Media nuoli persettä, ei herätellyt keskustelua. Kriittinen puhe vaiennettiin tyystin piikkien kohdalla ja natotuksessa hienovaraisemmin vihakampanjan avulla vaikka se keino oli käytössä myös kriittisesti koronapiikkeihin suhtautuvia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on vakava

Ei yhtään. Saavat vouhottaa niin paljon kuin sielunsa sietää ja pelkoa lietsoa, minua ei se saa hyppimään suuntaan ei toiseen.

• Anonyymi

Miljoonia ihmisiä koronaan joka tapauksessa kuoli maailmanlaajuisesti. Oltiin rokotuksista mitä mieltä tahansa. Se ettet tiedä ei tarkoita sitä että näin ei olisi käynyt. Eräs tiedemies sanoi että luultiin että ihmisistä tulisi älykkäämpiä kun saadaan tietoa mutta näin ei käynyt. Osa ihmisistä etsii jotain vaihtoehtois tieteitä internetin syövereistä ja luulevat kuuluvansa johonkin eliittiin joka tietää terveydenhuollosta rokotteista yms sellaisista paremmin kuin alansa ammattilaiset. Ihan vaan työttömänä olet keittiössä päättänyt kun näet jonkun blurratun videon että nyt rokotteet tappaa meidät kaikki. Näissä käytetään aina ne samat jutut. Rokote keksittiin nopeasti. Ei keksitty on vuosikymmeniä ollut kehitteillä. Miksi avaruudessa ei näy tähtiä koska kamera ei niitä ottanut. Näihin on yksinkertaisia vastauksia ja tieteellisiä vastauksia mutta ette suostu niitä uskomaan koska joku tuntematon tyyppi teki hienon videon jossa oli hienosti johdateltu uskomaan vääriä asioita. Maapallo on litteä ei ole tuossa mittalaite. Okei tämä näyttää että on pyöreä mutta emme usko sitä koska olemme älykkäämpiä ja väkisin yritämme tiedon ja tieteen vastaisesti raapia kasaan lahkollemme että olemme oikeassa. Rokotetta en pakottaisi mutta maskittomia ihmisiä en päästäisi kauppaan ja niitä jotka käsidesiä ei laita. Saisivat olla niin kauan ilman ruokaa että oppivat kunnioittamaan toisia sen verran että edes vähän näkisi vaivaa.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­m­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17717655c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Raatoja tulee miksi
      ette uskonut ajoissa tästä varoitettiin teitä jatkuvasti😂🤣 Virtsa sulattaa jääpuikon, miksi se ei sukattaisi koronaviruksen piikkiproteiinia?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009330

• Anonyymi

Miksi rokotevastaiset trollit ovat aina myös Venäjä mielisiä Putinisteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska he tutkivat asioita ennenkuin tekevät päätöksiä.
        He eivät ole laumasieluja jotka tekevät jotain kun kaverikin niin teki.

Briteissä kymmeniä tuhansia rokottamattomia sairaanhoitajia ja lääkäreitä irtisanottiin ja nyt kuolee hoitajien puutteen takia ihmisiä enemmän kuin koronaan on kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska he tutkivat asioita ennenkuin tekevät päätöksiä.
        He eivät ole laumasieluja jotka tekevät jotain kun kaverikin niin teki.

Briteissä kymmeniä tuhansia rokottamattomia sairaanhoitajia ja lääkäreitä irtisanottiin ja nyt kuolee hoitajien puutteen takia ihmisiä enemmän kuin koronaan on kuollut.

Missä Putinistin lupaamat faktat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä Putinistin lupaamat faktat?

Rokotevastainan on myös tyyppiesimerkki Putinin sotapropagandaa trollaavat Venäjätrollista

• Anonyymi

Sivua ei löydy. Miksi estetty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi piikkifanaatikot myös Natokiimaisia sotahulluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ne juovat virtsaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotemyönteiset ovat venäjämyönteisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotemyönteiset ovat venäjämyönteisiä.

Niin ovat, eli fiksuja tyyppejä.

• Anonyymi

Älkää vastailko näihin venäjätrollien aloituksiin.

• Anonyymi

Eipä niitä kovin montaa voi olla. Ahkera trolli kirjoittaa varmasti yli 200 rokotevastaista viestiä päivässä. Kuka niitä älypöly-, mikrosiru-, magneetti-, salakuuntelun ja seurannan mahdollistavat koronarokotteen tarinoita uskoo? Uskooko epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko edes itse? Vaikuttaa kyllä hyvinkin yksinkertaiselta joten voi vaikka itse uskoakkin omat itse sepitettyt valheensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä niitä kovin montaa voi olla. Ahkera trolli kirjoittaa varmasti yli 200 rokotevastaista viestiä päivässä. Kuka niitä älypöly-, mikrosiru-, magneetti-, salakuuntelun ja seurannan mahdollistavat koronarokotteen tarinoita uskoo? Uskooko epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko edes itse? Vaikuttaa kyllä hyvinkin yksinkertaiselta joten voi vaikka itse uskoakkin omat itse sepitettyt valheensa.

Miksi rokotevastaiset trollit ovat myös näitä Venäjä mielisiä Putinisteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himmeitä ovat rokotevastaiset Putinistit.

• Anonyymi

Sinun toimintasi täällä täyttää trollin tuntomerkit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun toimintasi täällä täyttää trollin tuntomerkit.

Kiukuttaako rokotevastaista Putinistia kun Suomen viisas kansa ei usko Putinin propagandavalheita ei rokotevastaisten magneetti älypöly 5g tapposignaali tarinoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri putin ilmoitti, että lääkkeistä on pula venäjällä. Ei siellä myöskään kunnon rokotteita ollut, joten parasta julistaa, että ei ne olisi toiminut kuitenkaan. Liekö niillä raukoilla influenssarokotteitakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍

• Anonyymi

Emme vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himmeä on se, joka toistuvan, systemaattisen suosittelun seurauksena ottaa ainetta jonka sisällön tutkiminen on kielletty eikä ainetta ole tutkittu tarpeeksi, vasta koeasteella on ja rokotteeksikin sitä saa sanoa ainoastaan Kokkare-Niinistön allekirjoittaman lakimuutoksen takia.
        Omalla vastuulla vastuuvapautetun aineen ottaminen painostuksen ja vihakampanjan alla. Uhkarohkeaa ja vaarallista, kertoo myös heikkoudesta. Munaa oltava toimia oman mielen mukaan kun täyttä puppua yritetään syöttää väkisin.
        Putinistiko on se, joka ei lännen propagandaa niele vaikka joka tuutista sitä tulee koska siitä pitää huolen mediapooli.
        Omilla aioilla ajattelu näkyy ärsyttävän vietävissä olevia, itsenäiseen ajatteluun kyvyttömiä koska noin on solvattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti itsees komppaat, putinistipakkomielteinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukuttaako rokotevastaista Putinistia kun Suomen viisas kansa ei usko Putinin propagandavalheita ei rokotevastaisten magneetti älypöly 5g tapposignaali tarinoita.

Olet sekaisin, mene hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himmeä on se, joka toistuvan, systemaattisen suosittelun seurauksena ottaa ainetta jonka sisällön tutkiminen on kielletty eikä ainetta ole tutkittu tarpeeksi, vasta koeasteella on ja rokotteeksikin sitä saa sanoa ainoastaan Kokkare-Niinistön allekirjoittaman lakimuutoksen takia.
        Omalla vastuulla vastuuvapautetun aineen ottaminen painostuksen ja vihakampanjan alla. Uhkarohkeaa ja vaarallista, kertoo myös heikkoudesta. Munaa oltava toimia oman mielen mukaan kun täyttä puppua yritetään syöttää väkisin.
        Putinistiko on se, joka ei lännen propagandaa niele vaikka joka tuutista sitä tulee koska siitä pitää huolen mediapooli.
        Omilla aioilla ajattelu näkyy ärsyttävän vietävissä olevia, itsenäiseen ajatteluun kyvyttömiä koska noin on solvattava.

Niin, omilla aivoilla ajattelu ei kaikilta onnistu oli sanomana, v-kirjain jäi puuttumaan.
        Mielestäni asiatonta hyökätä toisin ajattelevia ja toimineita vastaan. No, kahtiajakoahan päättäjät halusivatkin toimillaan. Korkealta oli vihakampanja ohjattu "vikuroivia" vastaan, motivaation voi sille roistomaiselle, alhaiselle toimelle jokainen päätellä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, omilla aivoilla ajattelu ei kaikilta onnistu oli sanomana, v-kirjain jäi puuttumaan.
        Mielestäni asiatonta hyökätä toisin ajattelevia ja toimineita vastaan. No, kahtiajakoahan päättäjät halusivatkin toimillaan. Korkealta oli vihakampanja ohjattu "vikuroivia" vastaan, motivaation voi sille roistomaiselle, alhaiselle toimelle jokainen päätellä itse.

Hölmöähän se on.

• Anonyymi

Kuka enää oikeesti uskoo näihin koronainjektioihin???

• Anonyymi

Virtsanjuoja miehet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtsanjuoja miehet!

Hehhehheehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtsanjuoja miehet!

Juuri näin. Piikki auttaa koronaan ja pissivesi piikin sivuvaikutuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtsa sulattaa jääpuikon miksi se ei sulattaisi koronaviruksen piikkiproteiinia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet testannu kalua suussa siksi tiedät niin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet testannu kalua suussa siksi tiedät niin hyvin.

Rokottamattoman lämmin ja tuore virtsa sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin. Luulisi Jo turbolampaidenkin sen uskovan kun se on tieteellisesti todistettu.

• Anonyymi

Joku kumman pölyaivo jolla myös virtsa noussut ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehhehheehe

Yhä sekoilevat....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokottamattoman lämmin ja tuore virtsa sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin. Luulisi Jo turbolampaidenkin sen uskovan kun se on tieteellisesti todistettu.

ohhoh...

• Anonyymi

Injektio-uskovaisten epätoivo alkaa olemaan käsin kosketeltavaa, kun totuus alkaa paljastumaan...

• Anonyymi

Rokotteissa olevan älypölyn on tieteellisesti todistettu olevan salakuuntelun mahdollistavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteissa olevan älypölyn on tieteellisesti todistettu olevan salakuuntelun mahdollistavaa.

Huiiih! nyt sängyn alle piiloon.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huiiih! nyt sängyn alle piiloon.....

haaah...hah.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuonnehan voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa. Ja Rokotevastainen pissadrinkkejä nauttiva pikkupoika laittaa sen faktaksi valheilleen.

🤣🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuonnehan voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa. Ja Rokotevastainen pissadrinkkejä nauttiva pikkupoika laittaa sen faktaksi valheilleen.

🤣🤣😅

Ei rokotevastaisten kirjoitukset faktoja tarvitse

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, lavastaa armeijan Tervolan varikot, lähetyslistat ja tavarat ja näistä kaikista valokuvat. kaikki on mahdollista.

Tee malliksi juttu tuonne.
        I diot
        https://nykysuomi.com/2018/09/22/ruumispusseja-varuskuntiin-ja-sairaaloihin-miksi/

Onko se sun oma bloki?

• Anonyymi

Kiitos kun vinkkasit palstan. Median jätettyäni aikaa lukea muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣😅

Mutta Hesariinpa ei voi. Se onkin yhden totuuden lehti, samaten kuin muutkin mediapooliin kuuluvat foorumit. Herätys, pilkkaaja. Onko aivan ok mielestäsi että yks ukko päättää mitä saa julkaista, mikä menee sensuuriin? Se köyhdyttää antia minimiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣😅

TOLLOA ON.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOLLOA ON.

Naurettavaa faktojen kiistelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rokotevastaisten kirjoitukset faktoja tarvitse

Niin kuin näemme.

• Anonyymi

Kukaan ei.

• Anonyymi

Miten niin 'enään' uskoo? Eihän kukaan ole uskonut ennenkään.

• Anonyymi

Ei noiden rokotevastaisten hörhöjen satuja usko kukaan. Faktana itsekyhätty YouTube video. Magneetti tarttuu rokotettuihin yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noiden rokotevastaisten hörhöjen satuja usko kukaan. Faktana itsekyhätty YouTube video. Magneetti tarttuu rokotettuihin yms.

Huvin vuoksi provoilevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet olevasi älykkö yleistäessäsi ja haukkuessasi toisin toimineita? Ei anna fiksua kuvaa sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet olevasi älykkö yleistäessäsi ja haukkuessasi toisin toimineita? Ei anna fiksua kuvaa sinusta.

Onhan se tosi outoa kun jankuttaa rokotteita vastaan....

• Anonyymi

"...magneetti tarttuu rokotettuihin..."

Itsellä neljä piikkiä otettuna ja viimeisin tuossa ihan joulukuun 2022 lopussa.

- Eipä ole ihan huuhaata tuo magneettisuus! Neljännen piikin jälkeen käväisin autotallissa ja läheltä piti että sain lapion kiinni, kun se singahti reiteen kiinni.

Nyt on autotallissa kaikki köytettynä tukevasti paikalleen, mutta silti saa olla koko ajan pirun tarkkana siellä, jos jokin kiinnitys sattuisi hölppäämään, saa kaikenlaista nyt varoa. Samoin ikivanhat prikat ja muterit kulkeutuu tallinlattialta nilkoissa nyt sisälle jostain syystä nykyään, sen neljännen piikin jälkeen.

Ei, en pitääsi tätä maghneettisuutta ihan huuhaajuttuna, niin on!

• Anonyymi

Hyvä että selvisit, nyt magneettisuus on todistettu ja Rokotevastaiset voi alkaa trollaamaa tosissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että selvisit, nyt magneettisuus on todistettu ja Rokotevastaiset voi alkaa trollaamaa tosissaan.

Katso faktat Token tubesta ja ole hiljaa maskilammas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Token on pietarin trollien 'fakta' tuubi.

• Anonyymi

Miten sait lapion jalastasi irti? Lähtikö nahkat mukana?
        Huomasin tuossa kun rälläköin päivällä putkia poikki, niin se rälläkän metallipöly tarrautuu ihoon kiinni. On pirun vaikea saada se irti ihosta.
        Magneettisuus pitäisi jotenkin saada käännettyä päinvastaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sait lapion jalastasi irti? Lähtikö nahkat mukana?
        Huomasin tuossa kun rälläköin päivällä putkia poikki, niin se rälläkän metallipöly tarrautuu ihoon kiinni. On pirun vaikea saada se irti ihosta.
        Magneettisuus pitäisi jotenkin saada käännettyä päinvastaiseksi.

Seiso päälläsi ja kävele käsilläsi. Silloin magneettisuus on päin vastainen ja et jää kiinni toiseen myrkkypiikitettyyn ihmiseen.

Tarkemmat ohjeet kuvineen rokotevastaisten nettiblokissa.

• Anonyymi

Mä otin yhden piikin ja viikko sen jälkeen oli korona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuntuu tavattoman kornille, että samassa virkkeessä on sanat "faktat" ja "tokentube"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        2023-01-24 17:54:03

- Googleta 'immuunivasteen kehittyminen koronarokotuksen jälkeen'.

....yläasteikäinen tyttärenpoikani tiesi asian ihan koulutiedon pohjalta. Taidat olla koulupudokas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        2023-01-24 17:54:03

- Googleta 'immuunivasteen kehittyminen koronarokotuksen jälkeen'.

....yläasteikäinen tyttärenpoikani tiesi asian ihan koulutiedon pohjalta. Taidat olla koulupudokas?

Mahtaa vituttaa_ku kalliilla ostetut myrkkypiikit ei mene kaupaks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Token on pietarin trollien 'fakta' tuubi.

Jolla on taas laskut maksamatta ja sivusto kaput.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölmöys juhlii r-vastaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaa vituttaa_ku kalliilla ostetut myrkkypiikit ei mene kaupaks.

Typeryytesi naurattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun trollaatte, median jatkeet ja päättäjien ilmaistyöhön alentuneet eli toisin ajattelevien mollaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeryytesi naurattaa.

Tottahan tuo, miksi yrität mitätöidä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan tuo, miksi yrität mitätöidä?

Totuus ei kelpaa rokotevastaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja selvisit piikin ansiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja selvisit piikin ansiosta.

Huomautus osui...........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölmöys juhlii r-vastaisilla.

totta....!!

• Anonyymi

Minä en usko vasureiden valheisiin. Se aate perustuu valheeseen.

• Anonyymi

Uskot uskomuksiin.

• Anonyymi

Koronarokotuksiin uskovainen on malliesimerkki siitä, mitä nämä koronapiikit ovat tehneet natokiimaisen koronauskovaisen "aivoihin". ... Muista varastoida WC-paperia, Viidennen piikin jälkeen aivopaskasi tunkee sieraimistasi ulos, Sitä odotellessa HUUTOnaurua.

• Anonyymi

Mistäs nyt tuulee rokotevastaiset?
        Golden Shower?
        Hopeavesi?
        Vai virtsadrinkit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Golden Shower?
        Hopeavesi?
        Vai virtsadrinkit?

Älä yllytä maanikkoja....öh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Golden Shower?
        Hopeavesi?
        Vai virtsadrinkit?

Sellaisia aineitako te piikkimainostajat käytätte?

• Anonyymi

Rokotevastaiset uskoivat myös hevosten ja lehmien loislääke Ivermektiiniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kova drinkki. Mut jos virtsadrinkit maistuu niin miksikäs ei muutaman terävä drinkki silloin tällöin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Golden Shower?
        Hopeavesi?
        Vai virtsadrinkit?

5g ja älypöly

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummaa porukkaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5g ja älypöly

On sekoa, on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluja.

Hullu olet sinä! Mieti mihin humbuukiin itse uskoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5g ja älypöly

G5 vaan kaikkialle säteilemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelleilyä...

• Anonyymi

Ei kukaan järkevä noita ylijääminä muilta ostettuja myrkkypiikkejä anna itteesä piikittää.

• Anonyymi

Järjen käyttö sulta jäi?

• Anonyymi

Humio tuttoko onkin hengissa???OOOHHH,SE OLLA MINUN RAAAAKAS HUMIOTUTTONI JA EI OLUTKAN KUOLLUT VIELLA.sINA RAAAKAS,PUSI,PUSI,NUUH,NUUUUHH-TUTTONIMUN...

• Anonyymi

Oletkos koskaan ollut rokotevastaisten Golden Shower juhlissa?

• Anonyymi

Tällästäistä porukkaa:

https://youtu.be/TunO5vCJdT8

Rokotevastaiset Golden Shower juhlat Helsingissä heti EU-vastaisen mielenosoituksen jälkeen 6.12.

Tervetulloa rokottamattomat isänmaalliset!

Anonyymi
        2022-12-05 22:01:35

Toivottavasti mahdumme kaikki isänmaalliset rokotusvastaiset. Meitä on tuhansia!

• Anonyymi

Ei rokotevastaiset ota drinkin mielummin lämpimänä suoraan letkusta?🤣😂😅

• Anonyymi

Ihan pimeetä porukkaa! Väittää että rokotteessa muka on nanobotteja ja se tuottaa mustaa tököttiä valtimoon!

https://mega.nz/file/4R41WKDS#w87ksUVKFIW3_g71VfR-sBSJ_07nwAd_hdF1WjTh0Z0

https://mega.nz/file/Zcg0AYRb#N9l6z0iSYjHhvqv8qYEKdDbe_ryNltHjd0SrjCUIFEY

https://mega.nz/file/YIQllIiI#OcnsgcMN4ph2EUEvjjpfPudOGsKiEd0zTjs2bAPbgrs

Ja että muka Suomalaiset huippu-urheilijat saa pysyviä sydänvikoja noista Pfizerin ihmepiikeistä.

https://mega.nz/file/YYgmXAZA#d5lSBRvjbXI3VfBYra7Z8YN9RjQPoUnI9tuA6f-SKdU

Ja että joku vanha reptiliaanihörhö yhdessä muiden kaljujen kavereidensa kanssa Sveitsin Davosissa ihan erikseen räätälöi tätä nanoteknologiaa noihin rokotteisiin!

https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2023/01/image-107.png

Kyllä on perkeleen hauskaa salaliittoHÖRHÖporukkaa! En muuta sano ;=))

• Anonyymi

Rokotevastaisille on varmaankin hieman hiekommin jaettu järjen hippusia. Ei noita hörhöjä muuten olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaisille on varmaankin hieman hiekommin jaettu järjen hippusia. Ei noita hörhöjä muuten olisi.

Sinäkö olet fiksu mielestäsi kun omalla vastuullasi osallistuit lääkekokeeseen?

• Anonyymi

Auttaisko rokotevastaisen oloa jos imasis drinkit suoraan Antiwax johtaja Christopher Key letkusta lämpimänä ja tuoreena?

Googlaa
        Christopher Key Drink Urea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaisko rokotevastaisen oloa jos imasis drinkit suoraan Antiwax johtaja Christopher Key letkusta lämpimänä ja tuoreena?

Googlaa

😂😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😅🤣

Sairaita...

• Anonyymi

piti olla -22,,,mitä enempi on rokotettu sitä sairaampi,,,,rokotetun immuniteetti on laskenut romahdusmaisesti,,,, rokotteenhan piti estää vakava sairastuminen,,,,,ei toimi,,,,

• Anonyymi

Missä rokotevastaisten faktat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa

Siinä turbolampaalle faktat.

Virtsa sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys, oikea vastaus: niitä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustietoa.

• Anonyymi

Sen jälkeen kun korona löydettiin, olen saanut kolme rokotetta, enkä ole sairastunut yhtään flunssaakaan tänä aikana,

• Anonyymi

Anti ja vaste toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa

Siinä turbolampaalle faktat.

Virtsa sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin.

soopaa ei se mitään....

• Anonyymi

Aikalailla heidän maansa on myös litteä ja putin taistelee natseja vastaan.....

• Anonyymi

Himmeitä ovat

• Anonyymi

Paljonko meni rahaa hukkaan ku ei järkevimmät ota noita myrkkypiikkejä? Ei sit ollutkaan hyvä bisnes ostaa niitä muilta mailta kun siellä ei kukaan suostunut niitä ottamaan.

• Anonyymi

Onko faktoja?

Muutakin kuin Token tubesta tai omasta blokistasi.

• Anonyymi

43
      2210
      Kuinka moni mies haaveilee seksistä toisen miehen/pojan kanssa?

• Anonyymi

Miesten kesken rokotevastaiset Golden Shower juhlat kuulostaa hieman epäilyttävältä

• Anonyymi

Vaasan keskussairaalan takapihalle tuotu kaksi kylmäkonttia, kun ei enää sisälle sovi.
      Lähes 90% kansasta rokotettu, mutta kuolleita enemmän, kuin koskaan.

Miksi rokotetut nyt kuolee laumoittain?

• Anonyymi

Valeuutinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valeuutinen.

Rokotevastaisten trollausta, vailla mitään totuuspohjaa.

Rokotevastaisten joukosta suuri osa Putinisteja.

• Anonyymi

Ne on taas ne kaksi kylmäkonttia, nehän risteilevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallista propagandaa, tietopohjaa hyvin vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereella kylmätilat täynnä Tayssissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereella kylmätilat täynnä Tayssissa.

Oliko muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummaa propagandaa....hö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko muuta?

Entä itelläs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä itelläs?

Eihän ne osaa muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miksei.

• Anonyymi

No Thl on alkanut myös "pelleilemään", kun ei enää suosittele piikkejä.
      Thl on rokotevastainen pelle.

• Anonyymi

Kiukuttaako rokotevastaisten trollia?

• Anonyymi

Niin se takki kääntyy. Harmi monille ettei aine poistu suositusten poistumisen myötä elimistöstä tai/ja sen aiheuttamat haitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se takki kääntyy. Harmi monille ettei aine poistu suositusten poistumisen myötä elimistöstä tai/ja sen aiheuttamat haitat.

Ei haittoja.

• Anonyymi

😂🤣🤣🤣😂😅😅😅🤣🤣😂

• Anonyymi

Pellejähän piisaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellejähän piisaa.

se on varmaa....

• Anonyymi

no rokottamattomat säilyy terveinä ja hengissä,,,,,,

• Anonyymi

Missä pissadrinkkejä nauttivan rokotevastaisen faktat väitteelleen?

• Anonyymi

Rokotteethan kasvattivat verisuoniin niitä Hydra-lampipolyyppeja joka on vesistöissä elävä eläin, ja tokentubessa lekurit vetelivät niitä pitkulaisia ruumiiden suonista ulos.

• Anonyymi

Rokotevastaisten faktat itsekyhätty Token tube video????
        😅😅🤣😂🤣😅😅😅😅🤣😂🤣😅😅😅🤣🤣😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaisten faktat itsekyhätty Token tube video????
        😅😅🤣😂🤣😅😅😅😅🤣😂🤣😅😅😅🤣🤣😅😅

Tuossa myrkkypiikitetylle maskilampaille faktat:

Rokotepoliisin johtaja todistaa, virtsan juominen on tehokas Covid-19-vastalääke
        ‘Vaccine Police’ Founder Claims Drinking Urine Is Covid-19 Antidote

https://www.forbes.com/sites/brucelee/2022/01/10/vaccine-police-founder-claims-drinking-your-own-urine-is-covid-19-antidote/
        https://www.kxan.com/news/weird-news/drink-urine-anti-covid-vaccine-advocate-tells-supporters/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotepoliisin johtaja todistaa, virtsan juominen on tehokas Covid-19-vastalääke

https://www.forbes.com/sites/brucelee/2022/01/10/vaccine-police-founder-claims-drinking-your-own-urine-is-covid-19-antidote/
        https://www.kxan.com/news/weird-news/drink-urine-anti-covid-vaccine-advocate-tells-supporters/

Ei oikein vakuuta. Joku hörhö kertoo juovansa pissaa ja uskoo sen tehoavan koronaan. Ei se saa minuakin juomaan pissaa.

Sinä voit mielestäni kyllä juoda kun haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein vakuuta. Joku hörhö kertoo juovansa pissaa ja uskoo sen tehoavan koronaan. Ei se saa minuakin juomaan pissaa.

Sinä voit mielestäni kyllä juoda kun haluat.

Miksi Rokotevastaisten mielestä virtsan juonti on yerveellistä?

• Anonyymi

Rokotteet eivät ole mitä tahansa lääkeaineita. Mistä tahansa lääkeaineista ylikuolleisuus ei toki nykyisissä mitoissa ole seurauksena. Mistä tahansa lääkeaineista ihmiskeho ei lähde hyökkäämään omia kudoksiaan vastaan. Mutta rokotteista tuo kaikki edellä mainittu on mahdollista.

Lasten vaikeat allergiat eivät myöskään synny tyhjästä, mutta rokotteista nuo syntyvät. Vaikeat ruoka-allergiat, joista lasten kehitys ja kasvu vaikeutuvat huomattavasti, jopa pysähtyvät lähes kokonaan.

Rokotteiden kanssa ei parane leikkiä. Meidän terveydenhoidossamme kuitenkin leikitään. Lääkeaineiden täysi vastuuvapaus koskee ainoastaan rokotteita. THL markkinoi rokotteita jatkuvasti, koska rokoteasiantuntijat eivät joudu mistään vastuuseen. Rokotteiden markkinoinnissa ei ole mitään rajoja. Ihan mitä huvittaa saadaan tehdä. Koska? Koska vastuu ei ainakaan paina. Ja lapset, heistä ei tarvitse välittää mitään. Sairastakoot autoimmuunisairauksia, autismikirjoa, oppimisvaikeuksia, mielenterveyden ongelmia, mitä väliä. Kunhan eivät häiritse terveydenhoidossa työskentelevien uraputkea. Ketkä nyt lapsista välittäisivät. Kaippa nuo joten kuten selviävät oppimiskyvyttöminäkin.

• Anonyymi

Järjen ongelmien aiheuttajaa tuntuukin olevan, mutta heillä ei ole eväitä sen pohtimiseen.

• Anonyymi

Onko edellisen kirjoittaja lääkäri, tutkija vai sekatyömies-Hessu?
        (sarc.)

- Ihan mielenkiinnosta hyvä kirjoittaja, miksi ajattelet pätevöityneesi antamaan edellisen kaltaisia asiantuntijalausuntoja? Ei sillä, että tuosta kukaan mitään välittäisi, mutta miten itse ajattelet omaksuneesi tuollaisen viisauden?

- - - -

ps. "Lääkevahinkovakuutus kattaa lievää vakavammat rokotehaitat, josta on aiheutunut rokotetulle henkilövahinko."

Et vissiin tiennyt?

• Anonyymi

Kun Suuret sodan jälkeiset ikäluokat saavuttavat iän jossa kuolemat on iän puolesta odotettavissa. Tulee kuolemia paljon.

Rokotevastaisille tiedoksi, Intiassa kuolee enemmän ihmisiä kuin Suomessa, koska heitä on enemmän.

Ymmärsitkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Suuret sodan jälkeiset ikäluokat saavuttavat iän jossa kuolemat on iän puolesta odotettavissa. Tulee kuolemia paljon.

Rokotevastaisille tiedoksi, Intiassa kuolee enemmän ihmisiä kuin Suomessa, koska heitä on enemmän.

Ymmärsitkö?

Oho, nyt suuri viisaus täytyy saattaa tilastokeskuksen tietoon, saattaa johtaa kohdallasi jopa profersuuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(sarc.)

- Ihan mielenkiinnosta hyvä kirjoittaja, miksi ajattelet pätevöityneesi antamaan edellisen kaltaisia asiantuntijalausuntoja? Ei sillä, että tuosta kukaan mitään välittäisi, mutta miten itse ajattelet omaksuneesi tuollaisen viisauden?

- - - -

ps. "Lääkevahinkovakuutus kattaa lievää vakavammat rokotehaitat, josta on aiheutunut rokotetulle henkilövahinko."

Et vissiin tiennyt?

Entä itse? Mihin katsot pätevöityneesi? Sekatyömies-Hessuksi vai joksikin muuksi?

Halventavat viestisi kertovat taipumuksestasi etsiä itseäsi, omaa tapaasi Hessutella.

Viimeinen kysymyksesi oli tietenkin lipsahdus. Vai että oikein lääkevahinkovakuutus? Vastuuvapaissa lääkeaineissa kuten rokotteissa? Huumorintajusi on ehtymätön.

Et kestä arvostelua, kriittisyyttä rokotteissa. Tuohon sinun on kuitenkin korkea aika jo totuttautua. Ennen kuin on liian myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(sarc.)

- - - -

Et vissiin tiennyt?

Todisteleppa sitten niitä haittoja että ovat piikistä peräisin.

• Anonyymi

Lasten allergiat syntyvät liian steriilistä kasvuympäristöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten allergiat syntyvät liian steriilistä kasvuympäristöstä.

kyllä....

• Anonyymi

Rokotevastaisuus on vastuuttomien tietämättömyyttä.

• Anonyymi

Tietenkin. Eihän rokotteita voida arvostella. THL:ssä kun tunnetaan absoluuttinen totuus, jolle ei ole vertaa taivaan kannen alla.

Kaikki rokotekriittisyys on täyttä hulluutta, eikö olekin? Rokotteet edustavat tiedeuskontoa, joka on ainoa oikea uskonnon harjoittamismuoto tällä planeetalla.

Todellakin vastuutonta esittää kritiikkiä rokotteista. Rokotteet ovat pelastaneet koko maailman maailmanlopulta. Triljoonat ja taas triljoonat ihmiset. Kaikki vainaita, jollei rokotteita. Eläköön rokotteet ja kaikki piikitetyt. Eläköön virukset, jotka rokotteiden ansiosta pysyvät ja nyt vahvistuvat keskuudessamme.

• Anonyymi

Koronapiikkien tulon myötä valisteneisuutta. Sitä on "rokote"vastaisuus.

• Anonyymi

Perustele.

• Anonyymi

Tai... rakastavaisia pellejä.

• Anonyymi

Miesten kesken rokotevastaiset Golden Shower juhlat on puhdasta seksiä eikä mitään koronaviruksen torjumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten kesken rokotevastaiset Golden Shower juhlat on puhdasta seksiä eikä mitään koronaviruksen torjumista.

Oletko nuija? Kirjoitat kuin nuija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nuija? Kirjoitat kuin nuija.

Mitä muuta sinusta Golden Shower on kuin seksiä?

• Anonyymi

Me virtsanjuojat pelastumme kun emme ota älypölytettyjä myrkkypiikkejä 😂🤣

• Anonyymi

Et taida ihan täysillä olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida ihan täysillä olla?

Huomasan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasan.

Rokotevastaiset Pissapojat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaiset Pissapojat

Hölmön touhua....

• Anonyymi

THL on pseudoviranomainen

"Viranomainen kutsuu tuhansia suomalaisia terveystarkastukseen
      THL:n mukaan laajat väestötutkimukset aiemmin johtaneet Suomessa merkittäviin kansan­terveyttä parantaviin toimen­piteisiin."

Se edustaa kauppaa ja teollisuutta.

”Kiitos paljon”, Bourla sanoi yrittäessään väistää toimittajia.

”Tiedämme nyt, että rokotteet eivät pysäytä tartuntoja, mutta miksi piditte sen salassa?” Levant painosti. ”Sanoitte, että se on sataprosenttisen tehokas. Sitten 90 prosenttia. Sitten 80 prosenttia. Sitten 70 prosenttia. Mutta tiedämme nyt, että rokotteet eivät pysäytä tartuntaa. Miksi piditte sen salassa?”

”Hyvää päivänjatkoa”, Bourla sanoi yrittäen jälleen paeta toimittajia.

”Minulla ei ole mukavaa päivää, ennen kuin tiedän vastauksen”, Levant sanoi, ja Rebel Newsin toimittaja Avi Yemini liittyi hänen seuraansa. Toimittajat vuorotellen heittivät Bourlalle kysymyksiä, joihin Bourla ei vastannut.

https://tinyurl.com/3ndwefv3

• Anonyymi

Turhaan laittelet näitä valeuutisia, tyhmää luulla et joku uskoo, mut jos kiksejä et muuten saa, niin jatka vaan.

• Anonyymi

Kiitos. Se että rokotteisiin vielä uskotaan, on enemmän kuin hämmentävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan laittelet näitä valeuutisia, tyhmää luulla et joku uskoo, mut jos kiksejä et muuten saa, niin jatka vaan.

Eikö olekin ihmeellistä, että rokotekritiikissä kaikki on valetta, kun taas THL:n julistuksissa kaikki sataprosenttisen totta? Koskahan ihmiset ryhtyvät miettimään, kuinka tämä tällainen ylipäänsä on mahdollista. Miten ihmeessä ihmiset on saatu ansaan noinkin kevyillä perusteilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rokotevastaiset ei laita faktoja noihin väitteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Se että rokotteisiin vielä uskotaan, on enemmän kuin hämmentävää.

Normaalit ihmiset ymmärtävät ihan helposti rokotteiden valtavan hyödyn taistelussa eri viruksien aiheuttamia sairauksia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi turbolammas ei ymmärrä lukemaansa faktoja. Onko myrkkypiikit sumentanut aivosi? Olisit juonnut virtsaa kuten me jotka ymmärrämme. Nyt se on Jo myöhäistä sinun osalta, myrkkypiikit ovat sumentaneet järkesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi turbolammas ei ymmärrä lukemaansa faktoja. Onko myrkkypiikit sumentanut aivosi? Olisit juonnut virtsaa kuten me jotka ymmärrämme. Nyt se on Jo myöhäistä sinun osalta, myrkkypiikit ovat sumentaneet järkesi.

Jokaisella on perustuslaillinen oikeus juhlia ja juoda mitä haluaa jos se ei ole laissa kielletty.

Siinä turbolampaalle faktat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalit ihmiset ymmärtävät ihan helposti rokotteiden valtavan hyödyn taistelussa eri viruksien aiheuttamia sairauksia vastaan.

Miksiköhän meillä sitten sairaudet, kaikkinaiset sairaudet ovat lisääntymään päin, vaikka juuri rokotteiden avulla oli tarkoitus päästä noista eroon.

Miksi ihmiskeho hyökkää omia kudoksiaan vastaan sitä enemmän, mitä enemmän meitä piikitellään. Vastuullisuus on sitä, että THL:ssäkin ryhdytään toimimaan toisin kuin nyt eli viimeinkin vastuullisesti.

Normaalien rokotteita itseensä pumppaavien ihmisten on aika kysyä, mikä saa heidät villiintymään rokotteista niin, että sulkevat silmänsä siltä todellisuudelta, mitä rokotteet tosiasiassa ovat saaneet aikaan. Itsensä pettäminen ei ole pitemmän päälle terveellistä tuokaan.

Miksi lasten opettajat ovat perillä suomalaisesta terveydenhoidosta enemmän kuin terveydenhoidon ammattilaiset. Näin se on, että jos itse hoitoalaa totuudellisuus ei kiinnosta, sen viimeisetkin ansiot otetaan siltä pois. Lasten vuoksi hoitoalan ja lääketieteen on pakko muuttua. Lapsille on annettava mahdollisuus oppimiseen ja oman kehon terveelliseen kehitykseen. Onhan se suuri häpeä, että juuri terveydenhoito estää lapsiltamme sekä oppimisen riemun että terveen kehollisen kehityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin teitä uutinen piristi?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihmeellistä, että rokotekritiikissä kaikki on valetta, kun taas THL:n julistuksissa kaikki sataprosenttisen totta? Koskahan ihmiset ryhtyvät miettimään, kuinka tämä tällainen ylipäänsä on mahdollista. Miten ihmeessä ihmiset on saatu ansaan noinkin kevyillä perusteilla?

THL ei ole sellaista 100%:suutta julistanut, vaan te rokotevastaiset, te yritätte saada väkisin ja vääristelyillä valkoista mustaksi. Paasaatte ja huudatte joistain haitoista, ja kaikki valtavat hyödyt ei ole olemassakaan teidän harhamaailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun yrität herätellä ajattelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän rokotekiimaistenkaan tarvitse laittaa faktoja mihinkään.
        Oletukset vain faktoina laaduttomiin lehtiin, se riittää tyhmimmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

THL ei ole sellaista 100%:suutta julistanut, vaan te rokotevastaiset, te yritätte saada väkisin ja vääristelyillä valkoista mustaksi. Paasaatte ja huudatte joistain haitoista, ja kaikki valtavat hyödyt ei ole olemassakaan teidän harhamaailmassa.

Johan pomppas taas mikä väite. Olet varmaan bisneksistä hyötynyt kun noin puolustelet roistomaista toimintaa. Virat sen kun vaihtuu ja vastuu peseytyy pois sen myötä.
        Kyllä se Thl julisti täyttä roskaa. Paikkaansa pitämätöntä valetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on perustuslaillinen oikeus juhlia ja juoda mitä haluaa jos se ei ole laissa kielletty.

Ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin teitä uutinen piristi?

Voi....!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Denialistit ei ajattele itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan pomppas taas mikä väite. Olet varmaan bisneksistä hyötynyt kun noin puolustelet roistomaista toimintaa. Virat sen kun vaihtuu ja vastuu peseytyy pois sen myötä.
        Kyllä se Thl julisti täyttä roskaa. Paikkaansa pitämätöntä valetta.

Denialismi ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun yrität herätellä ajattelemaan.

Aivan.

• Anonyymi

Hei hörhöt!

THL tekee 10 000 suomalaiselle "terveystarkastuksen". Nyt laitetaan noille uhreille mikrosirut ja ruiskutetaan myrkyt kehoon! Kohta nää kuolee kaikki ja syytetään koronaa ja venäjää!

• Anonyymi

Kyllä te rokotevastaiset äärioikeiston pojat olette himmeitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te rokotevastaiset äärioikeiston pojat olette himmeitä

Venäjäähän syytetään tuberkuloosin levittämisestäkin. Aikoinaan tubirokotteista tuli valtava katastrofi, mutta peiteltävä oli tuokin, ja nyt sitten itketään, että olisipa taas tuberkuloosia vastaan koko kansan rokotteita, niin ei tuokaan tauti vaivaisi. Sekin vielä kiusana että tubista on niin monia muotoja tänäänkin keskuudessamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjäähän syytetään tuberkuloosin levittämisestäkin. Aikoinaan tubirokotteista tuli valtava katastrofi, mutta peiteltävä oli tuokin, ja nyt sitten itketään, että olisipa taas tuberkuloosia vastaan koko kansan rokotteita, niin ei tuokaan tauti vaivaisi. Sekin vielä kiusana että tubista on niin monia muotoja tänäänkin keskuudessamme.

Montako ihmistä sairastui viime vuonna tuberkuloosiin Suomessa?

Ei kovinkaan moni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tubia tuovat rokottamattomat maahanmuuttajat. Ja hevossankkeria. Ja Ebolaa tulevaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tubia tuovat rokottamattomat maahanmuuttajat. Ja hevossankkeria. Ja Ebolaa tulevaisuudessa.

Älä sentään.

• Anonyymi

rokotevastaiNEN täällä
      - Pelkää polio ja jäykkäkouristusrokotetta
      - sai hullunpaperirt 1995
      kun riehui ala-asteen terkkarille

• Anonyymi

😂🤣😅

• Anonyymi

Kysy pikemminkin, kuinka kauan meillä on varaa uskoa rokotteisiin. Siis terveyden puolesta tai rahallisestikaan.

Rokotteisiin uppoaa suunnattomat määrät veroeuroja, puhumattakaan niistä euroista, joita terveydenhoidossamme kuluu rokotteista sairastuneiden hoitoon.

Koska tälle hulluudelle laitetaan piste?

• Anonyymi

Rokottamattomia on noin 15% ja NATOn vastustajia 15%, osaatko vetää tästä jonkun johtopäätöksen?

• Anonyymi

Tässkin ketjussa rokotevastaiset salaliittolaiset esittelevät 'älykkyyttään' aika lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässkin ketjussa rokotevastaiset salaliittolaiset esittelevät 'älykkyyttään' aika lailla.

🤣😅😂

• Anonyymi

<< Tutkimuksen mukaan ainoastaan 15% kansasta on kyllin älykkäitä että osaavat vetää johdonmukaiset päätelmät, eivätkä ole johdateltavia.
        Rokottamattomia on noin 15% ja NATOn vastustajia 15%, osaatko vetää tästä jonkun johtopäätöksen? >>

Heh, veikkaan, ettei ko. kirjoittaja edes tajua, miten humoristinen hänen kirjoituksensa on. No, tahaton huumorihan on parasta - varsinkin kun nauretaan ihmiselle, joka ei edes tajua omaa typeryyttään.

Tosiaan, rokotevastustajat ovat ihan aidosti niin idiootteja, että uskovat jopa ihmisen tulevan magneettiseksi rokotteesta. He ovat aivan täysin johdateltavissa siis. Kunhan joku huuhaablogi kirjoittaa noin, niin rokotevastustaja uskoo vailla mitään tajua, mistä vaikkapa magneettisuus ylipäätään johtuu. Tuossa juuri oikein korostuu se, että puutteet omassa osaamisessa (magneettisuuden perusteet) ajaa ihmisiä uskomaan asioita, jotka eivät vaan voi olla totta, mutta kun sitä omaa kriittistä ajattelua ei vaan ole (koska osaaminen siihen puuttuu), niin tulos on tuollaista.

Uskoitko ihan oikeasti, että olet jotain eliittiä kun uskot todisteettomia hölmöilyjä huuhaablogeista ?

Ihanko tosissasi ?

Kuinka saatanan typerä ihminen voikaan olla.

Hah hah !

Sinuthan on juuri johdateltu uskomaan, että olet jotenkin "eliittiä", kun olet alkanut uskoa huuhaablogien aivan päättömiä kuvitelmia älypölyistä, nanoroboteista, lähettimistä jne. rokotteissa. Sinua on johdateltu uskomaan - vailla todisteita. Älykäs vaatisi todisteet, mutta tuollaiset heikkolahjaiset uskovat vailla rationaalisia perusteita, koska ovat johdateltavissa uskomaan asioita, joista ei ole todisteita.

[Ja tosiaan, tiedät oikein hyvin, ettet ollut koulussa mikään erityinen priimus. Jatkokoulutusta ei juuri ole jne., mikä korreloi negatiivisesti älykkyyden kanssa. Mitenköhän olet perustellut itsellesi, että sinusta olisikin sukeutunut yht'äkkiä arvaamatta joku älykkö, vaikka sellaisesta ei ole ollut vihiäkään aiemmin. Niin, saappaan älykkyytesi ei ole taikaiskusta muuttunut miksikään: olet edelleen todisteettomiin huuhaaväitteisiin uskova johdateltavissa oleva typerys, mikä ennenkin.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole älyä, ei sitä pysty esittelemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole älyä, ei sitä pysty esittelemään

Huuh.

• Anonyymi

Rokottamattomia on noin 15% ja NATOn vastustajia 15%, osaatko vetää tästä jonkun johtopäätöksen?

• Anonyymi

Hehhehheehe

• Anonyymi

Osaan nimittäin sellaisen että olet kyllä vitun tyhmä hörhö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaiset virtsanjuojat trollaa läpi yön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Rokottamattomia on noin 15% ja NATOn vastustajia 15%, osaatko vetää tästä jonkun johtopäätöksen?"....

..."Osaan nimittäin sellaisen että olet kyllä vitun tyhmä hörhö."...

Kuulutko 85% ryhmään? 🤭 No, et ole yksin, jos se lohduttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Rokottamattomia on noin 15% ja NATOn vastustajia 15%, osaatko vetää tästä jonkun johtopäätöksen?"....

..."Osaan nimittäin sellaisen että olet kyllä vitun tyhmä hörhö."...

Kuulutko 85% ryhmään? 🤭 No, et ole yksin, jos se lohduttaa.

Ei noita rokotevastaisia kovin montaa ole, mut ahkerasti trollaa yötä päivää.

Ei kukaan uskalla omalla naanalla ja nimellä kertoa noita juttuja julkisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noita rokotevastaisia kovin montaa ole, mut ahkerasti trollaa yötä päivää.

Ei kukaan uskalla omalla naanalla ja nimellä kertoa noita juttuja julkisuudessa.

Pimeydessä spammaavat.

• Anonyymi

ootta vähäälyisiä,,,,rokotetut makaa saisaalassa,,,teholla,,,rokotteen piti suojata vakavalta sairastumiselta,,,miten tämä nyt näin meni,,,

• Anonyymi

🥃👬🥃
        Virtsanjuoja miehet voitimme!

• Anonyymi

Pienen pään ei kannata pohtia liian monimutkaisia asioita. Ei siinä sen kummempaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienen pään ei kannata pohtia liian monimutkaisia asioita. Ei siinä sen kummempaa ole.

Ei tietenkään ole...

• Anonyymi

Ihan odotettua, että mRNA-teknologian vaarallisuuden paljastuttua alkaa pelkotiloista kärsivien rokotettujen epätoivoinen itsensä terapointi kiistämällä kaikki pelottavat faktat, sekä hyökkäämällä fiksujen rokottamattomien kimppuun. Covid19 ei ole mikään virustauti, vaan psykoosi ja hysteria.

• Anonyymi

NYT VIHDOINKIN YMMÄRRÄMME

Virtsanjuonti yleistyy räjähdysmäisesti 😂🤣Ihmiset ovat viimeinkin huomanneet, virtsa sulattaa piikkiproteiinin. Vain piikkiuskovaiset maskilampaat myrkyttää itsensä.

• Anonyymi

Juu kyllä nyt kaduttaa olisi pitänyt tajuta liittyä teidän kusenjuonti kulttiin eikä uskoa terveydenhuollon ammattilaisia.

• Anonyymi

"...että mRNA-teknologian vaarallisuuden paljastuttua.."

??

Mitähän höpöjä nyt kirjoittelet??Onko muka jossain todttu uusi rokotusteknologia vaaralliseksi? Lukisin mielelläni asiata lisää, voinet linkata johonkin asiaa käsittelevään artikkeliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...että mRNA-teknologian vaarallisuuden paljastuttua.."

??

Mitähän höpöjä nyt kirjoittelet??Onko muka jossain todttu uusi rokotusteknologia vaaralliseksi? Lukisin mielelläni asiata lisää, voinet linkata johonkin asiaa käsittelevään artikkeliin?

Virtsa sulattaa jääpuikon miksi se ei sulattaisi koronaviruksen piikkiproteiinia?

Todista se jos väiteen ei pidä paikkaansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä nyt kaduttaa olisi pitänyt tajuta liittyä teidän kusenjuonti kulttiin eikä uskoa terveydenhuollon ammattilaisia.

Miksi ne valehtelee!

• Anonyymi

Hölynpölysi menee roskiin....

• Anonyymi

virtsa sulattaa piikkiproteiinin

• Anonyymi

Palsta on mielenhäiriössä, kun kirjoittaa jotain, se muuttu tolloksi?

• Anonyymi

Rokotevastaiset pissan lipittäjät on taas tehneet yöllä pitkän rupeaman. 🤣😅😂😂😂

• Anonyymi

Jätä typwerät hymiöt-

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olette te rokotevastaiset äärioikeiston pissadrinkkejä nauttivat pojat himmeitä

• Anonyymi

USA:ssa ei mielenterveyspotilaiden avohoito näytä toimivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

USA:ssa ei mielenterveyspotilaiden avohoito näytä toimivan.

😂😅🤣😅

• Anonyymi

Rokotevastaiset kiukkuaa palstalla kun ovat joutuneet naurunalaisiksi.

• Anonyymi

Putinin trollia kiukuttaa...😂🤣😅

• Anonyymi

Tänään näytettiin svenska tv:ssä, miten paljon teollisuus huijaa elintarvikkeissa.
      Appelsiini mehussa ei ollut muuta kuin omenamaustetta.
      GB jäätelössä ei ollut vaitoa, vaan vettä. pari esimerkkiä mainitakseni.

Pelkkää huijausta on koko maailma täynnä. Kuka takaa minkään aitoutta.

• Anonyymi

Ei pidä yleistää koko maailman olevan huijausta parin yksittäisen esimerkin takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä yleistää koko maailman olevan huijausta parin yksittäisen esimerkin takia.

👍👍

• Anonyymi

Pakko uskoo kun olen terve rokottamaton, pandemia se hujahti tossa ohi jo olin koko ajan täysin terve.

Kaikkien rokottamattomien piti joutua teholle ja kuolla kammottavaan tappajavirukseen. Hiljasta on ollut tolta osin kun ei se virus tänne meille osannu kun me ei kerrottu missä me asutaan eikä käyty sitä testipuikoista eikä rokotteissa tänne hakemassa.

Lampaat kävi testeissä ja haki kaikki rokotteet ja sairastellu jatkuvasti. Sellasta.

Mikähän teoria tän terveyden selittää? Olemmeko luonnostaan immuuneja huiputusviruksille?

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Kaikkien rokottamattomien ei pitänyt joutua teholle. Teidän tasapäiden jutut on matalaa tasoanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien rokottamattomien ei pitänyt joutua teholle. Teidän tasapäiden jutut on matalaa tasoanne.

Kuolivatko kaikki rokottamattomat? Rokotteiden jälkeinen ylikuolleisuus? Koskiko ainoastaan rokottamattomia?Ettekö tiedä yhdenkään rokotetun vielä kuolleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolivatko kaikki rokottamattomat? Rokotteiden jälkeinen ylikuolleisuus? Koskiko ainoastaan rokottamattomia?Ettekö tiedä yhdenkään rokotetun vielä kuolleen?

<< Kuolivatko kaikki rokottamattomat? >>

Ei kuollut kaikki rokottamattomat, mutta odotusarvoa paljon suurempi osuus: rokottamattomuus nosti kuolemanriskiä. Tässä on, katsos, sama tilanne kuin rattijuoppoudessa. Siinäkään ei kaikki rattijuopot kuole, mutta ovat merkittävästi suuremmassa vaarassa kuolla.

Vai siis selitätkö nyt, että kun rattijuopot yleensä selviävät liikenteestä onnettomuuksitta, niin rattijuopumus ei olisi riski ollenkaan ? Melko umpikieroon siis saat ajatuksesi vääntää, että rokottamattomuuden saisi jotenkin sepitettyä edes etäisesti järkeväksi.

<< Rokotteiden jälkeinen ylikuolleisuus? Koskiko ainoastaan rokottamattomia? >>

Ei koske pelkästään rokottamattomia. Koskee kuitenkin erityisesti rokottamattomia. Rokottamattomilla on suurempi riski kuolla kuin rokotetuilla. Kumman siis valitsee rationaalinen ihminen: pienemmän vai suuremman kuolemanriskin ?

<< Ettekö tiedä yhdenkään rokotetun vielä kuolleen? >>

Ei kai kukaan puhunut, että rokote tekisi kuolemattomaksi. Se vaan vähentää kuolemanriskiä.

• Anonyymi

Muistatteko vielä rokotteissa olevan älypölyn, hopeavesi tuhoaa koronan, D-vitamiin pelastaa koronapotilaat, kidesoodahoidot, Virtsan juojat, Golden Shower kylvyt tuhoaa koronaviruksen, 5g puhelinsignaalit tappaa rokotetut, magneetti tarttuu rokotettuihin, yms...

😂😂😂😅
      😅😅😂
      🤣😂😂🤣😂😅

• Anonyymi

Heh,joo.

• Anonyymi

Hölynpölyä. Korona ei ole enää yleisvaarallinen tartuntatauti. Vieläkö teillä rokotteita liikaa imeneillä on jotain oireita?

• Anonyymi

Nää rokotevastaiset idiootit kuuluvat näihin Q-anon salaliittohörhöihin. Ovat niin rokotevastaisia, mutta kun vaiva yllättää niin ensimmäisinä ollaan itkemässä lääketiedettä avuksi. Häpeä on varmaan näillä hörhöillä suuri kun Estonia tutkintakin osoitti salaliittohörhöjen sepitelleen mielikuvitus satuja.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Hämärää porukkaa.....

• Anonyymi

Ylikuolleisuutta itketään. Rokotteiden jälkeistä ylikuolleisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylikuolleisuutta itketään. Rokotteiden jälkeistä ylikuolleisuutta.

<< Ylikuolleisuutta itketään. Rokotteiden jälkeistä ylikuolleisuutta. >>

Enimmäkseen kuitenkin surtiin ihan aluksi koronaan kuolleita. Heitä oli esim. Italiassa ja Espanjassa aivan tolkuttomasti.

Sittemmin saatiin rokotteista suojaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oletamme ettei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletamme ettei.

Rokotevastaisuus on hullua.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Himmeitä olette rokotevastaiset ja sen te myös itse todistatte.

• Anonyymi

Todistetut faktat puhui pissanjuojien puolesta 6-0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todistetut faktat puhui pissanjuojien puolesta 6-0

Lue faktat ja liittyt meihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue faktat ja liittyt meihin

Olette te rokotevastaiset tosiaan himmeitä

• Anonyymi

Kuka edes pitänyt jotain rokotevastaisia viisaina? Täällä ja somessa muuallakin ollut helppo huomata heidän mielenterveytensä ongelmat. Tuo porukka katsoo googlesta senkin miten vesi keitetään.

• Anonyymi

Onko viisasta muotoilla rokotetuista rokottamattomia. Tilastoissa voi näyttää hyvältä. Entä todellisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko viisasta muotoilla rokotetuista rokottamattomia. Tilastoissa voi näyttää hyvältä. Entä todellisuudessa.

<< Onko viisasta muotoilla rokotetuista rokottamattomia. >>

Ei se varmasti viisasta olisi. Eikä tuollaista tietysti missään ole tehtykään.

Nyt menee foliohattuvajakkien vammailut jälleen niin pahasti sinne ding dong -osastolle, ettei tuosta oikein voi tietää, puhutko tosissasi tuota idiotismiasi nyt.

• Anonyymi

Korona on jo luokiteltu flunssaksi. Ei tarvitse rokotteita.

• Anonyymi

Uskon että useimmat rokotteista kieltäytyneet katuvat nyt päätöstään.

• Anonyymi

ei, kun rokotetut katuvat ottamansa rokotetta,,,ei mitään hyötyä,vaan haittoja,,,,rokotetut makaavat sairaalassa,,,,,

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

niin rokotetuilta on vastustuskyky laskenut paljon. rokoteen iso haitta,,,,,,,,sairastavat nyt koronan rajuna,,,,,,,

• Anonyymi

Nehän on Venäjän diktatuurin trollitehtaiden kehittämiä salaliittoteorioita, joita jotkut vähempijärkiset ovat kritiikittä uskoneet todesta ja alkaneet levittää niitä eteenpäin.

Siitä syystä pitäisi ihmisillä olla edes vähän ymmärrystä lähdekritiikin ja maalaisjärjen käytön suhteen, ettei jokaiseen Venäjän tyhmille tekemiin sudenkuoppiin ihmiset putoaisi.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Putin edustaa täydellistä rokotefanaatikkoa. Salaliittoako sitten puolustanee.

• Anonyymi

Kuka hullu uskoi korona rokotteisiin 😭😭😭😭😭😭

• Anonyymi

Kaikki helposti nenästä vedettävät uskoi korona huijaukseen, niitä on enemmistö ihmiskunnasta.

Älykkäitä ja neroja on vähän. Meitä 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki helposti nenästä vedettävät uskoi korona huijaukseen, niitä on enemmistö ihmiskunnasta.

Älykkäitä ja neroja on vähän. Meitä 🤭

Älykkäitä ja neroja on vähän kuten Meitä virtsanjuoja miehiä.😂🤣

• Anonyymi

Korona rokotteen ottaneet eivät kuulu meihin älykkäisiin ja neroihin.

• Anonyymi

Tyhmyys ei toki ole laitonta, ottakoot niin monta piikkiä kuin huvittaa, omapahan on kroppansa.

• Anonyymi

Rokotevastaisten Johtaja Christopher Key juo virtsaa

• Anonyymi

Eräs rokotettu syö kakkaa, joten ilmeisesti kaikki muutkin tekee samoin. 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs rokotettu syö kakkaa, joten ilmeisesti kaikki muutkin tekee samoin. 🤪

Palsta on lokakaivo....

• Anonyymi

Aika vastuutonta touhua rokotevastaisilta. Leikkivät ihmishengilä.

• Anonyymi

Rokotteiden jälkeinen ylikuolleisuus? Koska alkaa julkinen väittely asiasta, jossa tilastot kielletään. Ei tällaista voida myöntää, joten mielenkiintoista tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteiden jälkeinen ylikuolleisuus? Koska alkaa julkinen väittely asiasta, jossa tilastot kielletään. Ei tällaista voida myöntää, joten mielenkiintoista tulee.

Anonyymi
        2023-02-16 11:12:37

Kuten yleisesti tiedetään, rokottamattomien kuolleisuus on huomattavasti korkeampaa. rokotettuihin verrattuna.

Rokottamattomien kuolleisuus siis on ollut selkeästi rokotettuja korkeampi läpi koko pandemian, vaikka koronakuolemia ei edes huomioitaisi.

= rokottamattomia kuolee suhteessa enemmän.

Kerrotaan, että kyseinen fakta on hyvin vaikea sulattaa ja hyväksyä foliohattukerholaisilla.

- Miksi ihmeessä tilastointi kiellettäisiin???? Nehän kertovat tilanteen todella karusti rokottamattomien kannalta.

• Anonyymi

mutta rokotetut kuolee,,,,,,

• Anonyymi

Ei vaan rokottamattomat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan rokottamattomat.

Kaikki me kuollaan joskus. Jos haluat juoda virtsaa, juo. Mutta on todella typerää väittää sen tehoavan koronavirukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan rokottamattomat.

Tiesitkö ne tavat, joissa rokotetut muuttuivat rokottamattomiksi. Näin tulee tapahtumaan jatkossakin, kunnes…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö ne tavat, joissa rokotetut muuttuivat rokottamattomiksi. Näin tulee tapahtumaan jatkossakin, kunnes…

Mitkä ihmeen tavat? Nyt meni jännäksi, kerro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tiesitkö ne tavat, joissa rokotetut muuttuivat rokottamattomiksi."

- En todellakaan ole kuullutkaan. Varmaankin voit kertoa totuuden asiasta???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tiesitkö ne tavat, joissa rokotetut muuttuivat rokottamattomiksi."

- En todellakaan ole kuullutkaan. Varmaankin voit kertoa totuuden asiasta???

Ei hörhöt ikinä kerro, osaavat vain vääristellä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vieläkö joku uskoo noihin rokotteisiin? Nehän eivät estäneet tartuntoja ollenkaan vaikka niin luvattiin.

• Anonyymi

Juokaa jo viimeinkin virtsaa, se sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin.

• Anonyymi

Ei sellaista luvattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista luvattu.

Lue suvakki Christopher Key kirjoituksia niin tiedät virtsa sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin.

• Anonyymi

Koronarokotteista lupailtiin vaikka mitä. Pahinta oli kuitenkin se vääntö, missä rokotetuista leivottiin rokottamattomia ja sitten kauhisteltiin heidän sairaalaan joutumistaan. Maailma on ihmeitä täynnä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronarokotteista lupailtiin vaikka mitä. Pahinta oli kuitenkin se vääntö, missä rokotetuista leivottiin rokottamattomia ja sitten kauhisteltiin heidän sairaalaan joutumistaan. Maailma on ihmeitä täynnä!

Yritätä syöttää valeuutisia, mut ei mene läpi. Sori siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätä syöttää valeuutisia, mut ei mene läpi. Sori siitä.

Kaikkihan tuon tietävät. Rokotteen ottaminen ei toki takaa sitä, että ihmisestä tulisi rokotettu. Tuo kestää ja niin kauan kuin kestää, ihminen jää rokottamattomaksi, vaikka rokotteeseen kuolisikin tuona aikana.

Kaikki on sopimuksenvaraista terveydenhoidossa ja lääketieteessä. Syyllisetkin tiedetään jo etukäteen. Katsotaan ensin, mihin ihmiset kuolevat ja sitten syyllisille laaditaan säännöt.

Rokotteista ei ole tapana jäädä kiinni. Vastuuvapaus, immuninologian muodostumiseen liittyvät säännöt, tilastolliset tulkinnat jne.

• Anonyymi

Mutta koronan vakavan tautimuodon ne onnistuvat estämään erinomaisesti. Se on riittänyt pelastamaan jo koronan ensimmäisenä rokotusvuonna miljoonia ihmishenkiä maailmanlaajuisesti.

Loistava saavutus millle hyvänsä rokotteelle

Lancet: "Koronarokotteet estivät lähes 20 miljoonaa kuolemaa."

(Haluatko linkin Maaseudun tulevaisuuteen vai The Lancet -julkaisuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pahinta oli kuitenkin se vääntö, missä rokotetuista leivottiin rokottamattomia "

- Mikä ujostuttaa kertoa "suurta salaisuutta"??😂😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta koronan vakavan tautimuodon ne onnistuvat estämään erinomaisesti. Se on riittänyt pelastamaan jo koronan ensimmäisenä rokotusvuonna miljoonia ihmishenkiä maailmanlaajuisesti.

Loistava saavutus millle hyvänsä rokotteelle

Lancet: "Koronarokotteet estivät lähes 20 miljoonaa kuolemaa."

(Haluatko linkin Maaseudun tulevaisuuteen vai The Lancet -julkaisuun?

Tuostahan ei ole mitään konkreettisia todisteita, Lancet todennäköisesti ihan samanlainen maksettu julkaisu kuin moni muukin vastaava joka ei halua rokotteiden vakavista sivuvaikutuksista mitään kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuostahan ei ole mitään konkreettisia todisteita, Lancet todennäköisesti ihan samanlainen maksettu julkaisu kuin moni muukin vastaava joka ei halua rokotteiden vakavista sivuvaikutuksista mitään kirjoittaa.

Mitä todisteita on Christopher Key Drink Urea jutuilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<< Lancet todennäköisesti ihan samanlainen maksettu julkaisu kuin moni muukin vastaava joka ei halua rokotteiden vakavista sivuvaikutuksista mitään kirjoittaa. >>

Heh, Lancet on lääketieteen alan yksi vaikuttavimmista julkaisuista. Siinä julkaistavat tutkimukset ovat yleensä niitä, jotka tuottavat jotain hoitoja tms. Sen tieteellinen taso on niin korkea.

Ja tosiaan, mikäli ko. lehti hylkäisi jonkin tutkimuksen sen tuloksen epätoivottavuuden vuoksi, niin siitähän nousisi äläkkä. Eihän sellaisen tutkimuksen tehnyt taho jäisi missään tapauksessa sanattomaksi, että "no, ei sitten, kai tämä meidän vuoden työ sitten vaan unohdetaan". Ehei, se julkaistaisiin muualla suuren kohun saattelemana - kohun, joka veisi Lancetin mukanaan.

Et taida ihan tajuta, miten tiedemaailma toimii. Luulojen varassa on tietysti helpompi luulotella, että tiedeyhteisö olisi muka jotenkin ostettavissa hiljaiseksi. Tuo on kuitenkin silkkaa idiotismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä todisteita on Christopher Key Drink Urea jutuilla?

Mitä?!

• Anonyymi

Rokotevastaisia on hyviäkin, toisin kuin tuollainen pelle.

• Anonyymi

Rokotevastaisuus on ajattelemattomuutta, ei muuta.

• Anonyymi

Linkki ilman omaa kannanottoa tai referaattia ==> linkkifloodausta ja avaamatta ohi.

Haaskaat aikaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki ilman omaa kannanottoa tai referaattia ==> linkkifloodausta ja avaamatta ohi.

Haaskaat aikaasi.

UreaKing Christopher Key tietää varmasti muita enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UreaKing Christopher Key tietää varmasti muita enemmän.

Kukaan ei!

• Anonyymi

Parannuksenteon merkitkin loistaa poissaoloaan.

• Anonyymi

Turhaan spammaavat disinformaatiotaan.

• Anonyymi

Tuollaiset ihmiset ovat vakava uhka kansanterveydelle.

• Anonyymi

Juokaa virtsaa niin kuin me jotka ymmärrämme 😂🤣

• Anonyymi

Voi aloittajapellen nauru loppua lyhyeen.

• Anonyymi

Joisi mielummin virtsaa

• Anonyymi

Se johtuu tuostä psyk. avohoidosta. Yritetään kestää.

• Anonyymi

Ääripään salaliittoteoreetikot on oma ryhmänsä. Sitä ei tule sekottaa tervejärkisiin ihmisiin, joille oma terveys ja hyvinvointi ei ole uhrattavissa lääketeollisuuden alttarilla. Ymmärrämme toki, että totuuden paljastuttua rokotetut pelkäävät henkensä puolesta ja purkavat pahaa oloaan rokottamattomiin. Tällainen käytös on ihan sitä tavallista jo tunnettua ja oppikirjoihin painettua.

• Anonyymi

Pissapojat taas valvoneet yön ja tubettaneet.

• Anonyymi

Juu ja varsinkin ne väitteet että viruksia ei ole kun ei niitä voi petrimaljassa monistaa.
      https://www.duodecimlehti.fi/duo50517
      kannattaa lukea niin saa ihan faktatietoa virustutkimuksesta.

• Anonyymi

UreaKing Christopher Key tietää varmasti teitä paremmin miksi Urea on se juttu josta pitää.

• Anonyymi

Uskoo tai ei? Rokotteet meidät joka tapauksessa tuhoavat. Vai ettekö muka näe, mikä meno mikä lento?

Rangaistukset rokotteista ovat julmat ja kovat. Etenkin lapsillemme ja nuorillemme. Mutta kuinka sokean kansan saisi näkemään. Ainoastaan Jumalan armosta tuollainen ihme voisi koittaa. Tiedettähän me Suomessakin palvomme. Tiedettä ja rokotemafiaa.

Mutta rukoileeko kansamme nyt armoa? Rukoileeko? Vai rukoillaanko meillä lisää rokotteita, jotta merentakainen rokotemafia pysyisi voimissaan ja kansamme sekoaisi entisestään.

Ymmärrettäkö, että meillä Suomessakin on nyt hitonmoinen hätä käsillä. Mitä enemmän rokotteita, sitä enemmän sairauksia, autismikirjoa, autoimmuunisairauksia, huumekuolemia, monisukupuolisekoiluja, mielenterveyden hajoamisia.

Maassamme on nyt oikeasti hätä. Uskokaa tai älkää, tämä hätä on todellista. Eikä tieteeseen vetoaminen auta yhtään. Päinvastoin, entisestään pahentaa tilannetta.

• Anonyymi

<< Rokotteet meidät joka tapauksessa tuhoavat. Vai ettekö muka näe, mikä meno mikä lento? >>

Niin tosiaan, tuota "lentoa" ei näe kuin foliohatut omissa kuvitelmissaan. Täällä reaalimaailman puolella rokotteet sitten taas on todettu varsin hyviksi sairauksien ehkäisijöiksi, joita on oikein turvallista käyttää.

<< Maassamme on nyt oikeasti hätä. Uskokaa tai älkää, tämä hätä on todellista. >>

Ei ole. Tuo "hätäsi" on pelkästään harhamaailmassasi oleva kuvitelma. Olet niin syvällä tuossa uskomushuuhaapaskassasi, ettet edes tajua, mikä on reaalimaailmaa ja mikä uskomustasi. Todellisuudentajusi on hämärtynyt. Mieti: annatko itsesi sairastua mieleltäsi vain sen vuoksi, että uskot netin huuhaablogeja. Ei tuossa reuhaamisessasi ole järjen hiventä. Se ei koskettele enää mitenkään reaalimaailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<< Rokotteet meidät joka tapauksessa tuhoavat. Vai ettekö muka näe, mikä meno mikä lento? >>

Niin tosiaan, tuota "lentoa" ei näe kuin foliohatut omissa kuvitelmissaan. Täällä reaalimaailman puolella rokotteet sitten taas on todettu varsin hyviksi sairauksien ehkäisijöiksi, joita on oikein turvallista käyttää.

<< Maassamme on nyt oikeasti hätä. Uskokaa tai älkää, tämä hätä on todellista. >>

Ei ole. Tuo "hätäsi" on pelkästään harhamaailmassasi oleva kuvitelma. Olet niin syvällä tuossa uskomushuuhaapaskassasi, ettet edes tajua, mikä on reaalimaailmaa ja mikä uskomustasi. Todellisuudentajusi on hämärtynyt. Mieti: annatko itsesi sairastua mieleltäsi vain sen vuoksi, että uskot netin huuhaablogeja. Ei tuossa reuhaamisessasi ole järjen hiventä. Se ei koskettele enää mitenkään reaalimaailmaa.

Mitä ihmettä höpöttelet? Rokotteista johtuva ylikuolleisuus ei näemmä hätkäytä sinua nytkään?

Tv jauhaa harva se päivä lasten ja nuorten hädästä ja sinä olet onnistunut sivuuttamaan tuonkin. Herää jo unestasi tähän reaalimaailmaan.

Foliot eivät pelasta sinua nytkään, vaikka folion suojaan yritätkin itsesi peitota.

Mistä ihmeen blogeista oikein jauhat? Herää jo tähän maailmaan ja lakkaa uneksimasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Floridassa sentään on järkiinnytty rokotteiden suhteen. Siellä nimittäin kansalaisia ja lääkäreitä on viimeinkin varoitettu koronarokotteiden vaarallisuudesta.

Koskahan meillä päästään näin pitkälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä höpöttelet? Rokotteista johtuva ylikuolleisuus ei näemmä hätkäytä sinua nytkään?

Tv jauhaa harva se päivä lasten ja nuorten hädästä ja sinä olet onnistunut sivuuttamaan tuonkin. Herää jo unestasi tähän reaalimaailmaan.

Foliot eivät pelasta sinua nytkään, vaikka folion suojaan yritätkin itsesi peitota.

Mistä ihmeen blogeista oikein jauhat? Herää jo tähän maailmaan ja lakkaa uneksimasta.

Mikään virallinen taho ei taida vieläkään myöntää Suomessa rokotteiden aiheuttavan kuolemia? Kaikki ovat koronan aiheuttamia...

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Floridassa sentään on järkiinnytty rokotteiden suhteen. Siellä nimittäin kansalaisia ja lääkäreitä on viimeinkin varoitettu koronarokotteiden vaarallisuudesta.

Koskahan meillä päästään näin pitkälle?

Saisikos tähän linkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<< Rokotteista johtuva ylikuolleisuus ei näemmä hätkäytä sinua nytkään? >>

Mutta kun mitään "rokotteista johtuvaa ylikuolleisuutta" ei ole havaittu.

Se on siellä foliohattuvajakin mielikuvituksessa vaan. Ei täällä reaalimaailman puolella.

<< Mistä ihmeen blogeista oikein jauhat? >>

Niistä kaikista MV-lehdistä, Rapsodioista, Exposeista jne., joissa kirjoittaja voi kirjoittaa omia kuvitelmiaan kenenkään tarkistamatta tai ylipäätään todisteetta näkyville.

• Anonyymi

• Anonyymi

Laitas googleen: dokumentti rokotettujen äänet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitas googleen: dokumentti rokotettujen äänet

Ei ole mitään faktaa.

• Anonyymi

Aloittajaa keljuttaa kun piti mennä punikkien halpaan, ellei punikki itsekin.

• Anonyymi

Propagandan takana on hirvittävän suuret rahat!

• Anonyymi

Siis rokotelobbareiden takana.

• Anonyymi

Seuraavaksi ruiskuttavat varmaan täysin ilman tutkimuksia valmistettua litkua. Tutkimukset tulee kalliiksi ja hidastaa uusien litkujen markkinoille saamista.

Koronakin katosi kuin pieru saharaan kun ihmiset sai venäjän ansiosta muuta ajateltavaa. Ei ole sairaalatkaan ruikuttaneet kuinka tehohoitopaikat loppuu ihan justiinsa.

• Anonyymi

Missä Suomen koronakomissio viipyy, muihin maihin sellainen on perustettu. Pakoilevatko nämä nyt vastuutaan, päättäjät, vaalien alla. Eikö nyt juuri olisi ollut aika punnita onnistumista edes alustavasti. Sen sijaan koko asia ylle langennut outo hiljaisuus.

• Anonyymi

eniten rokotetut makaa sairaalahoidossa,,,,,,,,,https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_covid19inci?row=quadrimestermonth-669811.678958.701573.702008.737117.738497.747989.748300.758280.769115.817253.&column=incivacstatus-639350&filter=measure-639169#

• Anonyymi

En usko minäkään enään enään enään.

• Anonyymi

Ei tarvitse uskoa. Parempi kuolla äkillisesti rokotehaittaan kuin hitaasti.

• Anonyymi

Se rokote oli pakko ottaa. Ministeri Kurvinen sanoi, että ei pidä olla ihmisoikeuksia, jos ei ota!

• Anonyymi

Siksi varmaan keskusta saikin niin perkeleesti ääniä. Ihmiset ovat tyhmiä ja koronarokote vielä tyhmentää lisää.

• Anonyymi

Virtsanjuonti on edelleen hyvin suosittua rokotevastaisten Putinin kannattajien keskuudessa.

• Anonyymi

Minäkään en ymmärrä noita rokotevastaisia eli henkilöitä jotka vastustavat sitä että kaikki rokotteet ovat vapaaehtoisia.
      Vieläkin naurattaa kun tällaisen rokottamattoman ympärillä lakosi rokotettuja petiin.

• Anonyymi

Mistä rokotteesta on kyse?

• Anonyymi

Rokotteiden hyödyt on ylivoimaiset, ja sen tietävät kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteiden hyödyt on ylivoimaiset, ja sen tietävät kaikki.

Siksikö osa ihmisistä sairastuu näistä rokotteista ja jopa kuolee niiden aiheuttamiin sairauksiin…
        Ei jatkoon…

• Anonyymi

Ei kukaan niitä koskaan ole uskonutkaan paitsi ÄO alle 70 porukka

• Anonyymi

Faktat ja tieto ei rokotevastaisille kelpaa, se näkyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Faktat ja tieto ei rokotevastaisille kelpaa, se näkyy.

Miten se näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se näkyy?

Lue Urea poikien viestejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se näkyy?

Näin se näkyy tässäkin ketjuissa:

Anonyymi
        2023-01-24 15:53:44

Tilanne on vakava, virtsaa juomalla selviät

https://stevekirsch.substack.com/p/uk-ons-admits-their

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se näkyy?

Se näkyy siinä, et vääristellään asioita, hyötyjä ei nähdä, ja haittoja paisutellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se näkyy?

<< Miten se näkyy? >>

Vaikka niin, että kun laitetaan isot tutkimukset pöytään, foliohatut alkavat selitellä, että tieteellinen tieto olisi jotenkin väärää tai se ei olisi muuten jotenkin merkityksellistä tai luotettavaa.

Samoin foliohatut kiistävät asiantuntijoiden asiantuntijuuden.

• Kuonkahan moni kävi hakemassa rokotesuojan sentakia että ei halua leimautua antivaccine imbesilliksi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juokaa mielummin rokotevastaisten rokottamattomien miesten kesken lämmintä ja tuoretta Ureaa.

Virtsa sulattaa jääpuikon, miksi se ei sulattaisi koronaviruksen piikkiproteiinia?

• Anonyymi

Eihän nuo rokotetut ole edes ihmisiä enää. He ovat rokotteen patentin haltijan omaisuutta ainakin USA:ssa. En suosittele matkaa sinne.

• Anonyymi

Katso tämä Pohjois-Amerikkaa tällä hetkellä koskevaa videota:
      https://gregreese.substack.com/p/5g-activated-zombie-apocalypse?utm_source=substack&utm_medium=email&utm_campaign=email-half-post&r=3zgqx#play
      Päivämäärät eivät välttämättä toteudu sodassa, tapahtumat kyllä kun niiden aika tulee. Tuo Feman koelähetys on kyllä virallisesti julkistettu USA:ssa.
      Zombie-varoitus on julkistettu ja toimintaohjeet on jaettu maailmalla viranomaisille jo 2010 paikkeilla. Korona ajoitettiin ensin 2012 ja sittemmin 2017 tapahtuvaksi. Siitäkin se myöheni vuoteen 2020.
      Mutta lampaat kyllä uskovat vakaasti, että kaikki patentit ja viranomaisten tekemät lait ovat vain harhaustusta, joilla saadaan propellipäät ja salaliittoteoritikot sekaisin. Eihän lainlaatijoilla ole kuin aikaa keksiä tälläisiä kujeita.

• Anonyymi

Kristalliryssänpuolueessa "tiedetään" että rokotteet ovat vaarallisia.

• Anonyymi

Ovathan ne vaarallisia, kuolleisuustilastoista se näkyy suoraan! Onko sinulla muuta tietoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovathan ne vaarallisia, kuolleisuustilastoista se näkyy suoraan! Onko sinulla muuta tietoa?

<< Ovathan ne vaarallisia, kuolleisuustilastoista se näkyy suoraan! >>

Ruotsissa ylikuolleisuus saavutti huippunsa vuonna 2020 - siis paljon ennen kun rokotteita edes alettiin pistää. Miten selität sen ?

Häivytkö taas keskustelusta kyykytettynä kun et pysty vastaamaan ?

Hah hah !

Eikö tuon vertaa löydy rehtiyttä, että vastaisit tuohon Ruotsin tilanteeseen ?

• Anonyymi

Nyt menette heti ottamaan ne rokotteet tai kuolette koronaan.

• Anonyymi

Olen koronarokotevastainen, koska rokotteet olivat erittäin epäilyttäviä geenimanipulointi-tekniikoineen.

Ei ole ollut pientäkään flunssaa, paitsi vuoden 2020 alkupuolella jokin lievähkö oli. Ei aiheuttanut poissaoloja. Mahdollisesti olisi nykypäivänä tulkittu koronaksi.

Mihin te niitä jatkuvia multipiikkejä oikein tarvitsette? 😂

• Anonyymi

<< Olen koronarokotevastainen, koska rokotteet olivat erittäin epäilyttäviä geenimanipulointi-tekniikoineen. >>

Huonosti ymmärrät sitten tekniikkaa: siellä ei ole mitään geenimanipulointitekniikkaa olemassakaan.

<< Ei ole ollut pientäkään flunssaa, paitsi vuoden 2020 alkupuolella jokin lievähkö oli. >>

Onko tämä sitä idiotismia, että "en ole ennenkään tarvinnut turvavyötä, niin miksi sitä nytkään käyttäisin" ?

<< Mihin te niitä jatkuvia multipiikkejä oikein tarvitsette? >>

Alentamaan kuolemanriskiä.

Siis juuri siihen samaan kuin turvavyötä käytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<< Olen koronarokotevastainen, koska rokotteet olivat erittäin epäilyttäviä geenimanipulointi-tekniikoineen. >>

Huonosti ymmärrät sitten tekniikkaa: siellä ei ole mitään geenimanipulointitekniikkaa olemassakaan.

<< Ei ole ollut pientäkään flunssaa, paitsi vuoden 2020 alkupuolella jokin lievähkö oli. >>

Onko tämä sitä idiotismia, että "en ole ennenkään tarvinnut turvavyötä, niin miksi sitä nytkään käyttäisin" ?

<< Mihin te niitä jatkuvia multipiikkejä oikein tarvitsette? >>

Alentamaan kuolemanriskiä.

Siis juuri siihen samaan kuin turvavyötä käytetään.

Asiaa laitoit.

• Anonyymi

Enää, enää. Puhut 1800-vuosisadan alun kieltä.

• Anonyymi

Eikö olekin mukavaa tämä?

• Anonyymi

Ureaa sen olla pitää.

Urea King Christopher Key ♥️🥃👬🥃♥️

• Anonyymi

Taas rokotevastaiset hörhöt heräs....

• Anonyymi

Oho?

• Anonyymi

Paranoiaansa on nykyisin helppo jakaa muillekin. Ja tartuttaa.

• Anonyymi

Muistatteko vielä rokotevastaisten salaliittoteorikkojen Hopeaveden valmistusohjeet koronaa vastaan?

Tässä ohje oikeaoppisen hopeaveden valmistukseen.

Minä teen hopeaveteni Hulda Clarkin Zapperilla käyttäen virtalähteenä tietokoneen wirtalähdettä ja siitä 12 V lähtöä. (555-piiri 36 khz taajuudella ja 53% duty cycle, sarjassa lähdön kanssa, pinni 3, 1 kOhm vastus jotta piiri ei hajoa jos/kun piuhat osuu yhteen ja LED sarjavastuksineen näyttämässä että lähtö pelittää)

Alkutilanteessa minulla on tietenkin tislattua vettä ja 0.4 mm paksua 5 mm leveätä 99.99% puhdasta hopeaa kaksi suikaletta jotka on upotettu veteen n. 15 cm syvyydelle. Alussa kun laserilla valaisee läpi, niin vedessä ei tietenkään näy yhtään mitään, tislattua kun on.

Hopeavedestäni tulee hieman harmahtavaa ja laserilla läpi katsoessa laserin vana näkyy vedessä kuten pitääkin.

Lopputilanteessa TDS-mittari näyttää hopean pitoisuudeksi 20-30 ppm(miljoonasosaa) joka on ihanteellinen.

Toki hopeavettä voi tehdä myös siten, että kytkee sarjaan 3 kpl 9V neppiparistoa joita käytetään myös mm. palovaroittimissa ja joita löytää joka ikisestä kaupasta. 99.99% puhdasta hopeaa saa mm. kultasepältä. Se voi olla vaikka lankaa n. 2-3 mm paksua. Sitten vaan kytketään tämä 3 patterin antama n. 27 voltin jännite vedessä killuviin n. 2.5 cm etäisyydellä toisistaan oleviin hopealankoihin tai liuskoihin ja odotetaan. n. 2 tunnin välein voi hieman liikutella vettä ja ottaa lukeman TSD-mittarilla jonka tilasin netistä hintaan 12€ toimituskuluineen

Hopeavesi muuten pitää tehdä ja säilyttää täysin pimeässä paikassa kaukana voimakkaista magneeteista ja sähköjohdoista. Ja lasiastiassa.

Se ei kestä valoa missään tilanteessa koska siitä sen voima häviää.

• Anonyymi

Ota sinä Suurpelle vain niitä rokotteita.

• Anonyymi

Meitä ette rokota. Me luotamme hopeaveteen ja ureaan.

• Anonyymi

Suututtaa kun kuulin että on olemassa 2 keinoa joilla saa rokotteen pois kehostaan mutta kukaan ei paljasta mitkä ne keinot on. Siis jos on alkupaniikissa mennyt ottamaan piikit ja katuu nyt. Itselle on käynyt niin.

• Anonyymi

Sorry mutta eipä taida semmoisia keinoja olla. Kun injektio on pistetty niin siellä on ja pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry mutta eipä taida semmoisia keinoja olla. Kun injektio on pistetty niin siellä on ja pysyy.

On ja pysyy aikansa, ei se mikään ikuinen ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se pois täytyisi saada ja vaikutushan kestää 6kuukautta joten eiköhän se poistu ihan samalla tavalla kuin muutkin.

• Anonyymi

Ei oikein uppoa lukutaitoisiin suomalaisiin.

Rokotevastaisuus vaikuttaa samalta kuin hampaiden pesun vastaisuus. Jos kerran ei ole just ennen syönyt karkkia?

• Anonyymi

Lukutaito ei takaa että tajuaa lukemansa.

• Anonyymi

Monikin uskoo

Rokotusten vaikutukset ulottuvat myös radikaalisti geneettiselle tasolle, aiheuttaen geenien muutoksia

12 tuntia rokotuksen jälkeen otettu solunäyte paljasti että:

- 33 allergiaan liittyvää geeniä oli aktivoitunut

- 66 astmageeniä aktivoitui

- 67 syöpägeeniä aktivoitui

- 25 autoimmuunisairauksiin liittyvää geeniä aktivoitui

• Anonyymi

Mä oon huolissani siitä miten rokotteet on vaikuttaneet ihmisiin . Huomaako rokotetut itse miten vihamielisiä heistä on tullut ? Vapaaehtoinen piilki tuli jakoon ja ennen niin fiksut ihmiset muuttuivat täysin. He alkoivat mölistä että rokottamatuomat pitäisi sulkea leireille tai vsikka tappaa yms. Heissä syttyi lynkkausmieliala. Sen sai aikaan rokote ja media yhdessä. Jännä että niin fiksut ihmiset eivät itse huomaa miten heidän käytöksensä on outoa. Ovat kuin Stephen Kingin kirjan hahmoja nämä valistuneet piikitetyt.

• Anonyymi

Älä lue Kingiä, jos se saa sut noin vainoharhaiseksi....

• Anonyymi

Joukkopsykoosi. Kokonaan unohtui että piikki on vapaaehtoinen. Huudettiin miten rokottamattomat tartuttaa muita ja makaa teholla. Moni oli sitä mieltä että rokottamattomat voi jättää kokonaan hoitamatta. Osan psykoosi ei ole vieläkään mennyt ohi eikä tajuntaan mene tieto että rokotettu tartuttaa aivan samoin, rokote ei estä levittämästä virusta ja terveysviranomaiset on sanoneet että teholla on enimmäkseen kahdeksankymppiset kuten on ollut alusta saakka ja rokotettujahan sen ikäiset ovat. Maskittomat oltiin myös valmiita tappamaan. Myöhemmin on asiantuntijat sanoneet että maski suojasi joko vähän tai ei ollenkaan. Miettikää ihmiset millaiseen mielentilaan annatte itsenne lietsoa ja onko se sen arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukkopsykoosi. Kokonaan unohtui että piikki on vapaaehtoinen. Huudettiin miten rokottamattomat tartuttaa muita ja makaa teholla. Moni oli sitä mieltä että rokottamattomat voi jättää kokonaan hoitamatta. Osan psykoosi ei ole vieläkään mennyt ohi eikä tajuntaan mene tieto että rokotettu tartuttaa aivan samoin, rokote ei estä levittämästä virusta ja terveysviranomaiset on sanoneet että teholla on enimmäkseen kahdeksankymppiset kuten on ollut alusta saakka ja rokotettujahan sen ikäiset ovat. Maskittomat oltiin myös valmiita tappamaan. Myöhemmin on asiantuntijat sanoneet että maski suojasi joko vähän tai ei ollenkaan. Miettikää ihmiset millaiseen mielentilaan annatte itsenne lietsoa ja onko se sen arvoista.

Miksi rokotevastaiset kirjoittaa aina ilman faktoja. Pelkkiä musta tuntuu väitteitä....😂😂🤣😅🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rokotevastaiset kirjoittaa aina ilman faktoja. Pelkkiä musta tuntuu väitteitä....😂😂🤣😅🤣🤣

Muistatteko vielä rokotteissa olevan älypölyn, ureadrinkit, hopeavesi tuhoaa koronan, D-vitamiin pelastaa koronapotilaat, kidesoodahoidot, Golden Shower kylvyt tuhoaa koronaviruksen, 5g puhelinsignaalit tappaa rokotetut, magneetti tarttuu rokotettuihin, yms...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatteko vielä rokotteissa olevan älypölyn, ureadrinkit, hopeavesi tuhoaa koronan, D-vitamiin pelastaa koronapotilaat, kidesoodahoidot, Golden Shower kylvyt tuhoaa koronaviruksen, 5g puhelinsignaalit tappaa rokotetut, magneetti tarttuu rokotettuihin, yms...

😂😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😅🤣

Itsekään eivät usko....

• Anonyymi

😂😂😅🤣😅

• Anonyymi

Rokotevastaiset jääneet jatkuvasti kiinni valehtelustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaiset jääneet jatkuvasti kiinni valehtelustaan.

Sehän niitä hermostuttaakin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän niitä hermostuttaakin....

Hermostuttaako niitä ? Katsohan tästä ylöspäin edellisiä viestejä niin kyllä se näyttää siltä että rokotettu se on hermostunut ja tivaa faktaa, nauraa ja ryyppii väliin kusta tässä ja monessa muussakin ketjussa. Onko sellainen enää edes pelkkää hermostumista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hermostuttaako niitä ? Katsohan tästä ylöspäin edellisiä viestejä niin kyllä se näyttää siltä että rokotettu se on hermostunut ja tivaa faktaa, nauraa ja ryyppii väliin kusta tässä ja monessa muussakin ketjussa. Onko sellainen enää edes pelkkää hermostumista ?

Mikrosiru laitetaan rokotteessa mukana. Eikö sellaisen väittäminen ole mielestäsi aika sairasta? Rokotevastaiset on aikamoisen maanista jengiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikrosiru laitetaan rokotteessa mukana. Eikö sellaisen väittäminen ole mielestäsi aika sairasta? Rokotevastaiset on aikamoisen maanista jengiä.

Onhan maailmassa monenlaisia väitteitä ja monenlaisia uskomuksia. Joku luulee että päänsärky paranee kun otsaan viiltää haavan tai joku uskoo tulevansa autuaaksi kun ei syö suolaa ollenkaan tai että pitää ottaa vähintään 10 000 askelta päivässä pysyäkseen terveenä ja laittavat oikein askelmittarin sitä varten jne.ja on juotava vähintään 2 litraa vettä ja näitä kaikkia juttuja riittää ja lisää juttuja syntyy. Jokainen ihminen omalla kohdallaan miettii mihin uskoo ja mikä on itselle tärkeää .Yhtä ainoaa totuutta harvoissa asioissa edes on. Minulla on montakin tuttua jotka eivät ole koronarokotetta ottaneet enkä ole tivannut miksi koska sehän on vapaaehtoinen eivätkä he ole minulle tilivelvollisia. Kukaan heistä ei ole mkrosiruista puhunut mitään mutta jos olisi niin so what ? Mitä se minun rauhaani liikuttaa. Jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan maailmassa monenlaisia väitteitä ja monenlaisia uskomuksia. Joku luulee että päänsärky paranee kun otsaan viiltää haavan tai joku uskoo tulevansa autuaaksi kun ei syö suolaa ollenkaan tai että pitää ottaa vähintään 10 000 askelta päivässä pysyäkseen terveenä ja laittavat oikein askelmittarin sitä varten jne.ja on juotava vähintään 2 litraa vettä ja näitä kaikkia juttuja riittää ja lisää juttuja syntyy. Jokainen ihminen omalla kohdallaan miettii mihin uskoo ja mikä on itselle tärkeää .Yhtä ainoaa totuutta harvoissa asioissa edes on. Minulla on montakin tuttua jotka eivät ole koronarokotetta ottaneet enkä ole tivannut miksi koska sehän on vapaaehtoinen eivätkä he ole minulle tilivelvollisia. Kukaan heistä ei ole mkrosiruista puhunut mitään mutta jos olisi niin so what ? Mitä se minun rauhaani liikuttaa. Jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee.

Aivan. Elä ja anna elää. Joku pelkää pimeää, joku mikrosiruja. Joku ei tahdo syödä mitään missä on jotain tiettyä lisäainetta ja toinen taas ei halua elimistöönsä rokotetta jota ei koe turvalliseksi. En minä sitten tiedä onko meidän tehtävä täällä yrittää osoittaa toisen tekemät valinnat älyttömiksi vai keskittyä miettimään omiamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väittäisin että kävelyllä ja veden juomisella on joku pointti eikä ne ole pelkästään uskomisesta kiinni eikä niitä voi verrata näihin muihin. Ihminen on luotu liikkumaan ja vesi puhdistaa elimistöä.

• Anonyymi

En muista törmänneeni näistä kuin D-vitamiinisuositukseen THL:n toimesta.

"Pandemian jatkuessa on kuitenkin tärkeää, että suosituksia noudatetaan mahdollisimman laajasti väestössä, koska D-vitamiinin saantisuosituksilla ehkäistään nimenomaan vitamiinin puutostilan esiintymistä väestössä – ja siten mahdollisesti vaikeaan COVID-19-infektioon sairastumista."

https://blogi.thl.fi/d-vitamiini-koronataudin-ehkaisyssa-ja-hoidossa-mita-tiedamme-vaikutuksista/

Luemme selvästi hyvin erilaisia lähteitä. Oletko kokeillut lukea tieteellisiä artikkeleita aiheesta? Suosittelen lämpimästi. Saa vähän erilaisen kuvan rokotteiden vaikutuksista kuin noista älypölyblogeistasi.

• Anonyymi

Valintamme on Hopeavettä ja ureaa.🥃♥️

Meitä ette rokota💉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valintamme on Hopeavettä ja ureaa.🥃♥️

Meitä ette rokota💉

Rokottamattoman miehen tuoretta ureaa🥃♥️

• Anonyymi

Tuoretta rokottamattomien miesten ureaa sen tulee olla🥃♥️

• Anonyymi

Rokote rakennettiin takaoveksi hallitsemaan ihmisiä, jotka ottivat sen, puhumattakaan sairauksien nopeuttamisesta. Se on pehmentynyt, mutta paljon vaurioita on edelleen.

Painopiste vaihtui sitten konfliktiin yleisesti, sekä sisäiseen että ulkoiseen. He tarvitsevat sinun ottamaan puolensa, kapinoimaan, menettämään asemasi.

Seuraavaksi vuorossa on talouden romahdus. Se voi laukaista paljon epätoivoa.

Toinen on petos, jopa totuudenmukaisissa kontakteissa. Jos vaanittelet, tiedät varmaan. He heittävät kaikkensa estääkseen heräämismahdollisuuden.

Suhteessa valtuuksiin. Se on varsin uskottavaa, jos ajatellaan jonkinlaista ohenemista fyysisen todellisuuden ja astraalimaailman välillä. Nämä voimat ovat jotenkin yleisiä korkeammissa ulottuvuuksissa.

Jos käyt läpi haasteita, jatka vain eteenpäin. Älä koskaan luovuta. Vilpittömyys on avain, joka avaa monia ovia.

• Anonyymi

Pikkii estää ja alentaa värähtelyäsi muokkaamalla DNA/sielurakennettasi tekemään sinusta tylsemmän ja amorfisemman, vähemmän alttiita työskentelemään itsesi kanssa, jotta voit kehittyä. Lyötetty voi päästä paljon pidemmälle kuin töksätty, jos hän panee mielensä siihen, mutta teoriassa se on "kovempaa", vaikka tämä on täysin suhteellista, koska jotkut ihmiset, jotka eivät ottaneet vaxxia, ovat lähtöviivalla ja toiset, jotka ottivat ne ovat lähellä maaliviivaa. Mutta silloinkaan sitä ei ole asetettu, koska joku, joka ei voinut tehdä mitään ja istua persellään koko ajan, voi lopulta "saada sen" ja päästä pidemmälle kuin toinen henkilö, joka on työskennellyt lukemattomia elämiä "saakseen sen". Myös sen sanominen, että on parempi tehdä työtä kuin olla tekemättä mitään, on suhteellista, koska joskus on parempi levätä kuin ylikuormittaa itseään. Tai toisinaan askel taaksepäin antaa sinun kohdistaa itsesi uudelleen. Se on siis todella suhteellista. Silti en koskaan koske tähän pistoon. Tässä myrkkyssä ei kirjaimellisesti ole mitään hyvää. Jos se olisi jotain heroiinin tai huumeen kaltaista, joka antaa sinulle jotain vastineeksi, voisi olla kiistaa, mutta en näe pistoksen saamisesta mitään hyötyä. Covid on keksitty.

• Anonyymi

Ja faktat on blokissasi? Vai mistä kirjoituksesi on peräisin?

• Anonyymi

Aloittajahan se vasta sekopääpelle onkin! Nopeasti piikille nyt, korona on valloillaan.

• Anonyymi

Kiukuttaako kun rokotevastaisten juttuihin ei enään uskota?

Hopeavettä, rokotettujen magneettisuus, Urea sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin, älypölyä rokotteissa, matoja maskeissa......😂😅😅😅😂😂🤣😂😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukuttaako kun rokotevastaisten juttuihin ei enään uskota?

Hopeavettä, rokotettujen magneettisuus, Urea sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin, älypölyä rokotteissa, matoja maskeissa......😂😅😅😅😂😂🤣😂😅😅😅

Tehän noita meemejä olette keksineet ihan urakalla ja sitten vittuilette, että koronarokotevastaiset uskoo niin XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehän noita meemejä olette keksineet ihan urakalla ja sitten vittuilette, että koronarokotevastaiset uskoo niin XD

Googlaa
        Drink Urea Christopher Key

Amerikan Antiwax johtaja Christopher Key juo ureaa ihan julkisesti ja kertoo siitä lehdissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hopeavettä koronan hoitoon ehdotti ensiksi Trump jonka jälkeen Suomen johtavat rokotevastaiset tietysti alkoivat levittää hopeaveden sanomaa.

• Anonyymi

Suurin osa noista idiotismeista on rokotemyönteisten itsensä keksimiä meemejä. Tiedemehulla osuutta asiaan, että on niin pahasti jalat irti todellisuudesta?

• Anonyymi

Hopeavettä mainosti jopa Donald Trump

Urea juontia Amerikkalainen rokotevastaisten Johtaja Christopher Key

Eli kellä on irronnut jalat maasta ja noussut Urea päähän?

🤣🤣😂😅😂🤣🤣🤣😂😅

• Anonyymi

Miksi ALOITTAJA TAAS nostaa haloon rokottamattomia vastaan oliko piikkien ottaminen sittenkin sinulle pettymys ?

• Anonyymi

Rokotevastaiset pissapojat kiukkuaa kun ovat paljastuneet valehtelijoiksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

https://vakehyva.fi/fi/ajankohtaista/ajankohtaista/vainajansailytystilat-vantaan-ja-keravan-hyvinvointialueella

Alkuvuodesta 2022 Jorvin sairaalaan otettiin käyttöön 60-paikkainen lisäsäilytyspaikka, johon vantaalaisia vainajia on siirretty Peijaksen sairaalasta paikkojen täyttyessä.

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/898e388c-a063-42c5-8616-5b5f0976d44b
      Laakson sairaalan pihaan ilmestyi ruumiskontteja – Helsinki korostaa: pelkkää varautumista
      Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen viestintäpäällikkö Jaana Juutilainen-Saari korostaa jyrkästi, että kyse on pelkästä varotoimenpiteestä, mutta kieltäytyy kommentoimasta asiaa haastattelussa.

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/yle-sairaalat-ovat-turvautuneet-kylmakontteihin-vainajien-sailytystilojen-ruuhkauduttua-taustalla-muiden-muassa-korona/86c4eb14-4136-40f6-9599-f7e924c57149

Yle: Sairaalat ovat turvautuneet kylmäkontteihin vainajien säilytystilojen ruuhkauduttua.

https://yle.fi/a/74-20026687

Vainajia säilytetään sairaalan pihassa Helsingissä, koska tilaa ei ole – nyt niille rakennetaan erikoinen tornijärjestelmä
      Malmin hautausmaan yhteyteen rakennetaan keskitetty vainajatila, joka on kuin moderni logistiikkakeskus. Vainajien säilyttäminen automatisoiduissa kylmätorneissa on maailmalla harvinaista.
      Malmin sairaalan pihalla Helsingissä on jo yli vuoden ajan seissyt poikkeuksellinen rakennelma.

Maalaamattomista vanerilevyistä koottu lukittava katos kätkee sisäänsä kymmenen kylmäkonttia, joissa säilytetään kuolleita ihmisiä. Jokaiseen konttiin mahtuu 15 vainajaa.

https://www.ts.fi/uutiset/5301245
      Turun krematorion uunit roihuavat taas täyskäytössä – Nousevat mustat savuvanat ovat herättäneet huomiota.

https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/yle-vainajien-sailytystiloista-paikoin-pulaa/

Yle: Vainajien säilytystiloista paikoin pulaa
      Kemissä on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin ruuhkautumisen vuoksi.

https://yle.fi/a/3-12556891

Vainajien säilytystilat ovat paikoin ruuhkautuneet – useat sairaalat ovat joutuneet ottamaan käyttöön kylmäkontteja
      Esimerkiksi Meri-Lapissa kuolleisuus on ollut koholla tänä vuonna..

Seuraavassa verrattu eri
      sairauksen ilmenemismääriä vuonna
      2018 versus 2022.

Ja nämä voi käydä tarkistamassa itse THL:n sivuilta.

Mm. Synnynnäisiä epämuodostumia ja kromosomipoikkeavuuksia vuonna 2018 oli 164 kappaletta. Vuonna 2022 niitä todettiin 5053.

Verenkiertosairauksia vuonnta 2018 oli 7103 ja 2022 niitä oli 207.816.

Hermoston sairauksia vuonna 2018 oli ja 2022 niitä oli 198 861.

Tuki- ja liikuntaelinten sairauksia vuonna 2018 oli 785 ja 2022 niitä oli
      1 220 064

Raskaus, synnytys ja lapsivuoteus vuonna 2018 oli 291 ja vuonna 2022 oli 10.809

Tästä linkki THL:n sivuille:

https://sampo.thl.
      fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahi
      l_perus17

• Anonyymi
    • Anonyymi

Venäjämielisyys, putinismi ja rokotevastaisuus korreloivat hyvin voimakkaasti.
      Ällöjä!

• Anonyymi

Samoja ovat

• Anonyymi

😅😂🤣🤣😂😅😅😅
      🤣🤣😂😂🤣🤣😁😂😂

• Anonyymi

D-vitamiinilla on iso merkitys, psoriaatikkona tiedän että se auttaa.
      En pelkää kuten ne, jotka hamstraavat vessapaperia ja kulkevat rätti naamalla. Maskeista ei ole mitään hyötyä virusten torjunnan kannalta, "rokotteista" voi olla hetkellistä hyötyä.
      Ongelma näissä"rokotteissa" on se, että niillä pyritään huijaamaan immuunipuolustusjärjestelmää vastaamaan piikkiproteiiniin eikä itse tautiin. Normaalisti rokote on heikennetty virus, jollloin vaste on hyvä.

• Anonyymi

Niin tai näin. Fakta on että kuopiolaisessa sairaalassa hoidetetaan koronatokotteen aiheuttamia sairauksia. Joukossa 50 vuotiaita ja monta kuukautta olleet lähes liikuntakyvyttömiä. Tämä tieto on varma.

• Anonyymi

"Tämä tieto on varma", kuten jo Tapio Rautavaarakin sanoi: "tämä tarina on tosi", sepitetyssä laulussaan.

• Anonyymi

Viitataan tiedemies Kalevi K:hon joka on tutkija.

• Anonyymi

Kalevi Korento on rakennusmies joka on nimennyt itsensä tutkijaksi. 😂🤣🤣😅🤣😂😂😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalevi Korento on rakennusmies joka on nimennyt itsensä tutkijaksi. 😂🤣🤣😅🤣😂😂😂🤣

On puhunut tiedettä miekkarissa

• Anonyymi

Minulla on vain 4g liittymä, koska se on halvempi.
      Oikeasti sain rokotukset molempiin olkapäihin, niin 5g on liian vaarallinen.

• Anonyymi

Trump juo joka päivä 2 desiä Putinin virtsaa!!!

• Anonyymi

Enää? Onko joku tervejärkinen joskus uskonut?

• Anonyymi

Taisin jo mainitakin, että sinä olet pellejen aatelia.

• Anonyymi

Näinhän se on oltava että nämä piikkipellet yrittävät rauhoittaa paniikkimielialaansa vitsailemalla niiden kustannuksella joilla on äly ja ymmärrys tallella. Hopeavesihöpinät tulee juttuihin kun ei enää järkevämpääkään keksitä. 5G:hän taas onkin erittäin vaarallinen sekä ihmisille että eläimille, jopa kasvikunnalle. Vähän sääliksi käy, eli jatkakaa vain hopeavesivitsailujanne jos se helpottaa ja auttaa jatkamaan tuskien taipaleella eteenpäin.

• Anonyymi

On hyvä että mm. USA Texasin valtionsyyttäjä laati syytteen Pfizeria vastaan koronarokotteista perusteluna rokotteiden tehottomuus ja se että niiden myötä kuolleisuus ja koronan leviäminen näyttää kasvaneen...

"https://www.youtube.com/watch?v=AOM5J9weMd4&t=105s

Mielenkiintoista nähdä etenkin mm. millaiset vanhemmat haluavat antaa lapsilleen näitä rokotteita...
      Vai ovatko ns. tekaistuja vanhempia jotka markkinoivat rokotteita lääketehtaan toimesta...

• Anonyymi

Texas ei ole valtio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Texas ei ole valtio

Valtionsyyttäjä on virallinen termi, kannattaa katsoa faktat, ei ollut puhetta Texasin valtiosta.

• Anonyymi

Republikaani Paxton väittää että Pfizer lupasi rokotteen tehon olevan 95% ja syyttää sitä siitä että sen teho ei ole 95%, heh joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtionsyyttäjä on virallinen termi, kannattaa katsoa faktat, ei ollut puhetta Texasin valtiosta.

General Attorney ei ole valtionsyyttäjä eikä Texas ole valtio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Republikaani Paxton väittää että Pfizer lupasi rokotteen tehon olevan 95% ja syyttää sitä siitä että sen teho ei ole 95%, heh joo.

10 miljoonan sakkoa Pfizerille vaativa Trumpin kaveri Paxton inttää että rokotuksen piti estää tartunnatkin täysin ja Pfizerin johtaja on hänen mielestään siksi valehdellut. Tämä väite parustuu yhteen haastatteluun jossa Bourla oli käyttänyt vielä testausvaiheessa olleen rokotteen täydellisyyteen viittaavaa sanamuotoa, tosin Bourla korjasi sanomaansa myöhemmin siinä samassa haastattelussa, mutta rokotuksen aikaansaama immuniteetti olisi pitänyt Paxtonin mukaan olla täydellinen.

https://www.expressnews.com/opinion/editorial/article/ken-paxton-pfizer-covid-18534315.php

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 miljoonan sakkoa Pfizerille vaativa Trumpin kaveri Paxton inttää että rokotuksen piti estää tartunnatkin täysin ja Pfizerin johtaja on hänen mielestään siksi valehdellut. Tämä väite parustuu yhteen haastatteluun jossa Bourla oli käyttänyt vielä testausvaiheessa olleen rokotteen täydellisyyteen viittaavaa sanamuotoa, tosin Bourla korjasi sanomaansa myöhemmin siinä samassa haastattelussa, mutta rokotuksen aikaansaama immuniteetti olisi pitänyt Paxtonin mukaan olla täydellinen.

https://www.expressnews.com/opinion/editorial/article/ken-paxton-pfizer-covid-18534315.php

Sama general attorney Paxton ajoi Trumpin puolesta syytteen nostamista vaalivilpistä, joka ei mennyt läpi korkeimmassa oikeudessa. Paxton itse oli viime vuonna syytteessä asemansa väärinkäyttämisestä ystävänsä kiinteistökaupoissa ja se syyte kaatui ja Trump ylisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama general attorney Paxton ajoi Trumpin puolesta syytteen nostamista vaalivilpistä, joka ei mennyt läpi korkeimmassa oikeudessa. Paxton itse oli viime vuonna syytteessä asemansa väärinkäyttämisestä ystävänsä kiinteistökaupoissa ja se syyte kaatui ja Trump ylisti.

Älä usko kaikkea mitä näet.

• Anonyymi

Kaikki taudit ovat lisääntyneet ja työikäisiä kuolee ennätysmäärä. Silti rokotteen ottaneet jauhavat mantraansa, että mitään ei ole tapahtunut. Ei, vaikka tilastot kiistatta näyttävät päinvastaista. Tässä on seuraava kiellon paikka:
      https://t.me/QNewsOfficialTV/78990
      Mikroaallot = syöpä = lisää syöpökuolemia.
      Omassa lähipiirissäni kaikki rokotetut ovat nyt sairastaneet vähintään 3-4 kertaa vuodessa johonkin tautiin. Osa on maannut sairaalassa. Tilastot maailmalta kertovat, että 90% koronan takia hoitoon joutuneista on rokotettuja. Vain 10% rokottomattomia. Tätä eivät piikkiuskovaiset uskalla koskaan tunnustaa todeksi, saati katsoa näitä tilastoja.

• Anonyymi

Minä ja lähipiirini taaas olemme rokotettuina olleet hyvin terveinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää historian kertausta lyhyesti, minun rokottamattoman syy, ihan kaikki.

https://x.com/DrC_IET17/status/1794154861438935528

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minä sain rokotteesta neronpölyä.

• Anonyymi

höh.

• Etkö usko, että virtsa on viisasten juoma?
      No ei kukaan mukaan täyspäinen.

• Anonyymi

Se on muukaan.

• Anonyymi

Se on enää.

• Anonyymi

Mitä rokotetta tarkoitat?

Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3692
    2. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      232
      3532
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      52
      2404
    4. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      1739
    5. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      230
      1552
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      56
      1523
    7. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      239
      1485
    8. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1472
    9. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1358
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      56
      1245
    Aihe