....katsokaa illan uutisia.
Posket punottavat, kädet tärisevät, katse hamuilee lähintä pusikkoa minne työntää pään piiloon.
Tuolta näytti eräs tuntemamme pressa, joka vierailee parhaillaan sotamaan pääkaupungissa erään koomikon vieraana.
Kyllä näkyi pomminpelko konkreettisena.
Possulan putte olisi voinut lähettää tilaisuuteen omat terveisensä?
Jos ette tiedä miltä säikähtänyt jänis näyttää...
22
168
Vastaukset
- Anonyymi
pelko oli käsin kosketeltavissa
- Anonyymi
Kun katsot Niinistöä tänään, niin Kiovassa on tälläista ollut jo toista päivää.
Paikalliset ihmiset kirjoittavat sosiaalisissa verkostoissa, että he eivät ole koskaan nähneet näin suuria varisparvia, jotka ovat ongelmien airuita.
https://www.bitchute.com/video/KsbqCqR9q7d9/
https://www.bitchute.com/video/h7t0SnV3HY9U/
Kuuluuko ulkokuvissa vai ollaanko Puolassa studiossa minne pressan kone laskeutui flightradarin mukaan.? - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177177634
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jaa minusta Marin näyttää tuolta. Miettii että ehtiikö pakoon kun ihmiset alkavat etsiä häntä.
- Anonyymi
Marin, missä meidän rahat on? Miksi meillä on velkaa? Miksi terveydenhoito on ajautunut syviin kriiseihin? Miksi polttoaine ja sähkö maksaa hirveästi? Miksi ruoka on niin kallista? Miksi autoverot ovat hirveät vaikka eu:ssa piti olla sisäkauppa eikä rangaistusveroja? Miksi eu:sta tuleva alkoholi on ahdistelun kohteena? Miksi pääministerin(sinun) palkka nousi 30000 euroa vaikka siihen ei ole syytä? Miksi tuhosi meidän maan???
- Anonyymi
päästit taas persuaivopierun tapojesi mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päästit taas persuaivopierun tapojesi mukaan.
Marinisti taas kärkkäänä räksyttämässä jauhoprinsessan puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin, missä meidän rahat on? Miksi meillä on velkaa? Miksi terveydenhoito on ajautunut syviin kriiseihin? Miksi polttoaine ja sähkö maksaa hirveästi? Miksi ruoka on niin kallista? Miksi autoverot ovat hirveät vaikka eu:ssa piti olla sisäkauppa eikä rangaistusveroja? Miksi eu:sta tuleva alkoholi on ahdistelun kohteena? Miksi pääministerin(sinun) palkka nousi 30000 euroa vaikka siihen ei ole syytä? Miksi tuhosi meidän maan???
Miksi transsut on tärkeitä tällaisten sotku-kaaosten keskellä? Marin miksi pelkäät?
- Anonyymi
Pelekäs että Putiini viskaa pommin?
- Anonyymi
Myyntipuhe meni läpi, katson illalla, Viimeksi katsoin Heinäkuussa ylen uutiset vanhmpien mieliksi.
- Anonyymi
Luotiliivi rekvisiittana😂 On se niin urhea!
- Anonyymi
Aloittajan kuvaus sopii erääseen Olaf-pupuun.
- Anonyymi
nyt ei vissiin oo lastenjutusta kyse?
- Anonyymi
Korvat oli kokoajan höröllään, yrittikö kuunnella dronepommin mahdollisia tuloääniä?
Ettei enään pahempaa tapahtuisi Suomelle ja Suomalaisten tulevaisuudelle. Niinistö on saatava hulhouksen alaiseksi, sitä parempi , mitä pikempi. Eikö kokomuksen ja ikl:llän välillä ole mitään eroa, Lapuanliikkeen tilalle perustettiin FASISTINEN IKL, Onko KOKOMUSTA suoraan edellämainuttujen fasistien jälkeläinen.
- Anonyymi
olet ihan oikeilla jäljillä.
- Anonyymi
Kokoomus ja persut ovat IKL:n perilliset.
- Anonyymi
Kyllä, nilkkiniinistö oli säikähtäneen näköinen...
- Anonyymi
Vanhentunut 5 vuotta itsenäisyyspäivästä.
- Anonyymi
Luulisi olevan mukavampaa toimia kansan hyväksi ja saada kunnioitusta kuin olla öykkäri ja pelätä jatkuvasti.
- Anonyymi
Niin luulisi. mutta hän valitsi hylkiön tien. Kokomusta ajoi itsensä niin syvään suohon, ettei katumus enään auta, jne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592