Mikä lie ExpressBussin kohtalo?

Anonyymi-ap

Olen hyvin huolestunut.

28

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en ole huolestunut lainkaan. Onnibussiin ja Valkeakosken Liikenteeseen saan luottaa. Kävi ExpressBussille kuinka tahansa!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­­m­f­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17717795U

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Psunun mukana kaatuu koko EB.

    • Anonyymi

      Ja kuinka korskeasti LALlin pamput Expressbussinsa lanseerasivatkaan 90-luvulla! Meinasivat tukehtua puppuunsa kun latelivat ehtojaan ja määräyksiään pienille liikennöitsijlille, jotka toteuttaessaan sitten saisivat pampoujen armosta sallimuksen maksua vastaan kumartaa ja madella pamppujen edessä ja palvoa ExoressBussin värejä!

      • Anonyymi

        Kirjaimet pomppi, ymmärrätte tekstin sikti varmaan jos ette oke kännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaimet pomppi, ymmärrätte tekstin sikti varmaan jos ette oke kännissä

        Sain uuden kännykän tänään ja sormet osuu välillä vääriin kirjaisimiin! Pahoittelut.


    • Anonyymi

      Asiattomia kommentteja ei sallita.

    • Anonyymi

      Kimmo aloitti taas uuden viestiketjun, kun puheet Valkeakosken reinoista ja erjoista eivät oikein uponneet kansaan. Vai ovat reinot ja erjat lopettaneet jo VL:n käyttämisen matkoillaan? Ovat ehkä huomanneet, että parempaakin palvelua ja mukavuutta on tarjolla.

      • Anonyymi

        Pysytäänpä asiassa. Mikä on EB:n kohtalo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytäänpä asiassa. Mikä on EB:n kohtalo?

        Loppu häämöttää. Nytkin liikenne pääosin tyyppiä Jämsä-Kaipola.


    • Anonyymi

      Shartter lupin kerhotalolla kuhinaa riittää. Kiljua juodaan ja viisaita kirjoitellaan. Ja sitten poistatetaan toisten tekstejä.
      Kauankohan jäsenistö katsoo moista pelleilyä.

      • Anonyymi

        En salli asiattomia kommentteja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En salli asiattomia kommentteja!

        Miksi sitten suollat niitä koko ajan. Pitäisikö jo laittaa korkki kiinni ja käydä nukkumaan. Vai onko shartter lupilla vielä paljon hommaa tänään. Kenties valtava kasa uusia jäsenanomuksia käsiteltävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten suollat niitä koko ajan. Pitäisikö jo laittaa korkki kiinni ja käydä nukkumaan. Vai onko shartter lupilla vielä paljon hommaa tänään. Kenties valtava kasa uusia jäsenanomuksia käsiteltävänä

        Herneaivo ylikuumenee tuollaisia pohtiessa!

        MUAAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOO!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on shartter lupilla ja jänesbusseilla. Aivan totta, kyllä, kummallekin loppu häämöttää. Mutta mikähän niitä yhdistää. Aaaivan!!

      • Anonyymi

        Oletko tehnyt paljonkin EB-matkoja Kaipolaan?

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOO!!!!!!!


    • Anonyymi

      Reino ja Hulda matkustivat taas tänään Helsingistä Lastusiin! Eivät menneet EB:llä. Ei ollut asiaa Kaipolaan!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOOOOOO!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Milloin korttitalo romahtaa?

    • Anonyymi

      EB:n nettisivuilla mainostetaan yhä CityCity-lipppuja vaikka nuo kalliit turhakkeet lakkautettiin jo vuosia sitten!

      Siellä mainitaan myös kusilinja liikennöitsijänä vaikka se on luopunut leikistä jo vuosia sitten.

      Miksei EB päivitä sivujaan? Onko loppu jo niin lähellä ettei ketään siellä enää kiinnosta??!!

      • Anonyymi

        Ei EB:tä enää pidä "hengissä" kuin se, että autojen uudelleen maalaus maksaa.
        Hauskaa on matkustaa Länsilinjojen EB-pikavuorolla Kankaanpäästä Poriin. Vajaan 60 kilometrin matkalla on 67 välipysäkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei EB:tä enää pidä "hengissä" kuin se, että autojen uudelleen maalaus maksaa.
        Hauskaa on matkustaa Länsilinjojen EB-pikavuorolla Kankaanpäästä Poriin. Vajaan 60 kilometrin matkalla on 67 välipysäkkiä.

        Muistatko kuinka LALlin pamput olivat eebeestänsä sairaalloisen ylpeitä ja turhantärkeitä 90-luvulla? Eivät arvanneet kekkulit, millaiseen alennustilaan heidän pöyhkeä silmäteränsä ajautuukaan vain kolmessa vuosikymmenessä! Moni pieni liikennöitsijä nauraakin nyt kurittajansa säälittävää kohtaloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko kuinka LALlin pamput olivat eebeestänsä sairaalloisen ylpeitä ja turhantärkeitä 90-luvulla? Eivät arvanneet kekkulit, millaiseen alennustilaan heidän pöyhkeä silmäteränsä ajautuukaan vain kolmessa vuosikymmenessä! Moni pieni liikennöitsijä nauraakin nyt kurittajansa säälittävää kohtaloa!

        Minä muistan. Meinasi oksennus tulla aina kun näki Neuvostoliitosta muistuttavan punaisen nuolen. Ja tuolloinhan niitä näkyi kaikkialla. Käytännössä jokainen pieni ja keskisuuri bussiyritys oli orjuutettu EB-kahleisiin. EB:stä hyötyivät vain suurimmat LAL:n sukuoikeus"yrittäjät".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan. Meinasi oksennus tulla aina kun näki Neuvostoliitosta muistuttavan punaisen nuolen. Ja tuolloinhan niitä näkyi kaikkialla. Käytännössä jokainen pieni ja keskisuuri bussiyritys oli orjuutettu EB-kahleisiin. EB:stä hyötyivät vain suurimmat LAL:n sukuoikeus"yrittäjät".

        Esimerkiksi Artturi Anttilan alamäki alkoi kun se alistui EB-orjaksi. Naiviuttaan uskoivat EB-jehujen lupauksiin ja toisaalta oli pakkokin lähteä mukaan tai olisi niin sanotusti kello lyönyt kaukoliikenteen osalta.

        Yksi surullinen näky oli kun Anttilan EB-väreissä ollut orjuutettu auto ajeli Kankaanpäästä Tampereelle ikkunallaan Länsilinjojen isäntätunnus.

        Sitten hieman myöhemmin pienenä firmana LAL:n halveksima Anttila joutui Lauttakylän paronin kaappaamaksi. Reittiverkosto teurastettiin ja uhrattiin Ryti-patsaalle ja nyt Kankaanpäässä Anttilan reittejä ei liikennöi enää kukaan. Lyhyessä ajassa LAL tuhosi paitsi Anttilan niin myös kankaanpääläisten linja-autoliikenteen.

        Mutta nyt EB itse on jo käytännössä tuhoutunut. Moni pieni yrittäjä saakin nyt oikeutta katsellessaan EB:n tuhoa. Näille pienyrittäjille EB on kuin kirosana. Toivottavasti eivät tapaa pimeällä kujalla toisiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Artturi Anttilan alamäki alkoi kun se alistui EB-orjaksi. Naiviuttaan uskoivat EB-jehujen lupauksiin ja toisaalta oli pakkokin lähteä mukaan tai olisi niin sanotusti kello lyönyt kaukoliikenteen osalta.

        Yksi surullinen näky oli kun Anttilan EB-väreissä ollut orjuutettu auto ajeli Kankaanpäästä Tampereelle ikkunallaan Länsilinjojen isäntätunnus.

        Sitten hieman myöhemmin pienenä firmana LAL:n halveksima Anttila joutui Lauttakylän paronin kaappaamaksi. Reittiverkosto teurastettiin ja uhrattiin Ryti-patsaalle ja nyt Kankaanpäässä Anttilan reittejä ei liikennöi enää kukaan. Lyhyessä ajassa LAL tuhosi paitsi Anttilan niin myös kankaanpääläisten linja-autoliikenteen.

        Mutta nyt EB itse on jo käytännössä tuhoutunut. Moni pieni yrittäjä saakin nyt oikeutta katsellessaan EB:n tuhoa. Näille pienyrittäjille EB on kuin kirosana. Toivottavasti eivät tapaa pimeällä kujalla toisiansa.

        Tässä nyt on ehkä vähän väritetty... Mutta onpahan paronimielisetkin täällä sepitelleet samantyyppisiä tarinoita OB:n alkuvaiheen pienyrittäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt on ehkä vähän väritetty... Mutta onpahan paronimielisetkin täällä sepitelleet samantyyppisiä tarinoita OB:n alkuvaiheen pienyrittäjistä.

        Ja mikä tuossa oli väritettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä tuossa oli väritettyä?

        "Ja mikä tuossa oli väritettyä?"
        Koko tarina Artturi Anttilasta on mielikuvituksen tuotetta, ehkä jostakin joskus katkeroituneen henkilön kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja mikä tuossa oli väritettyä?"
        Koko tarina Artturi Anttilasta on mielikuvituksen tuotetta, ehkä jostakin joskus katkeroituneen henkilön kirjoittama.

        Juuri näin. Anttila oli aikoinaan hyvä yritys, mutta se kaatui siihen, että liikenneverkkoa ja aikatauluja ei saneerattu ajoissa vaan liian pitkään mentiin 60...70 -luvuilta peräisin olleilla järjestelyillä. Toinen, ja vielä merkittävämpi tekijä oli Anttilan liikennealueen väestökato, joka oli useita kymmeniä prosentteja muutaman vuosikymmenen aikana. Kolmantena syynä voisi mainita viimeisen omistajan ja tj:n ikääntymisen, eikä jatkajia ollut heidän jälkeensä. Kehityskulkuun ei siis ollut minkäänlaista vaikutusta linja-autoliitolla, ekspessbussilla tai muilla mielikuvitusharhoilla.


    • Anonyymi

      Asiattomat kommentit poistetaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

      Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6773
    2. Pystyisitkö pitämään

      Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6762
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

      Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      146
      5424
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

      Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4473
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

      Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4089
    6. Onnettomuus

      Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3640
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

      Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3218
    8. Tuntuuko ettet tiedä

      Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3143
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

      Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      70
      2752
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

      Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      39
      2250
    Aihe