Mikä lie ExpressBussin kohtalo?

Anonyymi-ap

Olen hyvin huolestunut.

28

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en ole huolestunut lainkaan. Onnibussiin ja Valkeakosken Liikenteeseen saan luottaa. Kävi ExpressBussille kuinka tahansa!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­­m­f­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17717795U

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Psunun mukana kaatuu koko EB.

    • Anonyymi

      Ja kuinka korskeasti LALlin pamput Expressbussinsa lanseerasivatkaan 90-luvulla! Meinasivat tukehtua puppuunsa kun latelivat ehtojaan ja määräyksiään pienille liikennöitsijlille, jotka toteuttaessaan sitten saisivat pampoujen armosta sallimuksen maksua vastaan kumartaa ja madella pamppujen edessä ja palvoa ExoressBussin värejä!

      • Anonyymi

        Kirjaimet pomppi, ymmärrätte tekstin sikti varmaan jos ette oke kännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaimet pomppi, ymmärrätte tekstin sikti varmaan jos ette oke kännissä

        Sain uuden kännykän tänään ja sormet osuu välillä vääriin kirjaisimiin! Pahoittelut.


    • Anonyymi

      Asiattomia kommentteja ei sallita.

    • Anonyymi

      Kimmo aloitti taas uuden viestiketjun, kun puheet Valkeakosken reinoista ja erjoista eivät oikein uponneet kansaan. Vai ovat reinot ja erjat lopettaneet jo VL:n käyttämisen matkoillaan? Ovat ehkä huomanneet, että parempaakin palvelua ja mukavuutta on tarjolla.

      • Anonyymi

        Pysytäänpä asiassa. Mikä on EB:n kohtalo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytäänpä asiassa. Mikä on EB:n kohtalo?

        Loppu häämöttää. Nytkin liikenne pääosin tyyppiä Jämsä-Kaipola.


    • Anonyymi

      Shartter lupin kerhotalolla kuhinaa riittää. Kiljua juodaan ja viisaita kirjoitellaan. Ja sitten poistatetaan toisten tekstejä.
      Kauankohan jäsenistö katsoo moista pelleilyä.

      • Anonyymi

        En salli asiattomia kommentteja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En salli asiattomia kommentteja!

        Miksi sitten suollat niitä koko ajan. Pitäisikö jo laittaa korkki kiinni ja käydä nukkumaan. Vai onko shartter lupilla vielä paljon hommaa tänään. Kenties valtava kasa uusia jäsenanomuksia käsiteltävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten suollat niitä koko ajan. Pitäisikö jo laittaa korkki kiinni ja käydä nukkumaan. Vai onko shartter lupilla vielä paljon hommaa tänään. Kenties valtava kasa uusia jäsenanomuksia käsiteltävänä

        Herneaivo ylikuumenee tuollaisia pohtiessa!

        MUAAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOO!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on shartter lupilla ja jänesbusseilla. Aivan totta, kyllä, kummallekin loppu häämöttää. Mutta mikähän niitä yhdistää. Aaaivan!!

      • Anonyymi

        Oletko tehnyt paljonkin EB-matkoja Kaipolaan?

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOO!!!!!!!


    • Anonyymi

      Reino ja Hulda matkustivat taas tänään Helsingistä Lastusiin! Eivät menneet EB:llä. Ei ollut asiaa Kaipolaan!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOOOOOO!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Milloin korttitalo romahtaa?

    • Anonyymi

      EB:n nettisivuilla mainostetaan yhä CityCity-lipppuja vaikka nuo kalliit turhakkeet lakkautettiin jo vuosia sitten!

      Siellä mainitaan myös kusilinja liikennöitsijänä vaikka se on luopunut leikistä jo vuosia sitten.

      Miksei EB päivitä sivujaan? Onko loppu jo niin lähellä ettei ketään siellä enää kiinnosta??!!

      • Anonyymi

        Ei EB:tä enää pidä "hengissä" kuin se, että autojen uudelleen maalaus maksaa.
        Hauskaa on matkustaa Länsilinjojen EB-pikavuorolla Kankaanpäästä Poriin. Vajaan 60 kilometrin matkalla on 67 välipysäkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei EB:tä enää pidä "hengissä" kuin se, että autojen uudelleen maalaus maksaa.
        Hauskaa on matkustaa Länsilinjojen EB-pikavuorolla Kankaanpäästä Poriin. Vajaan 60 kilometrin matkalla on 67 välipysäkkiä.

        Muistatko kuinka LALlin pamput olivat eebeestänsä sairaalloisen ylpeitä ja turhantärkeitä 90-luvulla? Eivät arvanneet kekkulit, millaiseen alennustilaan heidän pöyhkeä silmäteränsä ajautuukaan vain kolmessa vuosikymmenessä! Moni pieni liikennöitsijä nauraakin nyt kurittajansa säälittävää kohtaloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko kuinka LALlin pamput olivat eebeestänsä sairaalloisen ylpeitä ja turhantärkeitä 90-luvulla? Eivät arvanneet kekkulit, millaiseen alennustilaan heidän pöyhkeä silmäteränsä ajautuukaan vain kolmessa vuosikymmenessä! Moni pieni liikennöitsijä nauraakin nyt kurittajansa säälittävää kohtaloa!

        Minä muistan. Meinasi oksennus tulla aina kun näki Neuvostoliitosta muistuttavan punaisen nuolen. Ja tuolloinhan niitä näkyi kaikkialla. Käytännössä jokainen pieni ja keskisuuri bussiyritys oli orjuutettu EB-kahleisiin. EB:stä hyötyivät vain suurimmat LAL:n sukuoikeus"yrittäjät".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan. Meinasi oksennus tulla aina kun näki Neuvostoliitosta muistuttavan punaisen nuolen. Ja tuolloinhan niitä näkyi kaikkialla. Käytännössä jokainen pieni ja keskisuuri bussiyritys oli orjuutettu EB-kahleisiin. EB:stä hyötyivät vain suurimmat LAL:n sukuoikeus"yrittäjät".

        Esimerkiksi Artturi Anttilan alamäki alkoi kun se alistui EB-orjaksi. Naiviuttaan uskoivat EB-jehujen lupauksiin ja toisaalta oli pakkokin lähteä mukaan tai olisi niin sanotusti kello lyönyt kaukoliikenteen osalta.

        Yksi surullinen näky oli kun Anttilan EB-väreissä ollut orjuutettu auto ajeli Kankaanpäästä Tampereelle ikkunallaan Länsilinjojen isäntätunnus.

        Sitten hieman myöhemmin pienenä firmana LAL:n halveksima Anttila joutui Lauttakylän paronin kaappaamaksi. Reittiverkosto teurastettiin ja uhrattiin Ryti-patsaalle ja nyt Kankaanpäässä Anttilan reittejä ei liikennöi enää kukaan. Lyhyessä ajassa LAL tuhosi paitsi Anttilan niin myös kankaanpääläisten linja-autoliikenteen.

        Mutta nyt EB itse on jo käytännössä tuhoutunut. Moni pieni yrittäjä saakin nyt oikeutta katsellessaan EB:n tuhoa. Näille pienyrittäjille EB on kuin kirosana. Toivottavasti eivät tapaa pimeällä kujalla toisiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Artturi Anttilan alamäki alkoi kun se alistui EB-orjaksi. Naiviuttaan uskoivat EB-jehujen lupauksiin ja toisaalta oli pakkokin lähteä mukaan tai olisi niin sanotusti kello lyönyt kaukoliikenteen osalta.

        Yksi surullinen näky oli kun Anttilan EB-väreissä ollut orjuutettu auto ajeli Kankaanpäästä Tampereelle ikkunallaan Länsilinjojen isäntätunnus.

        Sitten hieman myöhemmin pienenä firmana LAL:n halveksima Anttila joutui Lauttakylän paronin kaappaamaksi. Reittiverkosto teurastettiin ja uhrattiin Ryti-patsaalle ja nyt Kankaanpäässä Anttilan reittejä ei liikennöi enää kukaan. Lyhyessä ajassa LAL tuhosi paitsi Anttilan niin myös kankaanpääläisten linja-autoliikenteen.

        Mutta nyt EB itse on jo käytännössä tuhoutunut. Moni pieni yrittäjä saakin nyt oikeutta katsellessaan EB:n tuhoa. Näille pienyrittäjille EB on kuin kirosana. Toivottavasti eivät tapaa pimeällä kujalla toisiansa.

        Tässä nyt on ehkä vähän väritetty... Mutta onpahan paronimielisetkin täällä sepitelleet samantyyppisiä tarinoita OB:n alkuvaiheen pienyrittäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt on ehkä vähän väritetty... Mutta onpahan paronimielisetkin täällä sepitelleet samantyyppisiä tarinoita OB:n alkuvaiheen pienyrittäjistä.

        Ja mikä tuossa oli väritettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä tuossa oli väritettyä?

        "Ja mikä tuossa oli väritettyä?"
        Koko tarina Artturi Anttilasta on mielikuvituksen tuotetta, ehkä jostakin joskus katkeroituneen henkilön kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja mikä tuossa oli väritettyä?"
        Koko tarina Artturi Anttilasta on mielikuvituksen tuotetta, ehkä jostakin joskus katkeroituneen henkilön kirjoittama.

        Juuri näin. Anttila oli aikoinaan hyvä yritys, mutta se kaatui siihen, että liikenneverkkoa ja aikatauluja ei saneerattu ajoissa vaan liian pitkään mentiin 60...70 -luvuilta peräisin olleilla järjestelyillä. Toinen, ja vielä merkittävämpi tekijä oli Anttilan liikennealueen väestökato, joka oli useita kymmeniä prosentteja muutaman vuosikymmenen aikana. Kolmantena syynä voisi mainita viimeisen omistajan ja tj:n ikääntymisen, eikä jatkajia ollut heidän jälkeensä. Kehityskulkuun ei siis ollut minkäänlaista vaikutusta linja-autoliitolla, ekspessbussilla tai muilla mielikuvitusharhoilla.


    • Anonyymi

      Asiattomat kommentit poistetaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

      Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      160
      3273
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

      "I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      100
      2543
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

      Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      58
      2400
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

      Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      90
      2316
    5. Mies, näen sinua hetken

      ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      2126
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

      Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      29
      1595
    7. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

      Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1367
    8. Taas alkoi soidinmenot.

      Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1340
    9. Mitä ajattelet

      Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1327
    10. Mitä eniten haluat

      Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1137
    Aihe