Olisi kiva jos vastaisit mies tähän

Anonyymi-ap

Että mitä kuuluu ja minkälainen päivä sulla oli?

13

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluu hyvää ja päivä meni ihan mukavasti. Ei pelkkää rutiinia ja pientä yllätystä oli. Vielä kerkeän vähän rentoutua ennen nukkumaanmenoa. Ihan kiva päivä. Mitenkäs sinulla?

• Anonyymi

Kiva kuulla. 😊 Mulle kuuluu myös tosi hyvää, ja oli huippumukava päivä tänään. Kokkailin kavereille ruokaa ja oli kuulemma tosi onnistunutta ja nälkä lähti, ja se palaute piristi niin paljon, koska en ole mikään huippukokki. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla. 😊 Mulle kuuluu myös tosi hyvää, ja oli huippumukava päivä tänään. Kokkailin kavereille ruokaa ja oli kuulemma tosi onnistunutta ja nälkä lähti, ja se palaute piristi niin paljon, koska en ole mikään huippukokki. 😅

Kyselit että pääset kertomaan päivästäsi. Mikä esti kertoa aloitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kysellyt. Sen miehen pitäisi jo tietää, että olen hänestä ja hänen elämästään kiinnostunut. En itseasiassa edes muistanut omaa päivääni kun kyselin kuulumisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselen jatkuvasti sinulta/häneltä täällä, että mitä kuuluu, muten menee tai toivottelen kivaa päivää. Ei kaikilla ole aina ketunhäntä kainalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi edes väänsit tuon asian noin? Varmaan aika hankalaa elämä kun pitää aina epäillä toisten tarkoitusperiä. Siis jos olet sama, etkä joku joka tuli väliin.

• Anonyymi

Oisitko sinä nainen, mua 2 vuotta nuorempi niin ovela selvännäkjiä et tajuisit mun kaivanneen sua täällä? 🖤

• Anonyymi

Missä tutustuitte?

• Anonyymi

Vastenmielinen

• Päivässä parasta oli hyvät treenit.

• Anonyymi

Opin tänään lespojen ja homojen oikeuksista, myös sukupuolisuuteen liittyvästä, uudesta trans-laista käytännössä sen, että olen tänään itse ehkä jo menettänyt kaiken sen, mihin eilen oli tilaisuuteni mahdollinen.

https://m.youtube.com/watch?v=hARzJmg2K4Q

• Anonyymi

Tänään en ole paljoa nähnyt enkä kuullut koska pelasin nintsillä melkein kokopäivän yhtä koukuttavaa peliä 🙃

Entäs sulla mitä olet puuhaillut?

• Anonyymi

Ikävä sua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      24
      5780
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      162
      4182
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3757
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3133
    5. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3093
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      90
      2997
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2775
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2696
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1825
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      123
      1727
    Aihe