Että mitä kuuluu ja minkälainen päivä sulla oli?
Olisi kiva jos vastaisit mies tähän
13
299
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluu hyvää ja päivä meni ihan mukavasti. Ei pelkkää rutiinia ja pientä yllätystä oli. Vielä kerkeän vähän rentoutua ennen nukkumaanmenoa. Ihan kiva päivä. Mitenkäs sinulla?
- Anonyymi
Kiva kuulla. 😊 Mulle kuuluu myös tosi hyvää, ja oli huippumukava päivä tänään. Kokkailin kavereille ruokaa ja oli kuulemma tosi onnistunutta ja nälkä lähti, ja se palaute piristi niin paljon, koska en ole mikään huippukokki. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla. 😊 Mulle kuuluu myös tosi hyvää, ja oli huippumukava päivä tänään. Kokkailin kavereille ruokaa ja oli kuulemma tosi onnistunutta ja nälkä lähti, ja se palaute piristi niin paljon, koska en ole mikään huippukokki. 😅
Kyselit että pääset kertomaan päivästäsi. Mikä esti kertoa aloitukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysellyt. Sen miehen pitäisi jo tietää, että olen hänestä ja hänen elämästään kiinnostunut. En itseasiassa edes muistanut omaa päivääni kun kyselin kuulumisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyselen jatkuvasti sinulta/häneltä täällä, että mitä kuuluu, muten menee tai toivottelen kivaa päivää. Ei kaikilla ole aina ketunhäntä kainalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes väänsit tuon asian noin? Varmaan aika hankalaa elämä kun pitää aina epäillä toisten tarkoitusperiä. Siis jos olet sama, etkä joku joka tuli väliin.
- Anonyymi
Oisitko sinä nainen, mua 2 vuotta nuorempi niin ovela selvännäkjiä et tajuisit mun kaivanneen sua täällä? 🖤
- Anonyymi
Missä tutustuitte?
- Anonyymi
Vastenmielinen
Päivässä parasta oli hyvät treenit.
- Anonyymi
Opin tänään lespojen ja homojen oikeuksista, myös sukupuolisuuteen liittyvästä, uudesta trans-laista käytännössä sen, että olen tänään itse ehkä jo menettänyt kaiken sen, mihin eilen oli tilaisuuteni mahdollinen.
https://m.youtube.com/watch?v=hARzJmg2K4Q - Anonyymi
Tänään en ole paljoa nähnyt enkä kuullut koska pelasin nintsillä melkein kokopäivän yhtä koukuttavaa peliä 🙃
Entäs sulla mitä olet puuhaillut? - Anonyymi
Ikävä sua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898263Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414381Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452585Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981468- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401237Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641142Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090