Neuvostoliitto kaatui

Anonyymi-ap

Mitä nuot Ryssän trollit vasemmistolaiset vinkuu yhä. Joille lakotkin pyhä asia.
Putinin kanssa Stalinia palvovat. "toverit"

11

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinin puolue ”Yhtenäinen Venäjä” on KOKOOMUKSEN sisarpuolue. Venäjä on läpeensä kapitalistinen maa. Ideologia on kokoomuksen ideologiaa. Turhaan sinä vasemmistoa tähän tuot mukaan. Venäjällä vasemmiston kannatus on vähäistä ja se on oppositiossa. Suurin osa siitä vastustaa sotaa.

• Anonyymi

Höpö höpö. Neuvostoliitto oli kommunistinen, Putinen kaverit on kommunistimaista.
        Putin on Neuvostoliiton jatkaja, palvoo lujasti Stalinia, kuten meidän vasemmistokin, toveria huutavat täälläkin..

• Anonyymi

Höpö höpö. neuvotoliitto oli kommunsitinen, Putin on sen jatkaja, kaverinsakin kommunistimaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. neuvotoliitto oli kommunsitinen, Putin on sen jatkaja, kaverinsakin kommunistimaista.

Neuvostoliitto oli kommunistipuolueen johtama sosialistinen valtio. Tuo sosialismi purettiin ja Venäjä tuli tilalle. Venäjä on täysin kapitalistinen ja Putinin puolue ja hallinto noudattavat kokoomuksen ideologiaa. Kommunistinen puolue on Venäjällä pieni oppositiopuolue ja sitä johtaa Gennadi Zuganov.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
      Mitä järkeä tuonkin poistossa oli ? Ei se positaminen asiaa muuta, kommunisteja ne oli maina mm Neuvotoliitto.
      Herkkä poistaja, taitaa olla saapas oven välissä kun kommunisteista puhutaan.

• Anonyymi

Kommunisti päässyt ylläpitoon. Pitää itse sitä kunniavirkana, saa poistaa porvareitten kirjoituksia.

• Anonyymi

Mitä onko Neuvostoliitto kaatunut ja eikö Stalin ole henkissä?
      Kehen nyt turvataan jos Hitler hyökkää?

• Anonyymi

Kommari Riku hioo kynsiään, että nyt lakkoillaan 300 000 € vuosituloillaan. Vaatiiko itselleenkin lisää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mites tää herjaus liittyy Suomen Keskustaan?

• Anonyymi

"toverit..toverit"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      268
      3363
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      99
      1589
    3. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      55
      1015
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      966
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      951
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      797
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      114
      738
    Aihe