Miten päästä yli molemminpuolisesta ihastuksesta?

Anonyymi-ap

Elikkäs pohjustan tätä vähän alkuun:
Oon siis 17v tyttö ja mulla on ollu juttuu yhen jätkän kans about puol vuotta. Tän aikana se on särkeny mun sydämmen oikeesti joku 3 kertaa. Ei siis olla oltu missään kohtaa yhessä, sellasta perus jutteluu ja molemmat ollu kiinnostuneita toisistaan.
On kuitenkin tullu ilmi, että tää jätkä on pyörittäny muita tyttöi samaan aikaan. Se on lopettanu aina uuden tytön kohalla mulle juttelemisen ja on tehny vaikka ja mitä niiden kans. Mua siis ällöttää koko jätkä ihan tosi paljon mutten vaan millään pääse yli. Se pelaa mulla ihan huolella, siis aina ku sillä loppuu juttu jonkun tytön kaa nii tulee hakee multa huomioo, koska pitää mua helppona. Eli oon aina se viimenen vaihtoehto sille. Tää jätkä on oikeesti kusipää ja todella haluaisin päästä siitä yli. En pysty kiinnostuu kenestäkään muista tällä hetkellä, se on vaan niin vaikeeta ja tuntuu niin väärältä. Joten pliis joku auttakaa nyt!

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kato joku samanlainen ku A mies vauhdissa taas. Sillä on huono itsetunto. Jos se palaa viel sun luo kii anna sille opetus äläkä vastaa mitään! Oo vahva. Älkää nähkö äläkä juttele sille.

    • Anonyymi

      Ei tähän oo helppo vastata. Tähän tarvitaan vaan se, että et olisi niin helppo enää. Pysy vahvana. Oot arvokkaampi kun tää mies ja tuut löytää paljon paremman joka rakastaa vaan sua. Anna tilaa sellaiselle paremmalle luopumalla tästä. Näiden miesten ja poikien pitää tajuta mitä ne tekee! Niille pitää antaa opetus.
      Satutat vain itseäsi, kun annat sen käyttää sua hyväksi.
      Kokemusta on tällaisista. Näen niiden läpi vaan. Nytkin yritin kysyä yhdeltä suoraan, kun yhtäkkiä kylmeni eli snäppii tulee harvemmin eikä juttele. Tekosyitä yhtäkkiä vaikka elämä oo mihinkään muuttunu. Ei suostu näkee tai keksii tekosyitä vältellä jne.
      Tosi huonoja syitä. Näkee vaan läpi. Tuntuu pahalta, kun on menny tekee tälläsen pleijerin kanssa jotain fyysistä ja aatellu, että se on jotenki ainutlaatuista. Sit oonki vaan hänelle joku jonossa oleva horo. Ei kiitos!

      Tsemppiä 🙏❤️🔥

      • Anonyymi

        Likainen kuvottava mies. Ei jatkoooon! Pitää naisia pelkkinä reikinä ja on sovinistinen ja pahasti tunnevammanen. Kannattaa ajatella vaa näitä huonoja asioita nii ne saa sen näkyy huonossa valossa itelle ja lopulta se kaikki ulkoinenkin komeus häviää silmistä. Koko mies tai poika whatever alkaa näyttää niin paskalta, että haluat sen menevän kauas ja lujaa.


    • Anonyymi

      Ota joku harrastus. Kohti terveempää elämää. Samalla saat uusia tuttuja ja ryhdikkäämpää seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe