Nainen vuodelta 1989

Anonyymi-ap

Muistatko ku katoit mua muttet tullu puhumaan? Mikset tullu puhumaan?

23

264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi lol.

• Anonyymi

No miksi ei tullut puhumaan?

• Anonyymi

Sitä olen miettinyt hän selvästi hymyili mulle.Ajatteletko nainen mua ikinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä olen miettinyt hän selvästi hymyili mulle.Ajatteletko nainen mua ikinä?

Mistä minä sen tiedän?

• Anonyymi

Olin tuolloin kolme vuotias 😂

• Anonyymi

No olisit mennyt puhumaan ,kyllähän kolmen vanha jo osas.

• Anonyymi

Se ny ei ole este vaan hidaste, ja saatoit olla puhekykyisempi kuin moni palstalla kirjoittava jo 3-vuotiaana ja suunnilleen samalla sanavarastolla ja lyhyin lausein "pylly, kakka" #ikävä #mamma (milf) #pappa (dilf) jne.

• Anonyymi

43:25
        😅👶

• Anonyymi

Koska en ollut syntynyt, kelpaako?

• Anonyymi

Oletko nuori nainen?

• Anonyymi

No olithan pilkkeenä isäsi silmissä, mikset tullut puhumaan silloin?

• Anonyymi

Olit niin kaunis maailman kaunein :D

• Anonyymi

Hydroksidi-voide niin siis kasvojen hoidossakin, pieni kerros sellaista jos on allergista elikoille kuin esim. kissoille: hydrokortisonia laittaa naamaan, pieni kerros vain pari kertaa päivässä voi jo auttaa.

• Anonyymi

Transformaatio alkoi tuolloin, joten tavallaan ymmärrän sinua. Mutta eiköhän nainen ole jo kokenut pari avioo ja tehnyt täysi-ikäiset lapset?

• Anonyymi

Kuulostaa samalle kuin minun kaipailu miehestä komeasta. :) me vain ollaan tuore juttu.

• Anonyymi

Eiköhän tässä ole haettu inspiraatiota juurikin sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tässä ole haettu inspiraatiota juurikin sieltä.

Enpäs tiedä voihan tuo kaivata tuollaista. :)

• Anonyymi

Tavattiinko SKOPin konttorissa?

• Anonyymi

Ehkä hän havaitsi puhumisen turhaksi.

• Anonyymi

Ap:lle

Sinun rekka meni 30 vuotta sitten! 😄😃🤣🤩🥰🤭🤭🤭

• Anonyymi

Juu eiköhän nainen ole rupsahtanut jo siihen malliin ettei kelpaa kellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu eiköhän nainen ole rupsahtanut jo siihen malliin ettei kelpaa kellekkään.

Sehän on sille naiselle luojan lahja, kerrankin saa olla rauhassa, ei tarvitse enää heitellä niitä "jonotusnumeroita" lähimpään roskikseen 😁😆😅🤣 Mitäs mieltä tästä? 🤩

• Anonyymi

Olin tuolloin 10 -vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      600
      4944
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1522
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      133
      1151
    4. Translaki meni läpi...

Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      149
      957
    5. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      102
      922
    6. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      49
      823
    7. Ensi kerralla kun kohdataan

Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      55
      781
    8. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      168
      778
    9. Translaki läpi äänin 113-69

Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      172
      755
    10. Olet mielessä ja pysyt

Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      33
      718
    Aihe