Tälläiselle olisi tarvetta. Mikä estää?
Yksityislääkärin vastaanotto Polvijärvelle
17
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!! tämä on mennyt todella pahaan kuntoon hyvinvointialue ...vai hyvinvointi?? Ei lääkäriä. Mitä hoitajat tekevät terveyskeskuksessa?? Lasiluukulla lappu vain puhelinyhteydet?
- Anonyymi
Eikö Polvijärvellä ole lääkäriä / lääkäreitä ? Mistä saa lääkäripalvelut niitä tarvitseva jos ketään ei kunnassa ole ?
Kymmenkunta vuotta sitten heitä oli 2-3 kpl. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Polvijärvellä ole lääkäriä / lääkäreitä ? Mistä saa lääkäripalvelut niitä tarvitseva jos ketään ei kunnassa ole ?
Kymmenkunta vuotta sitten heitä oli 2-3 kpl.Et saa lääkäripalveluita Polvijärvellä mistään.
Katsot Googlesta ja hoidat vaivasi itse.
Ambulanssia et saa tilata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenkunta vuotta sitten heitä oli 2-3 kpl.Polvijärvi alas menossa, kohta ei täällä ole mitään, joensuussa on lääkärillä käytävä.
- Anonyymi
Ei Polvijärvellä ole lääkäriä.
Hoida itse vaivasi tai mene yksityiselle. - Anonyymi
Ei polvijärvelle kannata mitään yksityistä perustaa,eikun joensuuhun ja samalla reissulla hoituu kaikki tutkimuksetkin.
- Anonyymi
Jopas on paikkakunnan taso laskenut, sama lienee muillakin pikkukunnilla kohtalo. Palvelut karkaavat ja ihmiset kuolevat hoidon puutteeseen.
Yksityislääkäriaseman voisi perustaa terv. keskuksen tiloihin ja lääkärit vuokraisivat tiloja sopivaan hintaan.. - Anonyymi
Kyllä täällä olisi lääkäri tarpeellinen.
- Anonyymi
Yksityinen lääkäri Polvijärvelle olisi hieno idea , mutta kuka tänne nyt suostuisi tulemaan. Ei kukaan.
- Anonyymi
Sama tilanne Outokummussakin ,Lääkärin aikoja ei ole varattavissa.
Kysyisin onko korona tappanut kaikki lääkärit,koska niitä ei riitä tänne Itä-Suomeen.
Onko koulutuspaikkoja liian vähän,vai päättääkö niistäkin LÄÄKÄRILIITTO?- Anonyymi
Tokkopa nyt lääkäriliitto
- Anonyymi
Pihlajalinna Joensuu auttaa jos lääkärin tarve. Kohtelu on ystävällistä, akan saa viipymättä.
- Anonyymi
Ajan
- Anonyymi
Kuka lääkäri Poltsille tulis. Ei kukaan.
- Anonyymi
Hoitajathan tätä vaivaisten porukkaa pitää pystyssä. Kiitos.
- Anonyymi
Hoitaja Savinen?...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620