Hei persuveljet. Kertokaahan viimeisimmät juorut kassatytöstä. Itse olen ryybiskellyt viime ajat, joten en ole pysynyt ajan hermolla.
Viimeisimmät juorut kassatytöstä?
20
123
Vastaukset
- Anonyymi
Pahan laitoit, nythän meillä on humalainen tammikuu, ei päivääkään selvinpäin.
- Anonyymi
Annetaan kumuakkojen pitää miehet viinassa ei tittelin vaihtoa vaan lisää votkaa vasulle.
https://www.riemurasia.net/rtube/Paavo-Arhinmaki-rayhasi-humalassa/103709 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan kumuakkojen pitää miehet viinassa ei tittelin vaihtoa vaan lisää votkaa vasulle.
https://www.riemurasia.net/rtube/Paavo-Arhinmaki-rayhasi-humalassa/103709Olipa hyvä video vasemmistopolitiikasta 🤣🤣
Arhinmäki ei o ikinä tajunnut mitään. 🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan kumuakkojen pitää miehet viinassa ei tittelin vaihtoa vaan lisää votkaa vasulle.
https://www.riemurasia.net/rtube/Paavo-Arhinmaki-rayhasi-humalassa/103709Video on persujen epärehellisyyttä niin kuin aina. Arhinmäen puheosuudet olivat hidastettu niin, että se kuullosti humalaisen örinältä.
- Anonyymi
Olette kenties sattumalta tavanneet.
- Anonyymi
Eiköhän Sinun kannata mennä takaisin ryypiskelemään, keskustelujen taso täällä nousisi huomattavasti, jos sinun sadat päivittäiset viestit jäisi pois.
- Anonyymi
Kopiokone pärähti käyntiin?
- Anonyymi
Sanna Marinia koskevat "tiedot" eli juorut saadaan Venäjältä, kuten myös ohjeet, miten Sannaa pitää milloinkin maalittaa.
Venäjältä saa myös vodkaa. Kovaa, alkoholipitoista vodkaa.- Anonyymi
Sannalla onkin venäjänmielinen suhtautuminen. Sehän puhuukin Putinin kieltä ”hyvät toverit”.
Onko Sanna Putinin oligarkki ehdokas todellakin?
- Anonyymi
Aina, kun joku haluaa trollata, niin hän vetää esiin tuon kassatyttö-jutun. Kyllähän me kaikki olemme olleet nuoruudessamme jossain apuhommissa, mutta jotkut ovat sen jälkeen kouluttautuneet maistereiksi,. Aloittaja ei ole, ja on siitä kateellinen.
- Anonyymi
kassaneiti oppi ettei kanna kuvata kännissä toimiaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sinimusta kaappinatsi maalittaa naisia
- Anonyymi
Ihan oikeasti, kummalla teistä mahkaan se ongelma olla? Miksiköhän hullut toistosi poistetaan ? Ajattelepa hetki. Ei mulla muuta.
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTroIIia
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTrollia2
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTrollia3
https://www.suomi24.fi/profiili/antipersu..lle
https://www.suomi24.fi/profiili/dontfeedthetroII
https://www.suomi24.fi/profiili/dontfeedthetroII2
https://www.suomi24.fi/profiili/mglle
https://www.suomi24.fi/profiili/ap.lle
https://www.suomi24.fi/profiili/ap--lle
https://www.suomi24.fi/profiili/DionaRapatios
https://www.suomi24.fi/profiili/trolliIIe
https://www.suomi24.fi/profiili/TR0LLI..lle
https://www.suomi24.fi/profiili/trol...lille
https://www.suomi24.fi/profiili/tr_ollille
https://www.suomi24.fi/profiili/tr0lli.lle
https://www.suomi24.fi/profiili/Antiman..ille
https://www.suomi24.fi/profiili/ap..addick
https://www.suomi24.fi/profiili/censor-ed
https://www.suomi24.fi/profiili/censored2 Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeasti, kummalla teistä mahkaan se ongelma olla? Miksiköhän hullut toistosi poistetaan ? Ajattelepa hetki. Ei mulla muuta.
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTroIIia
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTrollia2
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTrollia3
https://www.suomi24.fi/profiili/antipersu..lle
https://www.suomi24.fi/profiili/dontfeedthetroII
https://www.suomi24.fi/profiili/dontfeedthetroII2
https://www.suomi24.fi/profiili/mglle
https://www.suomi24.fi/profiili/ap.lle
https://www.suomi24.fi/profiili/ap--lle
https://www.suomi24.fi/profiili/DionaRapatios
https://www.suomi24.fi/profiili/trolliIIe
https://www.suomi24.fi/profiili/TR0LLI..lle
https://www.suomi24.fi/profiili/trol...lille
https://www.suomi24.fi/profiili/tr_ollille
https://www.suomi24.fi/profiili/tr0lli.lle
https://www.suomi24.fi/profiili/Antiman..ille
https://www.suomi24.fi/profiili/ap..addick
https://www.suomi24.fi/profiili/censor-ed
https://www.suomi24.fi/profiili/censored2Luulisi että tuolla vaivalla jonka käyttää nikkien rekisteröimiseen ja solvaamiseen, voisi kommentoida ihan niitä asioitakin joita kommenteissa on, eikä hyökkäillä kommentoijien kimppuun.
- Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Luulisi että tuolla vaivalla jonka käyttää nikkien rekisteröimiseen ja solvaamiseen, voisi kommentoida ihan niitä asioitakin joita kommenteissa on, eikä hyökkäillä kommentoijien kimppuun.
Ihan turhaan sinä vttuileva luotsi nikkejäsi koko ajan vaihtelet vaatien puhumaan "asiaa" avaukseesi liittyen mikä on sinulle antipersuluotsi tyypillinen halpamainen ja sovisnistinen naisia halveksiva provokaatio.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan sinä vttuileva luotsi nikkejäsi koko ajan vaihtelet vaatien puhumaan "asiaa" avaukseesi liittyen mikä on sinulle antipersuluotsi tyypillinen halpamainen ja sovisnistinen naisia halveksiva provokaatio.
Olet sinä jotain todella luokatonta. Asiallista ritiikkiä et kestä yhtään.
Mitä tulee nikkeihin, tuossa yllä on listaus osasta käyttämiäsi häirikkönikkejä.- Anonyymi
Ihan oikeasti, kummalla teistä mahkaan se ongelma olla? Miksiköhän hullut toistosi poistetaan ? Ajattelepa hetki. Ei mulla muuta.
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTroIIia
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTrollia2
https://www.suomi24.fi/profiili/ÄläRuokiTrollia3
https://www.suomi24.fi/profiili/antipersu..lle
https://www.suomi24.fi/profiili/dontfeedthetroII
https://www.suomi24.fi/profiili/dontfeedthetroII2
https://www.suomi24.fi/profiili/mglle
https://www.suomi24.fi/profiili/ap.lle
https://www.suomi24.fi/profiili/ap--lle
https://www.suomi24.fi/profiili/DionaRapatios
https://www.suomi24.fi/profiili/trolliIIe
https://www.suomi24.fi/profiili/TR0LLI..lle
https://www.suomi24.fi/profiili/trol...lille
https://www.suomi24.fi/profiili/tr_ollille
https://www.suomi24.fi/profiili/tr0lli.lle
https://www.suomi24.fi/profiili/Antiman..ille
https://www.suomi24.fi/profiili/ap..addick
https://www.suomi24.fi/profiili/censor-ed
https://www.suomi24.fi/profiili/censored2 - Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Luulisi että tuolla vaivalla jonka käyttää nikkien rekisteröimiseen ja solvaamiseen, voisi kommentoida ihan niitä asioitakin joita kommenteissa on, eikä hyökkäillä kommentoijien kimppuun.
Olet sinä kyllä koominen tapaus puskista ruikkija hyökäten muiden kirjoittajien kimppuun syyttäen heitä sinun kimppuusi hyökkäämisestä ANONYYMI NETTIPEIKKO! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kassaneiti se oli tonnin seteli 😠https://www.youtube.com/watch?v=mHvBvkSCx2w
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603