Lääkärintodistuksen toimittaminen unohtui, ajoluvan menetys

Anonyymi-ap

Olin täysin unohtanut toimittaa poliisille lääkärintodistuksen 55 täytettyäni.
Muistutus kuulemma oli lähetetty, se ei koskaan saapunut minulle.
Nyt tuli kirje, että ajolupa menossa. Prkl.
Vieläkö tässä voi jotain tehdä?

10

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autokouluun jos muistitesti menee lääkärissä läpi.

• Anonyymi

Ensinnäkin, sitä lääkärin todistusta ei toimiteta poliisille vaan ajovarmalle. Haluaisitko tuolta osin muuttaa kertomustasi?
      Jos ja kun jo 55 vuoden iässä muisti, niinkin tärkeässä asiassa kuin ajo-oikeuden jatkumisesta on kertomallasi tasolla, on varsin kohtuullista epäillä sen ajokykysi olemista hyväksyttävällä tasolla. Mitä mieltä itse asiasta ole?

• Anonyymi

Väärää tietoa, kyseisen väärän tiedon sain myös lääkäriltä.
        Ajovarmassa ihmettelivät että mitä sinä tätä lakkärintodistusta tänne tuot, vie se poliisille.

Eli kyseessä 2 systeemiä.
        Ne joilla ajokortin voimassaolo päättyy vie lääkärintodistuksen ajovarmaan ja ne joilla kortissa vielä voimaa vie lääkärintodistuksen poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärää tietoa, kyseisen väärän tiedon sain myös lääkäriltä.
        Ajovarmassa ihmettelivät että mitä sinä tätä lakkärintodistusta tänne tuot, vie se poliisille.

Eli kyseessä 2 systeemiä.
        Ne joilla ajokortin voimassaolo päättyy vie lääkärintodistuksen ajovarmaan ja ne joilla kortissa vielä voimaa vie lääkärintodistuksen poliisille.

Tuosta 2 systeemistä esittämäsi toiminta taitaa olla esittämääsi nähden juuri päinvastainen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä se kirje tuli jo monta kuukautta sitten, jos olet pitänyt yhteystietosi ajan tasalla.

"Saat Traficomilta noin 4 kuukautta ennen ajokorttisi voimassaolon päättymistä kirjeen, jossa muistutetaan ajokortin uudistamisesta. Kirjeen mukana Traficom lähettää esitietolomakkeen (Ulkoinen linkki). Täytä se ennen lääkäriin menoa. Ota ajokortti ja täytetty esitietolomake mukaan lääkärintarkastukseen. Jos sinulla on kysyttävää esitietolomakkeesta, ota yhteyttä tarkastuksen suorittavaan lääkäriin tai lääkäriasemaan. Traficom ei lähetä kirjeitä ulkomaille.

Jos et ole uudistanut ajokorttiasi 2 kuukautta ennen voimassaolon päättymistä, saat Traficomilta vielä tekstiviestillä muistutuksen aiheesta. Tekstiviesti lähetetään asiakkaille, joiden puhelinnumero on Traficomin tiedossa."

• Anonyymi

Aloittaja kertoo heti ensimmäisessä lauseessaan, että unohti ...... voi voi ... kitinät pois ja autokouluun.

• Anonyymi

Ei tuosta nyt uudestaan autokouluun joudu. Kuten ketjusta näkyy, asia on hoidettavissa varsin yksinkertaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuosta nyt uudestaan autokouluun joudu. Kuten ketjusta näkyy, asia on hoidettavissa varsin yksinkertaisesti.

Onhan se kiva säikytellä kun ainoa tietotoimisto näyttää olevan tämä. ;-)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kiva säikytellä kun ainoa tietotoimisto näyttää olevan tämä. ;-)))

No, eipä tuo säikyttelykään tainnut onnistua kun ketjussa aiemmin oli asiallisia ohjeita varsin kattavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe