Turhaa vouhotusta Leopardeista. Naurettava vöyhötystä. Pitäisi olla useita satoja ja koulutettu työvoima. Kortiston työläiset ok, mutta pro tarvitaan. 1500 hevosvoimaa riittää, tulivoima riittää, molotofvin gogtaili ja telamiinä, näin pysähtyi suomen toinen lahja Leopardi, voi harmi. Miau
720km rajaa, Leopardi on tavis kotikissi.
14
131
Vastaukset
- Anonyymi
kissut ja leopardit on päästettävä vapauteen booooorrrnnn freeeeee
- Anonyymi
Miau vaan itsellesi. Usalta tuleekin, sitten sellaiset höökivaunut, että kelpaa.
- Anonyymi
Usan vaunuille ei kelpaa sama polttoaine, ei ammukset, tuskin henkilökuntakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usan vaunuille ei kelpaa sama polttoaine, ei ammukset, tuskin henkilökuntakaan.
Radio Suomi, evp kertoili panssarisodasta. Usan vaunut ovat eriparia Leopardien kanssa, siis turhia tuonteja.
- Anonyymi
Usalta tulee sellaiset höökivaunut, jotka eivät kelpaa heille itsellekkään. Nythän on Suomellakin tilaisuus luopua toivottomista romuistaan. Hienoa.
Varusteluministeri Albert Speer totesi , että heidän tuotantokapasiteettinsa kalpeni NL:n rinnalla kun sota eteni...
- Anonyymi
Molon gonogoggi pysäyttää Putinin T-72 pojat, voi harmi. Auuh
- Anonyymi
Isis naiset tuhosi leopardeja lähi-idässä helposti... Aika haavoittuvaisia siis ovat
- Anonyymi
Kohta lasketaan tuhottujen tankkien määrää, oma arvioni on, että kaikki Leopardit tuhoutuu ennenkuin niillä ehditään edes aloittaa räiskintä. Venäjän ohjuksissa lukee Leopard.
- Anonyymi
Onko jo kuvia tuhotuista Leopardeista.
- Anonyymi
Callen-Kallelan Afrikan matkalta jotain öljyväri maalauksia olisi Leopardeista, tuskin apuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Callen-Kallelan Afrikan matkalta jotain öljyväri maalauksia olisi Leopardeista, tuskin apuva.
Näkyy olevantuhottu.
- Anonyymi
"Pitäisi olla useita satoja ja koulutettu työvoima."
No hei, ota huomioon että siellä on vastassa vaan ryssiä, eli periaatteessa riittää, yksi käytössä ja toinen varalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437