https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c12e9204-91c0-486e-a5a3-376d8c720162
Kiitos Emma. Kaikkea hyvää, mutta pysy poissa julkisuudesta.
Kiitos Emma
14
233
Vastaukset 14
- Anonyymi
Oma veikkauksena on että isopalkkainen duuni kotimaisen öljy-yhtiön konsulttina tiedossa.
Mutta tämä oli päivän toiseksi paras uutinen. Se paras koski Leopardeja. - Anonyymi
Eikös se tehnyt äskettäin lapsen sen kommunistikansanedustajan pojan kanssa.
- Anonyymi
Emman lisäksi myös se vanha stalinisti eukko Satu Hassi jättää eduskunnan.
- Anonyymi
Kerrankin se emma teki järkevän päätöksen, tuosta hyvästä suomen kansa juhlii. Toivottavasti ei tule samanlaista tilalle....
- Anonyymi
Tulevat ympäristötyöt jatkanevat entistä mallia ajoilta ennen- ja eduskunnassa oloaikaista toimintaa, eli näkemään naisia ja lapsia siellä missä niitä ei ole. Kansalaisten henkisen- ja ruumiillisen hyvinvoinnin rajoittaminen tulevat edelleen olemaan Emman sydäntä lähellä.
- Anonyymi
Paras ympäristöteko ikinä!
- Anonyymi
Hyvä emma oli paras päätös minkä olet tehnyt!!!!! mutta saattaapi tulla tilalle vielä pahempi
- Anonyymi
Paremminkin pysy pois politiikasta.
- Anonyymi
Ihana uutinen, ei tule ikävä! (vaikka SITRAN kallispalkkainen ympäristökonsultin virka taitaakin olla jo hänelle tehty ja odottamassa?)
- Anonyymi
Kiitos ja hyvästi myös PPP:lle.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009408568.html - Anonyymi
Hyvä juttu, sillähän pyöri silmätkin päässä kuin mielipuolella.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
varmasti saa jonkun suojatyöpaikan, joko puolue tai sitten isä auttaa, jollei istu vielä tuomiotaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471472Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821191Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051127- 69835
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57822Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.49760Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28741Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee660696- 51679
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30637Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32622- 9615
- 84598
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20593kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14585- 31561
- 43553
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56544- 32534