https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c12e9204-91c0-486e-a5a3-376d8c720162
Kiitos Emma. Kaikkea hyvää, mutta pysy poissa julkisuudesta.
Kiitos Emma
14
232
Vastaukset
- Anonyymi
Oma veikkauksena on että isopalkkainen duuni kotimaisen öljy-yhtiön konsulttina tiedossa.
Mutta tämä oli päivän toiseksi paras uutinen. Se paras koski Leopardeja. - Anonyymi
Eikös se tehnyt äskettäin lapsen sen kommunistikansanedustajan pojan kanssa.
- Anonyymi
Emman lisäksi myös se vanha stalinisti eukko Satu Hassi jättää eduskunnan.
- Anonyymi
Kerrankin se emma teki järkevän päätöksen, tuosta hyvästä suomen kansa juhlii. Toivottavasti ei tule samanlaista tilalle....
- Anonyymi
Tulevat ympäristötyöt jatkanevat entistä mallia ajoilta ennen- ja eduskunnassa oloaikaista toimintaa, eli näkemään naisia ja lapsia siellä missä niitä ei ole. Kansalaisten henkisen- ja ruumiillisen hyvinvoinnin rajoittaminen tulevat edelleen olemaan Emman sydäntä lähellä.
- Anonyymi
Paras ympäristöteko ikinä!
- Anonyymi
Hyvä emma oli paras päätös minkä olet tehnyt!!!!! mutta saattaapi tulla tilalle vielä pahempi
- Anonyymi
Paremminkin pysy pois politiikasta.
- Anonyymi
Ihana uutinen, ei tule ikävä! (vaikka SITRAN kallispalkkainen ympäristökonsultin virka taitaakin olla jo hänelle tehty ja odottamassa?)
- Anonyymi
Kiitos ja hyvästi myös PPP:lle.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009408568.html - Anonyymi
Hyvä juttu, sillähän pyöri silmätkin päässä kuin mielipuolella.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
varmasti saa jonkun suojatyöpaikan, joko puolue tai sitten isä auttaa, jollei istu vielä tuomiotaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437