https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c12e9204-91c0-486e-a5a3-376d8c720162
Kiitos Emma. Kaikkea hyvää, mutta pysy poissa julkisuudesta.
Kiitos Emma
14
134
Vastaukset
- Anonyymi
Oma veikkauksena on että isopalkkainen duuni kotimaisen öljy-yhtiön konsulttina tiedossa.
Mutta tämä oli päivän toiseksi paras uutinen. Se paras koski Leopardeja. - Anonyymi
Eikös se tehnyt äskettäin lapsen sen kommunistikansanedustajan pojan kanssa.
- Anonyymi
Emman lisäksi myös se vanha stalinisti eukko Satu Hassi jättää eduskunnan.
- Anonyymi
Kerrankin se emma teki järkevän päätöksen, tuosta hyvästä suomen kansa juhlii. Toivottavasti ei tule samanlaista tilalle....
- Anonyymi
Tulevat ympäristötyöt jatkanevat entistä mallia ajoilta ennen- ja eduskunnassa oloaikaista toimintaa, eli näkemään naisia ja lapsia siellä missä niitä ei ole. Kansalaisten henkisen- ja ruumiillisen hyvinvoinnin rajoittaminen tulevat edelleen olemaan Emman sydäntä lähellä.
- Anonyymi
Paras ympäristöteko ikinä!
- Anonyymi
Hyvä emma oli paras päätös minkä olet tehnyt!!!!! mutta saattaapi tulla tilalle vielä pahempi
- Anonyymi
Paremminkin pysy pois politiikasta.
- Anonyymi
Ihana uutinen, ei tule ikävä! (vaikka SITRAN kallispalkkainen ympäristökonsultin virka taitaakin olla jo hänelle tehty ja odottamassa?)
- Anonyymi
Kiitos ja hyvästi myös PPP:lle.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009408568.html - Anonyymi
Hyvä juttu, sillähän pyöri silmätkin päässä kuin mielipuolella.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
varmasti saa jonkun suojatyöpaikan, joko puolue tai sitten isä auttaa, jollei istu vielä tuomiotaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076939Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4835055Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1333054Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132571Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t182236Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m401246En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721153Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111139Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531070- 1071064