Vai miksi olet palstalla? Tuskin minun perässä kuitenkaan tullut...tunnistan sinut, päivälleen.
Oletko sinä tinkinyt periaatteistasi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luulosairauskin on sairaus. Vakava sellainen.
- Anonyymi
Sinulla oireita?
- Anonyymi
On!! Luulin olevani peilikuvani
- Anonyymi
Päivälleen?
- Anonyymi
Ketjuissa on mainittu päivä, mistä tunnistan tai luulen tunnistavina...🤷♀️
- Anonyymi
Muistatko päivän, mä en muista.
- Anonyymi
En tajua miksi eräs on täällä edelleen minun takia. Kuulema olen verisesti loukannut vaikka en ole. Ihme harhaista meininkiä.
- Anonyymi
Stalkkerinaisen psykoosikerho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkerinaisen psykoosikerho.
Sellainen vaikka sitten.
- Anonyymi
Mistä tiedät että hän on täällä ...
Sanoiko irl puolella asian .... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että hän on täällä ...
Sanoiko irl puolella asian ....Kyllä se oli. Täällä eilen katkerana kirjoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli. Täällä eilen katkerana kirjoitti.
Täällähän nyt kirjottaa kuka vaan? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän nyt kirjottaa kuka vaan? :D
Niin voikin kirjoittaa.
- Anonyymi
Sinunpa perässä hyvinkin täällä, niinkin hullulta kuin se voi kuulostaakin🥺ja kyllä. Pvm. Myös sitä oon laitellut, mutta kommentteihin alussa,, nyt en tunnisteita oo kovasti viljellyt tänne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902