-turkkiin-li-andersson-asiaa-ei-ole-kasitelty-hallituksessa-vientilupaa-ei-tulisi-myontaa

Anonyymi-ap

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastustamalla tätä Vasemmistoliitto kampittaa paitsi suomalaisten terästeollisuuden duunareiden työllisyyttä niin myös kansallista turvallisuutta yrittämällä tällaisella kikkailulla estää Suomen NATO-jäsenyyden hyväksynnän.

• Anonyymi

Tuollahan nuita naalistunturin tienvarsilla on keskellä parasta työaikaa häiritsemässä työläisten töitä. Vahingollista toimintaa on vihervasemmiston elokapinat, antifat ja muut terroristi porukat.

• Anonyymi

Eikö ole tarpeeksi korjattavaa alas ajetusta koulutus/oppimisen tasosta, hoitaisi ensin oman vastuu alueen kuntoon, joka on rapautunut lisää neljässä vuodessa, tuskin Savola tulee neuvomaan kysymättä.

• Anonyymi

Nimut vientituloista tulee VIENTIRAHAA jolla rahoitetaan hallituksen rahakupruja

• Anonyymi

Mitenköhän tämä Lin avautuminen liittyy opetusministerin tehtäviin? Eikö perinteisesti hallituksessa ole sellainen diili etteivät ministerit hypi toisten tonteille? Luulisi koulutuksen kriisissäkin olevan Lille tarpeeksi hoidettavaa ettei tarvitse käydä puolustusministeriä neuvomaan tämän työssä?

• Anonyymi

Ärsyttävää toimintaa tuollainen toisten pöytiin huutelu. Li voisi keskittyä suomalaisen koululaitoksen kriisin hoitoon. Kriisiin minkä hän on itse omilla toimillaan osin aiheuttanut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60