Oletko kokenut jonkun kanssa yliluonnollista yhteyttä?

Anonyymi-ap

Tää ei tarkota sitä että kahden viikon riidan jälkeen molemmat yritti soittaa toiselle samaan aikaan.
Tai ehkä sama aikakin käy, jos se on erikoinen kellonaika ;-) Tai täsmälleen samanlaiset tekstarit. Muttei "rksutan sua, nöpöliini"

Sellasta haetaan jossa ette ole nähneet vuoteen etkä ole ajatellut häntä. Mutta kun ajattelet nii hän tulee huomenna kadulla vastaan.
Tai muuta yliluonnollista :-)

36

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle on käynyt monen kanssa niin, että joku henkilö on mielessä ja sitten hän soittaa/viestittää tai näen jossain. Olen myös nähnyt enneunia. Kerran katselin taivaalle ja mieleen tuli kuva siitä, että lentokoneet törmää. Seuraavana päivänä luin, että oli kaksi konetta törmännyt jossain. Kämmenen kutina tietää rahaa tai rahan menoa.

      Tämän tietyn henkilön kanssa tuntuu olevan muuten joku yhteys, mutta sellainen kohtaamisen manifestointi ei onnistu. Siis tuntuu, kun hän olisi fyysisesti läsnä vaikka ei ole. Mietinkin, että meillä on määrättynä joku hetki, joka on ylempien voimien asettama.

      Pitäkää vapaasti hulluna. Olen mitä olen ja ylpeä siitä.

      • Anonyymi

        Näkiän lahja joko on tai sitä ei ole ...
        Yritä tottua siihen ... Minulla on ...


    • Anonyymi

      Olen kerran ajatelluet erästä ihmistä kaupassa. Sellaista ketä ei millään todennäköisyydellä pitäisi nähdä, ja ei aikaakaan kun hän ilmestyi sinne kauppaa. Se oli outo kokemus.

      • Anonyymi

        Tänään taisi käydä niin, että joka oli mielessä aamulla olikin siinä heti kaupassa. Monta kertaa käynyt niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään taisi käydä niin, että joka oli mielessä aamulla olikin siinä heti kaupassa. Monta kertaa käynyt niin.

        Niin mutta tää oli sellanen ihminen joka on jonkun asteen julkkis, en ollut ikinä ennen nähny sitä. Se tuli mulla kaupass mieleen ja sapauikin sinne hetken päästä. Aivan outoa.


    • Anonyymi

      Kerran mietin että miltähän hirvi oikeesti näyttää ylittäessä tietä, siis niin että ei käy mitään mutta kuitenki että onhan se erikoista. Samalla 15min ajomatkalla tuli kaksi hirveä tien yli sillein rauhakseen kävelivät 😅 se oli outoa. Ja juuri sillein että vaikka vauhtia oli sen 80km/h autoilla, niin ei käynyt mitään. Ja en siis ollut siinä jonon päässä vaan autoja oli muutama pysähtyneenä ennen mua, niin että kuitenkin näki kuinka isoja otuksia ne oli. Sitä ennen enkä sen jälkeen ole hirviä nähnyt tietä ylittämässä.

      • Anonyymi

        Niin tää nyt ei liittynyt ihmisiin 😅🙈


    • Anonyymi

      Kyllä noita on sattunut...
      Kerran lapssa lomalla ollessani mietin entistä työkaveria ...Jota en ollu vähää aikaa misää nähny ees vaikka olemme samassa kaupungissa muuten. nii eiköhän se perkele saapastele vastaan seuraavan päivänä sielä lapin kaupassa..
      Just sillai miten hitos tää oli mahdollista taas...

      Toinen vastaava mietin joskus voisinko törmätä tuttuihin ihan jossain kummassa paikassa ...
      Niin eiköhän yksi koulukaverin sattunut keskellä ei mitään olevalle levähdys paikalle samaan aikaan kun olin kaverin kans matkalla itäsuomessa käymään ...
      En ollu nähny tyypiä vuosiin mut siinä hän oli nyt keskellä ei mitään samassa paikassa samaan aikaan...

      Toinen 2003 vuosi . Katseet kohtasi yhen prätkäjätkän kans ... josta tuli 17 vuotta myöhemmin hetkeksi rakkaani ... Eli 2020.
      Mut samassa sarjassa sekin ..

      Kolmas on se kun satuin teiniajan kaverin kans sairaalaan lapsina jo sattumalta saman aikaan ..
      Vinoilen sille vieläkin vielä välillä et nii sä huusiti nii et osasto raukuu et haluat kahvia olessasi 4 v.... turistin sen pikkutytön kaveriksi kun näin kaverin lapsuuden aikaset kuvat .... Koska en kysyny nimeä silloin ...
      Olemme edelleen kavereita varmaan hautaan asti ...

      Nyt tällä hetkellä sit mieti pyöriikö yks tyyppi jonko tiedän irlis palstalla sittenkin samaan aikaan kanssani ... Se menis jo hulluksi ja oudoksi...
      Mietin harhaa wnenmin ku. Sitä hyvin pientä todenäköisyysprosentia et näin todella voisi olla ....
      mutta ku miettii mitä muuta kaikkea outoa oon kokenut nii ei enää yllättäisi ....😄
      Minä ja mun outo elämä ....
      Nainen olen .

    • Anonyymi

      Nykyisen miehen kanssa toissavuodelta kun vieläkin kaipaan. :)

    • Anonyymi

      Kerran mietin, että ei ole kyttiä näkynyt pitkään aikaan missään, niin heti nurkan takaa ajoi kyttäauto.

      • Anonyymi

        Veikö putkaan?


    • Anonyymi

      Liian monesti tullut vastaan kun ajatellut naista vaikka sitten yhdessä vaiheessa en nähnyt missään vaikka samoilla suunnilla molemmat pyörineet 💕 mutta siinä nyt ei olekkaan mitään yliluonnollista

    • Kyllä. Näin kävi viime syksynä. Tiedostin jo päiviä ennen, että tullaan näkemään siellä missä viimeksi nähtiin. Ja jostain kummasta arvasin oikein, missä hän asuu, ilman että otin siitä erikseen selvää. Vähän jännitti ensin mennä sinne, tästä syystä.

    • Anonyymi

      On noita sattunut joskus. Sellaisia että joku henkilö tulee mieleen kuin väkisin ja sitten sen näkeekin heti tai se soittaa. Ihan minuuteista siis kyse.

    • Anonyymi

      Kirjoittelin erään henkilön kanssa. Emme olleet tavanneet kertaakaan oikeasti, vain viestitelleet useamman viikon ajan. Ihastuneita olimme kyllä. Hän laittoi mulle kuvan nuotiosta ja lähetti lämpöä. Katsoin kuvaa ja kerroin että nuotion liekit muodostavat jousiampujan ja linnun. Ihan kuin ne tanssisivat liekeissä. Aika jännää. Hän vastasi että todella jännään, sillä hänellä on juuri sellaiset tatuoinnit. Hän ei itse nähnyt näitä nuotionliekeissä, ennen kuin kerroin hänelle niistä. Enkä tiennyt mitään hänen tatuoinneistaan. Se oli todella erikoinen hetki <3

    • Anonyymi

      Pahanhajuisen pierun tullessa ulos aavistelen että kohta pitää mennä pöntölle ja niin siinä aina käy

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Ensimmäinen rakkauteni oli täyttä taikaa. Amen

      • Anonyymi

        Tuskin tulee toista samanlaista.

        En edes odota paljon, vaikka toivon.

        Parempi kuolla ja syntyä uudelleen,

        jos uudestisyntymä on totta vielä

        kuin elää loput aikoja rakkaudettomana.

        Mitkään muut suhteet vedä alkurakkaudelle.

        Nainen kuitenkin läksi, en mä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No, menee tämäkin yliluonnollisesta, mutta menköön. Jos olet tuntenut suukon huulillasi, puskemisen poskea vasten ja kosketuksen niskassa, olet kokenut jotain yliluonnollista. Jos et, sekin on ok.

      • Anonyymi

        eiks toi o aistiharha, aivot antaa elävän muistikuvan jostain.

        Noita vastaantulijoita selitetään sil että ihminen näkee väkijoukossa sen henkilön, mutta ei vielä tiedosta sitä. Ja kohta se on siinä edessä .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiks toi o aistiharha, aivot antaa elävän muistikuvan jostain.

        Noita vastaantulijoita selitetään sil että ihminen näkee väkijoukossa sen henkilön, mutta ei vielä tiedosta sitä. Ja kohta se on siinä edessä .......

        Ei. Tarkoitan sitä, että kuvittelet suutelevasi jotakin, hierovasi poskea leukaa vasten ja koskettavasi niskaa. Jos toinen tuntee sen, se on yliluonnollista.


    • Anonyymi

      Mun etiäiset on sekunnin skaalassa. Ihmisjoukossa hämärässäkin saatan jostain syystä vilkaista sivulle ja katson suoraan silmiin, jotka katsovat minuun 20 - 50 metrin päästä.

    • G-LoveR

      Onhan niitä erikoisia tapahtumia ollut joskus. Nyt ei ole pitempään aikaan ollut mitään.

    • Anonyymi

      Joo. Puhun äänellä, jonka kuulen.

      • Anonyymi

        Joo, se on simpansseille yliluonnollinen ilmiö. Osaatko ottaa yhteyttä Sir Attenboroporukkoihin?
        Toimi pian, ettei tule sukupuutto ja miljoonat valuu karvaisten kämmentesi läpi.


    • Anonyymi

      Näin hänestä todella todentuntoista unta ja seuraavana päivänä näin hänet melkoisen yllättävässä paikassa 😘😊

      • Anonyymi

        Tyttäresi sängyn reunalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäresi sängyn reunalla?

        ei minulla ole tytärtä, eikä sen koommin lapsia ollenkaan.


    • Anonyymi

      Samat ihmiset seuraavat meitä inkarnaatiosta toiseen.
      Sinun on elämäsi aikana tarkoitus edes nähdä hänet.
      Saatat kadulla kävellessäsi tunnistaa jonkun vieraan, hän on ollut jossain edellisissä inkarnaatioissasi.
      Ehkä edellisen elämän puoliso on nytkin puolisosi.

      • Anonyymi

        Koskeeko tuo vain ihmisiä vai voiko ed elämän puoliso olla nyky elämän lemmikkikoira?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskeeko tuo vain ihmisiä vai voiko ed elämän puoliso olla nyky elämän lemmikkikoira?

        Sitä en tiedä?


    • Anonyymi

      Mitenkä vitussa tuo on yliluonnollista jos asuu samassa kaupungissa tossa ny ole kai muusta kyse kun sattumasta onko sulla lääkitystä koska tarkistettu ja kaupunki olis eri ni silti kyse olisi mitä luultavammin sattumasta eikä mistään yliluonnollisesta si se olis yliluonnollista jos kun tietäs toisen kuolleen ja tulis vastaan mu sekin vois olla vaan sattumaa lopulta kuitee joku vai sattuu näyttämään samalta ja olemus on mahdollisesti samanlainen

      • Anonyymi

        Saatat kokea Deja vun ja se ei ole omasta päästä keksitty, vaan maailmanlaajuinen ilmiö.


      • Anonyymi

        hyshyshys rauha rauha.....................
        kenelle halusit vastata?
        Ota iha rauhassa vaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe