Parhaat firmat

Anonyymi-ap

Joissa pääsee ns. Ruskealla kielellä ja reittäpitkin parempiin hommiin?

14

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän nuo reittä pitkin saadut "paremmat hommat" on poikkeuksetta sellaisia minimipalkkaisia maskottihommia olleet, mihin ei todellisia meriittejä tarvitse vähääkään. Kuten kuvioon kuuluu. Olla siinä sitten ikuisesti jumissa jollain alle kolmen tonnin paskapalkalla.

• Anonyymi

Taitaa olla noita hommia vain harvoilla ja valituilla.

• Anonyymi

Minihame niin onnistuu

• Anonyymi

Kyllä nuolemisen jalo taito on monelle työnjohtajalle mieleen.kokemusta on.ei työnteko pätevyys niinkään.pitää nauraa vaikka ei naurattaa kun päälikkö kertoo hauskoja juttuja olla kunnon Hymypoika sillä pärjää.kokemuksella kerran lipo poika aina lipo poika.

• Anonyymi

Ai sulla jäi se pikkupomon paikka saamatta, vaikka kieli oli syvällä isopomon anaalissa. Kyllä vaan sellanen kyrsii.
      Ota loparit ja ala dokaamaan.

• Anonyymi

Aikoinaan naapurin eukko oli yhdessä puljussa konttoristina ja ukko oli kymppinä, eli pikkupomona. Sanoivat että eukko oli ukolleen pomon paikan hommanut olemalla kilttinä...

• Anonyymi

Nuoleminen kannattaa selän takana toisten haukkuminen nuoleminen itse soitan joka ilta pomolle kerron mitä työmaalla puhutaan vaikka olen vasikka ei se minua haittaa pääasia että olen pomon lellipoika.

• Anonyymi

Pitää paikkansa aika yleistä tänäpäivänä kieroja laiskoja oman edun tavoittelijoita.vasikoita selän takana haukkujat.pakko kun muuten ei pärjää pelko omasta työpaikasta.

• Anonyymi

Voe että kyllä näin on. Ruskea kieli sisäpiiri hommat köh köh

• Anonyymi

Pankkivirkailijat mestareita reisijutuissa, johtoportaan mielistelyllä yletäänvaikka taidot nollaa.

• Anonyymi

Ei löydy niin likaista P**settä jota en nuolisi jos sillä saavutan rahaa ja korkeamman aseman. Ja niin nuolette suurin osa tekin täällä hurskastelevista.

• Anonyymi

Olet viisas.nuoleminen kannattaa aina.kateelliset selätakanapuhujat eivät pärjää.lipominen on geeneissä ei kaikista ole.

• Anonyymi

Nuolemisen jalo taito itse olen huippu nuolija kateellisia riittää meidän epäpätevälle pikku kympille nuoleminen on tärkeämpää kuin työnteko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe