Parhaat firmat

Anonyymi-ap

Joissa pääsee ns. Ruskealla kielellä ja reittäpitkin parempiin hommiin?

12

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän nuo reittä pitkin saadut "paremmat hommat" on poikkeuksetta sellaisia minimipalkkaisia maskottihommia olleet, mihin ei todellisia meriittejä tarvitse vähääkään. Kuten kuvioon kuuluu. Olla siinä sitten ikuisesti jumissa jollain alle kolmen tonnin paskapalkalla.

• Anonyymi

Taitaa olla noita hommia vain harvoilla ja valituilla.

• Anonyymi

Minihame niin onnistuu

• Anonyymi

Kyllä nuolemisen jalo taito on monelle työnjohtajalle mieleen.kokemusta on.ei työnteko pätevyys niinkään.pitää nauraa vaikka ei naurattaa kun päälikkö kertoo hauskoja juttuja olla kunnon Hymypoika sillä pärjää.kokemuksella kerran lipo poika aina lipo poika.

• Anonyymi

Ai sulla jäi se pikkupomon paikka saamatta, vaikka kieli oli syvällä isopomon anaalissa. Kyllä vaan sellanen kyrsii.
      Ota loparit ja ala dokaamaan.

• Anonyymi

Aikoinaan naapurin eukko oli yhdessä puljussa konttoristina ja ukko oli kymppinä, eli pikkupomona. Sanoivat että eukko oli ukolleen pomon paikan hommanut olemalla kilttinä...

• Anonyymi

Nuoleminen kannattaa selän takana toisten haukkuminen nuoleminen itse soitan joka ilta pomolle kerron mitä työmaalla puhutaan vaikka olen vasikka ei se minua haittaa pääasia että olen pomon lellipoika.

• Anonyymi

Pitää paikkansa aika yleistä tänäpäivänä kieroja laiskoja oman edun tavoittelijoita.vasikoita selän takana haukkujat.pakko kun muuten ei pärjää pelko omasta työpaikasta.

• Anonyymi

Voe että kyllä näin on. Ruskea kieli sisäpiiri hommat köh köh

• Anonyymi

Pankkivirkailijat mestareita reisijutuissa, johtoportaan mielistelyllä yletäänvaikka taidot nollaa.

• Anonyymi

Ei löydy niin likaista P**settä jota en nuolisi jos sillä saavutan rahaa ja korkeamman aseman. Ja niin nuolette suurin osa tekin täällä hurskastelevista.

• Anonyymi

Olet viisas.nuoleminen kannattaa aina.kateelliset selätakanapuhujat eivät pärjää.lipominen on geeneissä ei kaikista ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      668
      5884
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1748
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      133
      1268
    4. Translaki meni läpi...

Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      160
      1175
    5. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      102
      963
    6. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      49
      942
    7. Ensi kerralla kun kohdataan

Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      63
      925
    8. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      177
      855
    9. Translaki läpi äänin 113-69

Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      179
      837
    10. Olet mielessä ja pysyt

Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      41
      823
    Aihe