Puolen vuoden yleislakko välittömästi!
Yleislakko
16
105
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitää ensin saada työpaikka vai kieltäydytkö sossun rahasta puoleksi vuodeksi?
😁😁😁😁 - Anonyymi
Tarkoitat Elokapinaa?
- Anonyymi
Mikä olis tulos??
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?? Sitäpaitsi meillähän on jo melkein 300 000 tuhatta ihmistä "lakossa" kun eivät suostu menemään töihin!
- Anonyymi
Ja 1.5 miljoonaa persua, jotka ovat jumilakossa 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 1.5 miljoonaa persua, jotka ovat jumilakossa 24/7.
Paljonko demukoita tuhoamassa Suomea?
- Anonyymi
Lisää lakkoja! Kaikki alas!
- Anonyymi
- Anonyymi
Koko EU alueen kattava yleislakko!
- Anonyymi
Lisää valtavia lakkoja ja vielä suurempia mielenosoituksia!
- Anonyymi
Ihan sama. Talvi on sopivaa aikaa mennä Espanjaan. Siellä on eläminen halvempaa.
Pitäkää tunkkinne. - Anonyymi
Johan starttas lakko, ei tartte yövuoron tulla töihin. 4 rekkaa jää ny pihaan ens yöksi.. Pakko jatkaa ens Ma. uudella meiningillä.
Jokseenkin paska fiilis, asiakkaat kärsii taas #- Anonyymi
Kuka kärsii?
Wolttikuskit kuitenkin ajaa, joten maailma on pelastettu.
- Anonyymi
Täysi yleislakko päälle!
- Anonyymi
Ketä vastaan?
- Anonyymi
Hommat seis. Hanskat naulaan.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000009368288.html
Yleislakko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629