Iltaa pastalalle

Anonyymi-ap

Viikon tauon jälkeen :).

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olet täällä jos olet päässyt jo eroon?

      • Anonyymi

        Tuli vaan tylsä hetki ja kiinnosti kattoo mitä täällä kirjotetaan :).


    • Anonyymi

      Onko rakkautta ilmassa?:)❤👩

      • Anonyymi

        Voi ollakin :).


      • Anonyymi

        Kiitos tiedost


    • Anonyymi

      Viikon tauon jälkeen he he he . Joka päivä ja yö oot täällä ollut 😅

      • Anonyymi

        Mikään täällä ei ole muuttunut ainakaan :).


    • Anonyymi

      Tunnin tauko ollut sulla:)

      • Anonyymi

        Ikävää jos sinusta silt tuntuu :).


    • Anonyymi

      Muuten vaan eilen olit täällä haukkumassa ja katkerana selittämässä jostain naisesta.

      • Anonyymi

        Ööö.. ok :). Enpä ole ollut, ihme juttuja.. Mistäs niin päättelet että oisin ollut minä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö.. ok :). Enpä ole ollut, ihme juttuja.. Mistäs niin päättelet että oisin ollut minä?

        Älä valehtele. Kaikki sen näki että sinulta oli. Esität tietämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Kaikki sen näki että sinulta oli. Esität tietämätöntä.

        Niin keneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin keneltä?

        Se aloitus eilen että olet käynyt treffeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se aloitus eilen että olet käynyt treffeillä.

        Olisinkin :). En tieda kuka olet ja keneksi luulet, joku mut varmaan tuntee tuosta hymiöstä jos haluaa. Voisin ihan hyvin tähän sen kertoa jos treffeillä oisin käyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinkin :). En tieda kuka olet ja keneksi luulet, joku mut varmaan tuntee tuosta hymiöstä jos haluaa. Voisin ihan hyvin tähän sen kertoa jos treffeillä oisin käyny.

        Valehtelet. Kyllä se sinä olit. Katkerana jollekin naiselle että on loukannut. Nyt esität ettet tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Kyllä se sinä olit. Katkerana jollekin naiselle että on loukannut. Nyt esität ettet tiedä mitään.

        Hei kannattaa mennä johonkin selvännäkijäkouluun noilla kyvyillä jos Suomen 6 miljoonasta ihmisestä pystys mut erottamaan noin hyvin. Mä täällä palstalla juttelin vaan enää yhdelle mutta se loppui, tulin vaan kattomaan mikä meininki täällä on.
        Yhden naisen kanssa olen jutellut irl nyt enemmän ja jossain kohtaa ehkä treffeille mennäänkin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kannattaa mennä johonkin selvännäkijäkouluun noilla kyvyillä jos Suomen 6 miljoonasta ihmisestä pystys mut erottamaan noin hyvin. Mä täällä palstalla juttelin vaan enää yhdelle mutta se loppui, tulin vaan kattomaan mikä meininki täällä on.
        Yhden naisen kanssa olen jutellut irl nyt enemmän ja jossain kohtaa ehkä treffeille mennäänkin :).

        Onnea vaan usean persoonasi kanssa. Helppohan se on sivuuttaa kun eilen sekoillut ja kirjoittanut aloituksen ja yrittänyt sillä loukata jotain naista. Nyt ihan kun ei olisi sitä koskaan tehnytkään. Helppo sivuuttaa en se minä ollut kun kaikki näkee että oli ja valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vaan usean persoonasi kanssa. Helppohan se on sivuuttaa kun eilen sekoillut ja kirjoittanut aloituksen ja yrittänyt sillä loukata jotain naista. Nyt ihan kun ei olisi sitä koskaan tehnytkään. Helppo sivuuttaa en se minä ollut kun kaikki näkee että oli ja valehtelet.

        Ja sä oot se joka loukkas varmaankin mua? Aina yhtä ilosena :). Mulla ei ole mitään tarvetta ketään anonyymiä ihmistä tulla haukkumaan tänne toisin ku sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä oot se joka loukkas varmaankin mua? Aina yhtä ilosena :). Mulla ei ole mitään tarvetta ketään anonyymiä ihmistä tulla haukkumaan tänne toisin ku sulla.

        En ole. Sinä olet valehtelija etkä seiso sanojesi takana. Voit sanoa mitä vaan ja et myönnä sitä että edes kirjoitit sen aloituksen. Et ota vastuuta mistään. Kiusaaja taidat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Sinä olet valehtelija etkä seiso sanojesi takana. Voit sanoa mitä vaan ja et myönnä sitä että edes kirjoitit sen aloituksen. Et ota vastuuta mistään. Kiusaaja taidat olla.

        Ottasin jos tietäsin mistä pitäisi ottaa. Luulet mua nyt jokskuu ihan muuksi. Mä seison sen takana mitä sanoin täällä vikko sitten. Tuuliviiri saatan olla mutten kiusaaja. Enkä mä tarvii sun tai kenenkään muunkaan hyväksyntää jos haluan täällä jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottasin jos tietäsin mistä pitäisi ottaa. Luulet mua nyt jokskuu ihan muuksi. Mä seison sen takana mitä sanoin täällä vikko sitten. Tuuliviiri saatan olla mutten kiusaaja. Enkä mä tarvii sun tai kenenkään muunkaan hyväksyntää jos haluan täällä jutella.

        Eilen kirjoitit aloituksen ja siellä haukuit jotain naista. Olit kuulema käynyt treffeillä ja se oli hyväntuulinen nainen. Eikö toinen persoonasi muista tästä mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kirjoitit aloituksen ja siellä haukuit jotain naista. Olit kuulema käynyt treffeillä ja se oli hyväntuulinen nainen. Eikö toinen persoonasi muista tästä mitään?

        No milläs tapaa tollanen alotus ois haukkumista? Ei kai se haukkumista ois jos oisin treffeil käyny? Jo on jutut sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No milläs tapaa tollanen alotus ois haukkumista? Ei kai se haukkumista ois jos oisin treffeil käyny? Jo on jutut sulla.

        Valehtele vaan minkä kerkeät. Etpä muuta osaa. Ei käy kateeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtele vaan minkä kerkeät. Etpä muuta osaa. Ei käy kateeksi.

        Whatever. Kyl mä tiedän että se olet sinä joka yrität maalittaa ja saada mut vaa pahalle tuulelle niinku ennenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Whatever. Kyl mä tiedän että se olet sinä joka yrität maalittaa ja saada mut vaa pahalle tuulelle niinku ennenki.

        Et ottaisi itseesi tuota jos se ei olisi totta. Olet siis valehtelija ja kiusaaja.


      • Anonyymi

        Kirjoitat valheita sen takia että haluat loukata jotain naista täällä. Olevinaan olet niin katkera siitä että sinua on täällä loukattu vaikka pelkkiä valheita nekin. Sitähän saa mitä tilaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat valheita sen takia että haluat loukata jotain naista täällä. Olevinaan olet niin katkera siitä että sinua on täällä loukattu vaikka pelkkiä valheita nekin. Sitähän saa mitä tilaa?

        En vaan tiedä mistä puhut, valitan. En halua loukata, en tiedä mistä tuon keksit. Joku on kirjottanut jotain tänne ja sinä koet että se olen mä. Sovitaan niin jos sulle tulee siitä hyvä olo :). Aion kyllä pyytää treffeille yhtä naista kenen kanssa ollaan irl nyt juteltu :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan tiedä mistä puhut, valitan. En halua loukata, en tiedä mistä tuon keksit. Joku on kirjottanut jotain tänne ja sinä koet että se olen mä. Sovitaan niin jos sulle tulee siitä hyvä olo :). Aion kyllä pyytää treffeille yhtä naista kenen kanssa ollaan irl nyt juteltu :).

        Valehtelet minkä kerkeät. Hyvä että pystyt sen edes jotenkin myöntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet minkä kerkeät. Hyvä että pystyt sen edes jotenkin myöntämään.

        Vttu mikä ihminen olet :). Harmittaa että tuhlasin aikaani tollaseen. Kerropa millä perusteella olen joku eilinen täältä. Sano jumalauta yksi peruste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu mikä ihminen olet :). Harmittaa että tuhlasin aikaani tollaseen. Kerropa millä perusteella olen joku eilinen täältä. Sano jumalauta yksi peruste.

        Ihan selkeästi. Koet aina hymiöidesi kanssa että joku sinua on loukannut ja koet sen oikeaksi kostaa jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu mikä ihminen olet :). Harmittaa että tuhlasin aikaani tollaseen. Kerropa millä perusteella olen joku eilinen täältä. Sano jumalauta yksi peruste.

        Pitkävihainen ja useampi persoona sinulla. Valehtelet minkä kerkeät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selkeästi. Koet aina hymiöidesi kanssa että joku sinua on loukannut ja koet sen oikeaksi kostaa jollain tavalla.

        Menepä kaipaamaan sitä miestä toissa vuodelta nyt ja lopeta se maalittaminen jos et parempaa keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkävihainen ja useampi persoona sinulla. Valehtelet minkä kerkeät.

        Oikeen pitkävihainen, hyvinpä tiedät asioita jos et ole muka hän joka tasan viikkoa sitten haukkui tuuliviiriksi ja vaikka miksi. Ja sama meno jatkuu, kato peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeen pitkävihainen, hyvinpä tiedät asioita jos et ole muka hän joka tasan viikkoa sitten haukkui tuuliviiriksi ja vaikka miksi. Ja sama meno jatkuu, kato peiliin.

        Tuolla itsekin myönsit olevasi tuuliviiri? Eihän se haukkumista ole jos se on totta. Et vain kestä sitä totuutta että valehtelet ja olet katkera ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla itsekin myönsit olevasi tuuliviiri? Eihän se haukkumista ole jos se on totta. Et vain kestä sitä totuutta että valehtelet ja olet katkera ihminen.

        Trolli vedättää sua älä vastaile provoihin. Täällä on tosi seko porukkaa mitkä luulee et jos laittaa jonkun yhen hymiön niin silloin sinä oot just se hymiökirjoittaja... ei varmaan kukaan muu käytä hymiöitä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli vedättää sua älä vastaile provoihin. Täällä on tosi seko porukkaa mitkä luulee et jos laittaa jonkun yhen hymiön niin silloin sinä oot just se hymiökirjoittaja... ei varmaan kukaan muu käytä hymiöitä 🤣

        Ei se hymiökään vaan se mitä kirjoittaa ja sanoo. Täysin sama on ja multipersoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla itsekin myönsit olevasi tuuliviiri? Eihän se haukkumista ole jos se on totta. Et vain kestä sitä totuutta että valehtelet ja olet katkera ihminen.

        En ole katkera, mulla ei ole montaa persoonaa, mutta olen herkkä ja se johtaa tuuliviirikäytökseen. Mikä tarve sulla on haukkua ja lytätä mua? Mä en oo mitään vtun alotuksia tänne tehny eilen. Lopeta itse toi valehtelu. Olet pelkkä hyväksikäyttäjä, valvotit monena yönä ja mielelläni autoinkin. Kun sait mitä halusit niin aloit sitten haukkumaan psykoksi ja vaikka miksi? Muistatko vai oliko sulla joku kohtaus sillon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se hymiökään vaan se mitä kirjoittaa ja sanoo. Täysin sama on ja multipersoona.

        Luulis että sulla riittää sinä panomiehessä juttuseuraa ettei täällä tarvii kiusata mun alotuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla itsekin myönsit olevasi tuuliviiri? Eihän se haukkumista ole jos se on totta. Et vain kestä sitä totuutta että valehtelet ja olet katkera ihminen.

        Sä et kestä totuutta itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli vedättää sua älä vastaile provoihin. Täällä on tosi seko porukkaa mitkä luulee et jos laittaa jonkun yhen hymiön niin silloin sinä oot just se hymiökirjoittaja... ei varmaan kukaan muu käytä hymiöitä 🤣

        Tää naistrolli se tuli tänne mun alotukseen kiusaamaan ja esittämään harhaisia väitteitään ilman mitään perusteita edelleenkään mikä kertoisi että olen sen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole katkera, mulla ei ole montaa persoonaa, mutta olen herkkä ja se johtaa tuuliviirikäytökseen. Mikä tarve sulla on haukkua ja lytätä mua? Mä en oo mitään vtun alotuksia tänne tehny eilen. Lopeta itse toi valehtelu. Olet pelkkä hyväksikäyttäjä, valvotit monena yönä ja mielelläni autoinkin. Kun sait mitä halusit niin aloit sitten haukkumaan psykoksi ja vaikka miksi? Muistatko vai oliko sulla joku kohtaus sillon?

        Eli olet tuuliviiri milloin haukut ja milloin normaalisti ja valehtelija. En ole haukkunut kuin sanonut vain mikä olet. Teit sen aloituksen tuolla jo myönsit. Toisena persoonana kun et muista. Psykoksi en ole haukkunut. Keksit omia totuuksia mitkä eivät ole totta ja omit täältä tuntemattomien viestejä luullen niitä itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää naistrolli se tuli tänne mun alotukseen kiusaamaan ja esittämään harhaisia väitteitään ilman mitään perusteita edelleenkään mikä kertoisi että olen sen takana.

        Missä luki että olen nainen? Ei missään. Keksitte omia totuuksia. Tuolla annettu ihan selkeät todisteet että se sinä olit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää naistrolli se tuli tänne mun alotukseen kiusaamaan ja esittämään harhaisia väitteitään ilman mitään perusteita edelleenkään mikä kertoisi että olen sen takana.

        Ihan oikein oli että menetit sen naisystäväsi. :) Saisit tappaa ittes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein oli että menetit sen naisystäväsi. :) Saisit tappaa ittes

        Tämä ihan laiton kommentti. En edes minäkään alennu tuollaiseen vaan sanon sen mikä on totta.


    • Täälä oo mikään muuttunut, olis voinut olla ihan fiksua pitää pidempikin tauko 😂
      Eipä mitiä, tervetuloa takaisin sirkukseen!

      • Anonyymi

        Eipä täällä palstalla saa kun huonon mielen :). Parempi pysyy poissa :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä täällä palstalla saa kun huonon mielen :). Parempi pysyy poissa :).

        No kun tähän suhtautuu kuin eskariryhmään sirkuksessa, niin pääsee sopivaan mielentilaan. Jos roisimpia aloituksia lukee, niin sitten kannattaa ajatella 8. luokkalaisia Lintsillä ja jaksaa hetken 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kun tähän suhtautuu kuin eskariryhmään sirkuksessa, niin pääsee sopivaan mielentilaan. Jos roisimpia aloituksia lukee, niin sitten kannattaa ajatella 8. luokkalaisia Lintsillä ja jaksaa hetken 😂

        Joo toi on kyllä totta :). Tosin nekin on fiksumpia kun jotkut täällä :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo toi on kyllä totta :). Tosin nekin on fiksumpia kun jotkut täällä :).

        Fiksumpia kuin enemmistö, minä mukaan lukien...
        Koska muuten olisin jo poistunut täältä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Fiksumpia kuin enemmistö, minä mukaan lukien...
        Koska muuten olisin jo poistunut täältä 😂

        No kyl :). Täytyy ottaa heistä mallia ja häippästö :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyl :). Täytyy ottaa heistä mallia ja häippästö :).

        Viksu valinta 😁


    • Anonyymi

      Hastala pasta.

    • Anonyymi

      Kerran viikossa pastaa? Kuulostaa herkulliselle.

      • Anonyymi

        No eipä tarvi jatkossa tulla :).


      • Anonyymi

        Täällä seitsemänä päivänä viikossa pasta-ateria jossain muodossa.


    • Anonyymi

      Täysjyväinen pasta on hyvää ja terveellistä.

      • Anonyymi

        Mun keittiötä voisi kutsua pastalaksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe