Perussuomalaiset ja Ruotsidemokraatit yhteistyössä?

Anonyymi-ap

Ovatko perussuomalaiset olleet yhteydessä ruotsalaisen veljespuolueensa ruotsidemokraattien kanssa siinä koraanin polttamistapahtumassa? Onko tarkoitus, että Suomessakin joku perussuomalainen tekee samanlaisen teon. Kukahan niiden toimintaa oikein rahoittaa?

20

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi sitä "yllätyksen" määrää, kun tämän shown ympärillä alkaa eurooppalaisten oikeistopopulistien mädännäisyys paljastumaan. Unkarin suunnasta löyhkää jo siihen malliin, että on vain ajan kysymys, milloin seuraava mätäpesäke pullahtaa esiin. Olisikohan se mahdollisesti jo Ruotsi?

• Anonyymi

suomessa saa sakot

• Anonyymi

Ei mene demarisadut läpi, demareiden tilaustyö, ja todellisuudessa demarit vastustavat natoa sekä Suomessa että Ruotsissa. Teatteria demareiden tapaan, isänmaa on siellä idässä.

• Anonyymi

Nämäkin vain demarisatua vai? Ja vieläpä oikeisto-omisteisessa lehdessä.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vmlouek/ruotsidemokraattien-kytkos-paludanin-koraanin-polttoon-on-nolo-isku-vasten-maltillisen-kokoomuksen-kasvoja/

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vmlouek/islamofobinen-aarioikeisto-heiluttaa-pohjolan-turvallisuutta/

Peräkammarin vähäpojalla on kauhea paniikki rakentaa kulissia ruotsidemokraateille syyttämällä demareita siitä, että ruotsidemokraattien Youtube-kanavan toimittaja junaili Koraanin polttamistapahtuman? Vai mitä putinisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämäkin vain demarisatua vai? Ja vieläpä oikeisto-omisteisessa lehdessä.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vmlouek/ruotsidemokraattien-kytkos-paludanin-koraanin-polttoon-on-nolo-isku-vasten-maltillisen-kokoomuksen-kasvoja/

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vmlouek/islamofobinen-aarioikeisto-heiluttaa-pohjolan-turvallisuutta/

Peräkammarin vähäpojalla on kauhea paniikki rakentaa kulissia ruotsidemokraateille syyttämällä demareita siitä, että ruotsidemokraattien Youtube-kanavan toimittaja junaili Koraanin polttamistapahtuman? Vai mitä putinisti?

Hyvä ja ajankohtainen avaus. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ja ajankohtainen avaus. Kiitos.

En ollut avaaja, mutta samaa mieltä olen kanssasi. Kiitos siis hänelle, jolle se kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut avaaja, mutta samaa mieltä olen kanssasi. Kiitos siis hänelle, jolle se kuuluu.

Ainahan sinä antipersu sinimustaluotsi itseäsi kiittelet skitsoista avauksistasi.

Paitsi silloin kun haukut ne alimpaan h..lvettiin kirjoittajieen vaikka se olit sinä itse 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sinä antipersu sinimustaluotsi itseäsi kiittelet skitsoista avauksistasi.

Paitsi silloin kun haukut ne alimpaan h..lvettiin kirjoittajieen vaikka se olit sinä itse 🤣

Suksipa sinä vainoharhainen persuhörhö sotkemasta asiallista keskustelua. Ethän sinä vainoharhan huuruisessa mielessäsi voi tietenkään ymmärtää, että täällä muut keskustelevat vailla tuollaisia etiäisiä, mitä ilmeinen nettipörräämisesi on itsellesi tuottanut. Tämä ei liene ainoa foorumi, missä olet sekoittamassa jo muutenkin nyrjähtänyttä psyykettäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Suksipa sinä vainoharhainen persuhörhö sotkemasta asiallista keskustelua. Ethän sinä vainoharhan huuruisessa mielessäsi voi tietenkään ymmärtää, että täällä muut keskustelevat vailla tuollaisia etiäisiä, mitä ilmeinen nettipörräämisesi on itsellesi tuottanut. Tämä ei liene ainoa foorumi, missä olet sekoittamassa jo muutenkin nyrjähtänyttä psyykettäsi?

Anonyymi
        26.01.2023 01:17

Ei kyllä se menee niin vttuileva luotsi että minä päätän itse mitä minä teen ja mitä minä en tee et sinä harhainen sometrolli joka kuvittelee että kaikki s24 palstat ovat tarkoitettu sinun yksinpuheluillesi itsesi kanssa.

• Anonyymi
        trol...lille kirjoitti:

Anonyymi
        26.01.2023 01:17

Ei kyllä se menee niin vttuileva luotsi että minä päätän itse mitä minä teen ja mitä minä en tee et sinä harhainen sometrolli joka kuvittelee että kaikki s24 palstat ovat tarkoitettu sinun yksinpuheluillesi itsesi kanssa.

Sinähän täällä olet ainoa, joka kuvittelee niin. Olet sinä kyllä eri talitintti.

• Anonyymi

On sinulla erikoinen kuvitelma siitä, että luulet tietäväsi, kenen kanssa todellisuudessa kommentoit. Olet jo niin "varma" asiasta, että se näyttäytyy toisella puolella pöytää lähes surrealistiselta tarinoinnilta. Kaikki nuo höpinät skitsoilusta, vainoista ja etenkin luotsinpestistä, joita Suoli24:sella ei ole ollut enää pitkiin aikoihin, luovat tarinoistasi ihan kaoottisen sakeaa tavaraa luettavaksi. Monissa ketjuissa nuo päräytykset ovat suorastaan irvokkaassa ristiriidassa niiden kommenttien kanssa, joihin niitä toistuvasti spämmäät.

Mitäpä jos joskus keskittyisit ihan asiasisältöihin ja jättäisit kommentoijien jahtaamisesi vähemmälle. Lopputulos olisi takuulla nykyistä parempi.

• Anonyymi

"Vai pitäisi minun jättää sinut, anonyymin puskista huutelijan rauhaan"

Tuossa on jo kunnon Lapuan liikkeen henkeä ilmassa :)

• Anonyymi

Et taatusti tiedä . . . .

• Anonyymi
      UUSI

Kurdit varmaan asialla?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä ne oli PS:n veljespuolueen RuotsiDemokraatit porukkaa. Joko sinä olet hankkinut oman Koraanisi polttoa varten?

• Anonyymi
      UUSI

No kertokaas nyt persut, milloin ne koraaniroviot syttyvät Suomessa?

• Anonyymi
        UUSI

Huomenna?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna?

Määrääkö itse Putin oikean hetken?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      592
      2221
    2. Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan

Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1460
    3. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      208
      1144
    4. Harmittaako sinua että pilasit välisi

Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?
      Ikävä
      69
      747
    5. Jos en järkeilisi tätä

olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai
      Ikävä
      21
      710
    6. Ihanat kulta

ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä
      Ikävä
      35
      701
    7. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      32
      696
    8. Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.

1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm
      Ikävä
      64
      679
    9. Näin ajattelen.

Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit
      Ikävä
      33
      644
    Aihe