Kirjan nimeksi

Anonyymi-ap

Kun haluaisi kirjoittaa Kuusaan alamaailmasta, niin mikä olisi sopiva kirjan nimeksi?
Lisäksi olisi paljon haastateltavia ihmisiä, historian tonkimista jne.
Olisko se tällainen, että "tuuppa kuusaalle"?
Ihan hetken mielijohteestahan tätä kirjaa ei aleta väsäämään, vaan sen tekeminen tulee viemään ainakin muutaman vuoden.
Tarvitaan paikkansapitävää oikeaa tietoa, kuvia ja muutakin.
Uskon kirjalle saavat suuren kiinnostujamäärän ja se voidaan tehdä myös omakustanteena, jos budjetti sallii tämän.
Tiedän nimittäin lähes melkein kaiken Kuusankosken Kouvolan pimeämmästä puolesta, joten kirjaan tulee mahtumaan todella paljon kiinnostavaa materiaalia ja pidän huolen siitä, että tietoa janoavat saavat haluamansa.

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinähän vois paljastaa lehtomäen pimeän murhan🤣

    • Anonyymi

      Pitäisiköhän sinun lapsokainen ihan ensiksi tutustua siihen miten kirjaa oikeasti tehdään?

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinun tietää lapsukainen sitten sellainen asia, että kirjaa ei "tehdä", vaan se luodaan, eli se kirjoitetaan luomalla ensin ajatuksia, mistä kirjoitetaan?
        Sen jälkeen voisit vaikka itseksesi miettiä, että jospa aloittaja jo tietääkin kirjan "tekemisestä" jotain, jopa enemmän mitä sinä tiedät.


    • Anonyymi

      Olen kyllä ihan tarpeeksi sivistynyt entinen Kouvolalainen, joka kirjoittaa vain paksujen kansien väliin, ei lehtiin, eikä somelandiaan, eikä minua kiinnosta mitkään vitun kirjan "tekemiset", koska minulla ei ole tapana stressaantua mistään asioista.
      Minä vain alan kirjoittamaan mitä ja miten haluan ja kun kirjani on valmis, lähetän sen julkaistavaksi, jonka jälkeen joudun varmastikin korjailemaan teostani ja kuten olen sanonut, voin sen kirjan myös omajulkaisena toteuttaa.
      Silloin voin tunkea kansien väliin vaikka siansaksaa.
      Hifistelemällä ei synny kuin kusipäisiä lapsia ja turhaa ajantuhlausta sen sijaan, että olisi jo nuorena työllistynyt oikealla työpaikalla oppisopimuksella, eikä millään vitun koululla, missä ei saanut edes pillua.

      • Anonyymi

        Ne (me) olikin erimiehet jotka sai ja saa. Sinä hakkaat lapaseen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe