Rakastun, vain ja

Anonyymi-ap

Ainostaan älykkäisiin miehiin...

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä tapauksessa olet hyvin todennäköisesti aivan väärässä paikassa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle ehkä se sun kaivattus tässä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17717356/kauhea-miten-naisia


        Sä oot espoosta ja tuo ikävöi miestä kehäkolmosen sisältä.

        Kiitos huomiosta, mutta etsin kumppanini ihan itse. Riippumatta siitä sijaitsevatko he millä puolen Kehä 3:sta, sillä ei ole merkitystä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitos huomiosta, mutta etsin kumppanini ihan itse. Riippumatta siitä sijaitsevatko he millä puolen Kehä 3:sta, sillä ei ole merkitystä.

        Sähän kaipaat sen alueen naista. Miksi tuo ei voisi se olla kun on sieltä suunnalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän kaipaat sen alueen naista. Miksi tuo ei voisi se olla kun on sieltä suunnalta?

        Voihan se ollakin, sitä en kiistä, mutta etsin kumppanini silti itse. En avannut linkkiä, se passeli puolisko kävelee kohdalleni kyllä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voihan se ollakin, sitä en kiistä, mutta etsin kumppanini silti itse. En avannut linkkiä, se passeli puolisko kävelee kohdalleni kyllä.

        Lounas_ajatus nimimerkki on se elämäsi nainen ja etsii miestä kehäkolmosen sisältä josta sinä olet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lounas_ajatus nimimerkki on se elämäsi nainen ja etsii miestä kehäkolmosen sisältä josta sinä olet!

        Kauhean vaikeaa. Siis ymmärtää. Eikö?

        Etsin kumppanini itse.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kauhean vaikeaa. Siis ymmärtää. Eikö?

        Etsin kumppanini itse.

        Kiitos.

        Täältä niitä etsit, joten miksi tunnistelet vääriä omakses kun vieressä on ihan just sieltä missä vaikutat nainen joka etsii miestä just sieltä!?

        Mikä logiikka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä niitä etsit, joten miksi tunnistelet vääriä omakses kun vieressä on ihan just sieltä missä vaikutat nainen joka etsii miestä just sieltä!?

        Mikä logiikka?

        Kiitos kontribuutiostasi, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä niitä etsit, joten miksi tunnistelet vääriä omakses kun vieressä on ihan just sieltä missä vaikutat nainen joka etsii miestä just sieltä!?

        Mikä logiikka?

        Miksi sinä jankkaat noin? Hän sanoi jo EI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä jankkaat noin? Hän sanoi jo EI.

        Lapsukaisilla on tylsää, iltavilli ennen kuin tulee käsky mennä nukkumaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä jankkaat noin? Hän sanoi jo EI.

        Koska hänen logiikassa ei oo järkeä!

        Pokailee 200 kilsan päästä espoosta Nokialaista Karoliina ja luulee sen olevan Helsinkiläinen ja vieressä on kirjoittaja joka on oikeasti Helsinkiläinen ja kaipaa miestä Helsingistä!

        Miksi jahtaa täällä naista joka ei ole selvästikään hänen kaivattunsa, mutta ohittaa täysin sen joka voisi olla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänen logiikassa ei oo järkeä!

        Pokailee 200 kilsan päästä espoosta Nokialaista Karoliina ja luulee sen olevan Helsinkiläinen ja vieressä on kirjoittaja joka on oikeasti Helsinkiläinen ja kaipaa miestä Helsingistä!

        Miksi jahtaa täällä naista joka ei ole selvästikään hänen kaivattunsa, mutta ohittaa täysin sen joka voisi olla?

        No huh. Nyt on jäbä niin eksyksissä, että sitä ei löydä Googlekaan, tsiisus. Mutta anna mennä vaan, jatka kiertoradallas, vaikka himpun pitkä ovaali sekin näemmä on...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No huh. Nyt on jäbä niin eksyksissä, että sitä ei löydä Googlekaan, tsiisus. Mutta anna mennä vaan, jatka kiertoradallas, vaikka himpun pitkä ovaali sekin näemmä on...

        No miksi ei Lounas_ajatus voisi olla ikävöimäsi nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ei Lounas_ajatus voisi olla ikävöimäsi nainen?

        No ehkä vaikka siksi, että mä en ikävöi ketään? Mitä luulet, olisko se looginen syy sille, että se ei voi olla mun ikävöimä ihminen? Mmmm?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ehkä vaikka siksi, että mä en ikävöi ketään? Mitä luulet, olisko se looginen syy sille, että se ei voi olla mun ikävöimä ihminen? Mmmm?

        Kyllä sä aika sinnikkäästi sille Nokialaiselle täällä flirttailit. Kyllä sä sillon jotain täältä haeskelet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä aika sinnikkäästi sille Nokialaiselle täällä flirttailit. Kyllä sä sillon jotain täältä haeskelet!

        Voi pikkuinen, kun sä et nyt yhtään ymmärrä miten planeetat pyörii. Ja sun planeetta näemmä on kiertoratansa ääripisteessä, niin asiat menee aina vaan vaikeammiksi.

        Mä en pokaile täältä ketään saatikka mitään. Täällä on liuta ihmisiä, joista osa massaa, osa kivoja ja osa mielenkiintoisia. Noita kahta jälkimmäistä oppisin mielelläni tuntemaan enemmänkin, koska ne on kiinnostavia otuksia. Ja se siitä.

        Jos oppii tuntemaan, voi asiat kehittyä minne vaan, mutta se on aivan lukunsa ja pirun kaukana palstalta, niin kaukana ettei sun pikkuplaneettas kiertorata tule edes lähelle.

        Capisce?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi pikkuinen, kun sä et nyt yhtään ymmärrä miten planeetat pyörii. Ja sun planeetta näemmä on kiertoratansa ääripisteessä, niin asiat menee aina vaan vaikeammiksi.

        Mä en pokaile täältä ketään saatikka mitään. Täällä on liuta ihmisiä, joista osa massaa, osa kivoja ja osa mielenkiintoisia. Noita kahta jälkimmäistä oppisin mielelläni tuntemaan enemmänkin, koska ne on kiinnostavia otuksia. Ja se siitä.

        Jos oppii tuntemaan, voi asiat kehittyä minne vaan, mutta se on aivan lukunsa ja pirun kaukana palstalta, niin kaukana ettei sun pikkuplaneettas kiertorata tule edes lähelle.

        Capisce?

        Miksi sitten et yritä tutustua lounas_ajatukseen?

        Asutte lähekkäin. Olette yksinäisiä. Voisitte vaikka mennä sokkotreffeille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten et yritä tutustua lounas_ajatukseen?

        Asutte lähekkäin. Olette yksinäisiä. Voisitte vaikka mennä sokkotreffeille!

        Mulla asuu alle kilometrin säteellä vähintään 5000 naista, luultavasti lähemmäs 10000, joista vähintään puolet on vapaita. Ei mulla ole mitään erityistä tarvetta ruveta nyt just ja kiireellä pariutumaan. Tutustun niihin joihin haluan omia aikojani, jos nuo naiset ovat halukkaita tutustumaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mulla asuu alle kilometrin säteellä vähintään 5000 naista, luultavasti lähemmäs 10000, joista vähintään puolet on vapaita. Ei mulla ole mitään erityistä tarvetta ruveta nyt just ja kiireellä pariutumaan. Tutustun niihin joihin haluan omia aikojani, jos nuo naiset ovat halukkaita tutustumaan.

        Miksi sitten palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten palstalla?

        Luitko tuon viimeisen lauseen edellisestä kommentistani? Vai lintsasitko, laiskimus?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luitko tuon viimeisen lauseen edellisestä kommentistani? Vai lintsasitko, laiskimus?

        Mihin kategoriaan minä kuulun massaan kivoihin vai mielenkiintoisiin?Vaikket olekaan Kelju kojootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kategoriaan minä kuulun massaan kivoihin vai mielenkiintoisiin?Vaikket olekaan Kelju kojootti.

        Eikä minulla ole kelju kojoottia ikävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kategoriaan minä kuulun massaan kivoihin vai mielenkiintoisiin?Vaikket olekaan Kelju kojootti.

        MK :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        MK :)

        Kiitos. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. 🙂

        Ja sitten Mummikseen bailaamaan? 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja sitten Mummikseen bailaamaan? 😁

        Onko se salaisuus? Kun poistettiin mun viesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se salaisuus? Kun poistettiin mun viesti.

        Mikä on salaisuus? Bailaaminen Mummiksessa? Hell no, sinne vaan 🥳


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mikä on salaisuus? Bailaaminen Mummiksessa? Hell no, sinne vaan 🥳

        Ei kun kysyin että mikä se mummo on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun kysyin että mikä se mummo on?

        Mummotunneli, ravintolakeskittymä, K24.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mummotunneli, ravintolakeskittymä, K24.

        En ole kuullutkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullutkaan.

        Nyt kuulit. Keskellä Helsinkiä, googleta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nyt kuulit. Keskellä Helsinkiä, googleta.

        Katoin jo mitä siitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katoin jo mitä siitä?

        Ei mitään sen erityisempää, mutta nyt tiedät mikä ja missä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei mitään sen erityisempää, mutta nyt tiedät mikä ja missä.

        En ole menossa on liian kaukana enkä käy baareissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole menossa on liian kaukana enkä käy baareissa.

        Mikä on riittävän lähellä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mikä on riittävän lähellä?

        Mikä pitää olla lähellä? Miksi kysyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pitää olla lähellä? Miksi kysyt?

        Sanoit että baari (mummotunneli) on liian kaukana, niin kysyin mikä on riittävän lähellä?
        Kysyn koska olen utelias paskiainen. Ja riittävän lähellähän voi olla toisessa maakunnassa, sadan kilometrin päässä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sanoit että baari (mummotunneli) on liian kaukana, niin kysyin mikä on riittävän lähellä?
        Kysyn koska olen utelias paskiainen. Ja riittävän lähellähän voi olla toisessa maakunnassa, sadan kilometrin päässä.

        Tiedän kyllä mitä tarkoitit mutta minä vain vastasin en muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä mitä tarkoitit mutta minä vain vastasin en muuta.

        Juuri näin, niin minäkin vain vastasin, kun kysyit mitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juuri näin, niin minäkin vain vastasin, kun kysyit mitä tarkoitin.

        Juu tiedän, silmät menee kiinni. Hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu tiedän, silmät menee kiinni. Hyvää yötä.

        Hyvät yöt ja kauniit unet :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lapsukaisilla on tylsää, iltavilli ennen kuin tulee käsky mennä nukkumaan 😊

        Sinä tuskin oot kohde, kun etsitään älykästä miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä aika sinnikkäästi sille Nokialaiselle täällä flirttailit. Kyllä sä sillon jotain täältä haeskelet!

        Miehet ja naiset YLEENSÄ voivat keskustella keskenään ilman sen kummempaa suhteilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ei Lounas_ajatus voisi olla ikävöimäsi nainen?

        En ole, enkä etsi ketään palstalta. Sen huomaa nähdäkseni profiilistani. Olen tavannut ILR miehen, jota kaipaan täällä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole, enkä etsi ketään palstalta. Sen huomaa nähdäkseni profiilistani. Olen tavannut ILR miehen, jota kaipaan täällä.

        Joillakin palstalaisilla ei ole omaa elämää kun piti alkaa suakin naittamaan jo toisen palstalaisen kanssa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin palstalaisilla ei ole omaa elämää kun piti alkaa suakin naittamaan jo toisen palstalaisen kanssa 😂

        Juu. Ja ikäänkuin mulla ei olisi mitään sanavaltaa asiassa. Laulun sanoin:
        "Hei kohtalo, oon iso tyttö jo
        Ja mä päätän sen kenen oon tai en"


    • Anonyymi

      Ihmiset hakee usein toisesta sitä mitä itseltä puuttuu.

    • Anonyymi

      En voi sanoa samaa.

    • Anonyymi

      Minä pidän naisessa herttaisuutta ja lempeyttä paljon tärkeämpänä kuin älyä. Äly on kovin suhteellista. Kun kyseenalaistaa valheita, niin se riittää. Ihminen tulee pitkässä juoksussa tyhmäksi kun uskoo valheisiin, vaikka olisi kuinka "älykäs". Siksi on parempi kun ei ole omasta mielestään älykäs. Esimerkki: ennen 2000-lukua valehdeltiin että tuohon mennessä meren pinta tulee nousemaan niin että osa rantakaupungeista tulee uppoamaan. Niin ei tapahtunut. Kaikki työ ja murhe tuon asian tiimoilta oli täysin turhaa. Onko nykypäivänä vastaavia valheita liikkeellä? Tottakai.

    • Anonyymi

      Siinä menee aika pitkään että ihmisen oppii todella tuntemaan ja huomaa onko hän oikeasti älykäs vai vetääkö jotain älykön (tai klovnin) roolia.

      • Noin pari vuotta tulee seurustella, että näkee toisen kaikki puolet ja myös sen esittääkö jotain.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Noin pari vuotta tulee seurustella, että näkee toisen kaikki puolet ja myös sen esittääkö jotain.

        Vähintään se pari vuotta.


      • Anonyymi

        Sen huomaa heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen huomaa heti.

        Et ole kovin älykäs itse kun väität tuollaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kovin älykäs itse kun väität tuollaista

        Olen. Miksi sitä ei mielestäsi huomaisi heti?


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Kyllä ne muut asiat painaa vaakakupissa. Luonne, huumori. Ihailen kyllä älykkyyttä. Niinkuin toiset kauneutta. Tai mistä minä tiedän. Jotain on muuttumassa. En tiedä, miten mutta tunnen, että niin on.

      • Anonyymi

        Huumorikin on älylaji, jos pimpun kuva villasukassa naurattaa niin...


    • Anonyymi

      Niinhän sinä luulet kunnes elämä joku päivä yllättää. Toivottavasti yllättää. Elämä jossa rakastutaan "vain älykkäisiin miehiin" kuulostaa vähän elämättömältä.

      • Anonyymi

        Provoon on kiva tulla lässyttämään opetuksia. Jotenkin vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provoon on kiva tulla lässyttämään opetuksia. Jotenkin vastenmielistä.

        Sinä olet vastemielinen kun pitää vaihdevuoden tuskissaan vttuilla kaikille. KuoIe pois kun on noin paha olla.


    • Anonyymi

      Naurattaa, mä rakastun AINA.. miehiin, jotka on kyllä älykkäitä, mutta myös öhöm... niin mä vaan rakastan häntä kävelevää miestä😘

    • Anonyymi

      Ja minä vältän aloittajan kaltaiset naisoletetut kaukaa.

    • Anonyymi

      Tämä pätee tietysti myös naisiin. En voisi ajatellakkaan seurustelevani tällaisen pintaliitäjän kanssa, jolla ei ole mitään kiinnostusta todelliseen maailmaan.

    • Anonyymi

      Omalla kohdalla valitettavasti mennyt naisena niin, että tyhmät kiinnostaa siinämielessä. Kaipa se täytyy vaan hyväksyä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe