Nainen saatan olla BI

Anonyymi-ap

Niin Bipoläärinen etten tiedä milloin ajatella oikealla aivopuoliskolla

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä minä epäilenkin.

      • Anonyymi

        No herranjumala luulitko että olisin vehtaillut miesten kanssa?! No en! Vielä ainakaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No herranjumala luulitko että olisin vehtaillut miesten kanssa?! No en! Vielä ainakaan 🤣

        Eikun sitä toista mielijakotautia tarkoitin.


      • Anonyymi

        Epäilet, mutta onko varmaan käden tietoa? Tuskinpa, on vain oletus asioista. Ja siihen se jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun sitä toista mielijakotautia tarkoitin.

        Tämä palsta saa hiukan mielenhäiriöiseksi välillä. Tänäänkin täällä ollut liian sekava meno. Öitä hulluille ja miksei terveillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta saa hiukan mielenhäiriöiseksi välillä. Tänäänkin täällä ollut liian sekava meno. Öitä hulluille ja miksei terveillekin.

        Ei täällä bipona kannata olla. Luulee muiden tekstejä itselleen vaikka ne ei ole. Sekoaa sitten kokonaan ja loukkaa vaikka ihan ilman syytä. Lähtee helposti valehtelemaan että loukkaisi vähän enemmän. Katkeroituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä bipona kannata olla. Luulee muiden tekstejä itselleen vaikka ne ei ole. Sekoaa sitten kokonaan ja loukkaa vaikka ihan ilman syytä. Lähtee helposti valehtelemaan että loukkaisi vähän enemmän. Katkeroituu.

        Kuten sulle kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sulle kävi?

        Ei minulle. En ole pibo. Eräs toinen täällä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle. En ole pibo. Eräs toinen täällä on.

        Onko mukavaa kun pääsee kiusaamaa? Tuleeko hyvä olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mukavaa kun pääsee kiusaamaa? Tuleeko hyvä olo?

        Mitä tuossa on ketään kiusattu? Näkee vain selkeät merkit toisessa keskustelijassa. Ei se ole sinulta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuossa on ketään kiusattu? Näkee vain selkeät merkit toisessa keskustelijassa. Ei se ole sinulta pois.

        Et huomaa itsessäsi vikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et huomaa itsessäsi vikoja?

        Huomaan tietysti en minäkään täydellinen ole. Muut eivät taida huomata omia vikojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan tietysti en minäkään täydellinen ole. Muut eivät taida huomata omia vikojaan.

        No mä olen sulle omat vikani kertonut ja jatkat vaan mollamista ihan syyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mukavaa kun pääsee kiusaamaa? Tuleeko hyvä olo?

        Sitä kun saa mitä tilaa eikö? Valehtelulla saat merkin että olet valehtelija tuuliviiri. Se voi olla yksi merkki biposta kun on eri persoonia joina juttelee eikä muista toisen olemassa oloa. Toinen röyhkeä ja loukkaava ja toinen taas masentunut ja helposti loukkaantuu kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä olen sulle omat vikani kertonut ja jatkat vaan mollamista ihan syyttä.

        Taidat olla masennusvaiheessa. Ei se mitään. Jospa lähtee nousemaan mieliala niin pääset taas loukkaamaan ja katkeroitumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kun saa mitä tilaa eikö? Valehtelulla saat merkin että olet valehtelija tuuliviiri. Se voi olla yksi merkki biposta kun on eri persoonia joina juttelee eikä muista toisen olemassa oloa. Toinen röyhkeä ja loukkaava ja toinen taas masentunut ja helposti loukkaantuu kaikesta.

        Kyllä loukkaannun helposti, sitä mitä tilaa juttua en tajua. Masentunutkaan en ole, eli on ihan turha kirjoitella niitä tapa itsesi kommenteja. Sanoin jo viikko sitten etten ole mielestäni loukannut sinua. Ei se mua haitta että koet että olen tuuliviiri ja liian herkkä juttelemaan sulle täydellisyydelle. Enkä tänne sulle tänään edes tullut juttelemaan, ihan itse aloit mua maalittamaan johonkin eiliseen mikä on täyttä roskaa. Näytäpä mulle se ketju ja sano mikä siinä on mun sanomaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla masennusvaiheessa. Ei se mitään. Jospa lähtee nousemaan mieliala niin pääset taas loukkaamaan ja katkeroitumaan.

        Ihan miten haluat. Uskomattoman ilkeä tyyppi olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä loukkaannun helposti, sitä mitä tilaa juttua en tajua. Masentunutkaan en ole, eli on ihan turha kirjoitella niitä tapa itsesi kommenteja. Sanoin jo viikko sitten etten ole mielestäni loukannut sinua. Ei se mua haitta että koet että olen tuuliviiri ja liian herkkä juttelemaan sulle täydellisyydelle. Enkä tänne sulle tänään edes tullut juttelemaan, ihan itse aloit mua maalittamaan johonkin eiliseen mikä on täyttä roskaa. Näytäpä mulle se ketju ja sano mikä siinä on mun sanomaa?

        Jaa vai että sellaisia kirjoitellut. No en ole. Kuvittelet kaiken erittäin tyypillistä. Siellä kuule ketjussa väitit ihan samaa. Eli sinulta oli koko aloitus et vain muista kun kirjoitit eri persoonana loukkaamistarkoituksessa. Koitat valehdella nyt itsesi parempaan valoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten haluat. Uskomattoman ilkeä tyyppi olet.

        Totuus sattuu. Vaikea se on niellä. Hauku minut vaan pystyyn jälleen kerran. Ethän sinä muuta osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa vai että sellaisia kirjoitellut. No en ole. Kuvittelet kaiken erittäin tyypillistä. Siellä kuule ketjussa väitit ihan samaa. Eli sinulta oli koko aloitus et vain muista kun kirjoitit eri persoonana loukkaamistarkoituksessa. Koitat valehdella nyt itsesi parempaan valoon.

        Joku kirjotti ihan sinne edelliseen ketjuun kuule tänään, etkö muista enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu. Vaikea se on niellä. Hauku minut vaan pystyyn jälleen kerran. Ethän sinä muuta osaa.

        Kerro miten olen sua ennen tätä päivää haukkun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa vai että sellaisia kirjoitellut. No en ole. Kuvittelet kaiken erittäin tyypillistä. Siellä kuule ketjussa väitit ihan samaa. Eli sinulta oli koko aloitus et vain muista kun kirjoitit eri persoonana loukkaamistarkoituksessa. Koitat valehdella nyt itsesi parempaan valoon.

        Eipä mun tarvii sun tai muiden anonyymien ihmisten edessä olla missään valossa. Mulla on ihan hyvä elämä ilmankin tätä, harmittaa vaan ihan yleisesti tuollaset väitteet mitkä ei ole totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjotti ihan sinne edelliseen ketjuun kuule tänään, etkö muista enää?

        No olinko se minä? En ollut luulet kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olinko se minä? En ollut luulet kaiken.

        En tiedä, en jäänyt katselemaan. Ihan samat sanat sulle että ihan ku joku eilinen olisi multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, en jäänyt katselemaan. Ihan samat sanat sulle että ihan ku joku eilinen olisi multa.

        Sinulta se oli. Valehtelet vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta se oli. Valehtelet vaan.

        Ja sulta se tapa ittes. Valehtelet vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulta se tapa ittes. Valehtelet vaan.

        No ei ole. :D huvittavaa kun en sanoisi koskaan kenellekään noin.


    • Anonyymi

      Pois sivustolta jos on mania päällä …. Tulee ärsytys sit ku vaihtuu debresiioon kun urpoilet kuiteski itse sitä tajumatta

    • Anonyymi

      Joo ei myöskään kannata pyöriä täällä jos on epävakaa persoonallisuushäiriö. Sitä kuvittelee vaikka mitä harhoja.

    • Anonyymi

      Aloitukseni näköjään alkoi elää omaa elämäänsä ja monet diagnosoi jo toisiaan. Huh huh. Melekone palsta ei voi muuta sanoo. No koittakaa jaksaa. T. Ap

    • Anonyymi

      Sellaista sitten. No mikäs siinä sitten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe