..välttelyn, sillä kaikki sinusta muistuttava sattuu💔...enkä pääse tältä tieltä kääntymään, ellet minua auta..
Olen valinnut tieni
16
312
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan uteliaana sivullisena kysyn, että miten käytännössä toteutat sen välttelyn?
- Anonyymi
Anteeksi nyt vasta ymmärsin. Tiesi välttelyn. Tiedät missä pitäisi kulkea, muttet pysty siihen ilman apua?
- Anonyymi
Pysyttelen poissa somesta ja järjestelen työmatkoja, etten vahingossakaan törmää. Välimatkaa on, joten en päivittäin esim. Kaupassa törmää "vahingossa". - ap
- Anonyymi
Luin aloituksesi pari kertaa tuosta listalta, että valitset väittelyn enkä viitsinyt edes klikata auki.
- Anonyymi
Suomalainen mies ei sitten kestä sitä, että nainen saattaa jopa tietää jotain ja uskaltaa lähteä väittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen mies ei sitten kestä sitä, että nainen saattaa jopa tietää jotain ja uskaltaa lähteä väittelemään.
Aloitus ei todellakaan ole kenenkään naisen kirjoittama. Niinkö miehet luulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei todellakaan ole kenenkään naisen kirjoittama. Niinkö miehet luulee?
Kyllä aloitus on naisen kirjoittamana. Ihan sinulle tiedoksi, nainenkin voi särkyä. - ap
- Anonyymi
Jostain syystä et voi kulkea omaa polkuasi ja siksi tarvítset apua, jotta se mahdollistaisi jollain tavalla oman polkusi kulkemisen.
- Anonyymi
Autan mielelläni ja uskon sen toteutuvan
Ota yhteyttä pian aika ei mene hukkaan - Anonyymi
Olet sen arvoinen
- Anonyymi
Rohkaise mielesi avaudu
- Anonyymi
Tee se nyt
- Anonyymi
Haen kotoa autolla
- Anonyymi
Tarvitsen toisenlaista apua. Et taida oikeasti käsittää tätä tilannetta ja sitä missä kunnossa olen. Aika noloa.
- Anonyymi
Haluan auttaa. Sen verran, että jalat taas kantaa. Sitten kävellään yhdessä.
- Anonyymi
Ei sairaus ole nolo
Kun vain hakeutuisit avun pariin
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 982166
- 1751463
- 1711340
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk651296Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede811156Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s77895Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er159801Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen94766Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.100749