Marin näytti että kykenee olemaan pääministerinä todella vaikeina aikoina venäläisten hyökättyä toisen kansan päälle, erinomaisilla puheilla ilman kiertelyä ja empimistä. Korvien väliin saatu sellaista jota ei koulutuksella saa hankittua, eli tuo oikea suora ilmaisu ja puhuessa ei alistu. = 10
Suurin osa muista olisi epäröinyt mitä puhua ja jäänyt varovaiseksi.
Moni muukin huomannut, riippumatta mitä puoluetta ja linjaa äänestänyt.
Moni äänestää
Sanna hoitanut pääministerin tehtäviä erinomaisesti. Kykenee puhumaan oikein, suoraan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut hoidella Putinin piikkiin koko punaisen toverikautensa. toverit toverit
- Anonyymi
Lesbo-orgioiden järjestämisessä täysi 10.
- Anonyymi
Diplomatia on yliarvostettua ja sillat on tehty poltettaviksi.
Hyvä Sapeli-Sanna!- Anonyymi
Totta, Venäjä ei ole onneksi meidän raja-naapurimme!
Rautaa rajalle, Sanna!
- Anonyymi
Kyllä se haastatteluissa kiertää kysymystä,kuin kissa hiirtä!
- Anonyymi
Kyllä jokainen silloin puhuu paljon, kun saa itse valita mitä puhuu ja etukäteen on aiheet ja sanat valittu. Kun Sanna on poliittisten toimittajien haastattelussa, hänen puheensa on kertakaikkiaan surkeaa. Ei vastaa kysymyksiin ja puhuu asian vierestä.
- Anonyymi
Kiihottuu ja lopulta raivostuu omasta puheestaan. Sen jälkeen silmät seisovat päässä ja puoli tai täyshuutona antaa tulla aivan "puuta heinää". Tämä kertoo mielestäni ihmisen henkisen tason. Jos me kotona tai liikeneuvottelussa, tarhan tädit päiväkodeissa, opettaja koulussa syyllistymme samaan, peli on menetetty. Anderssonilla käytös aika pitkälle samanlaista, mutta on opetellut vääntämään naamansa hymyyn.
- Anonyymi
Ihmiset, jotka toimivat samoin, arvostavat sitä.
Enää ei tarvitse hävetä raivoamista vaan voi sanoa olevansa pääministeriainesta. Henkinen väkivalta on hyväksyttyä hallitustasollakin.
- Anonyymi
Sannalta puuttuu diplomaattinen osaaminen. Pian voi alkaa kolmas maailmansota, jos uskoo pääministerin kommentteja.
- Anonyymi
Kait se sitä kehnää?
- Anonyymi
Valitettavasi kansalaiset ovat jo tiedostaneet ettei pääministeri itse ole tehnyt muuta kuin vastuunpakoilun ennätyksen, joten turha enää ylistelllä! Menee totisesti hukkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 911291
- 541154
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926