Ei varmaan fetissinä kovin yleinen, mutta aihetta on jo sivuttu joissain ketjuissa. Saan siis kiksejä naisten kenkien sovittamisesta ja käyttämisestä. En puhu nyt korkkareista tai sandaaleista, vaan ihan arkikengistä: lenkkareista, kumisaappaista, talvikengistä. Ja mitä tyttömäisemmät, sitä parempi. Myös kenkien omistaja ja tilanne voi tuoda plussaa.
Oon itse siitä onnellisessa asemassa, että mulla on mieheksi pieni jalka (pieni 39). Harvoin tulee kenenkään eteisessä vastaan kenkiä, joita en olisi saanut tungettua jalkaani. Lenkkareissa olen saanut jalkaan pienimmillään 34-35 kokoiset, kumppareissa jopa 33. Joskus naiset ovat leikillään käskeneet minun sovittaa kenkiään huomatessaan että mulla on näin pieni jalka!
Onko kellään muulla samaa taipumusta?
Lainakengissä/liian pienissä kengissä
Anonyymi-ap
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kadehdin aloittajan jalankokoa. Nautin myös naisten kenkien sovittelusta, mutta kovin pieniä kenkiä en saa jalkaani tungettua. Mutta tiukkaa naisen kenkää ei voita mikään. Tälläkin hetkellä jalassani on jonkun mummon nahkaiset kävelykengät ja ihanasti laittavat kalun kovaksi.
- Anonyymi
Kato kenkä työnnä se perseesees urpo
- Anonyymi
Jaahas spede on nyt kenkä hörhö buaahaa
- Anonyymi
Vainajan häpäisyä.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781