Olipa taas lähes pimeä auto aamun liikenteessä ja ohitteli muita.
Nykyautoissa on neljä valoa kun ajovalojen lisäksi näkyvät parkit. Siinä kaahaajan autossa oli vain yksi ajovalo ja sekin muihin verrattuna himmeämpi. Kyllä kaksi ajovaloa tarvitaan hyvään näkymiseen, sillä se yksi ainoa ajovalo voi olla ikävästi jonkun toisen auton takana näkymättömissä. Yllätti.
Jos kaahaat, pidä ajovalosi kunnossa, jotta muut näkevät sinut (eivätkä tule eteen)
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli mennyt samalla kertaa molemmat ajovalot pimeiksi ja vain parkit paloivat. Tiesin että yksi oli jo pimeä. Sitten illan pimeydessä ihmettelin, että miksi auto tuli kadulla eteeni niin kuin minua ei olisikaan... Oli se toinenkin ajovalo mennyt pimeäksi... Sumuvalot päälle ajaessa siihen asti kun sain vaihdettua polttimot...
Yhdellä vasenta kaistaa ylinopeutta ajaneella ohittajalla oli auton vasen puoli pimeänä eikä se auto näkynyt taustapeilistä... Lähdin itsekin ohittamaan. Jos se olisi törmännyt perääni, niin olisiko syy ollut vielä kovempaa tulleen puolipimeän peräänajajan vai minun? Minullakin oli mittarissa jo 90 siinä 80:n alueella, niin en voinut olettaa että sieltä tulee joku varsinkaan kun en nähnyt normaalilla peiliin katselulla. - Anonyymi
Ei liikenteessä pidä kaahta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818