Jari on maamme parhaita laulajia mutta keikkasivustojen mukaan vain 2 kpl keikkoja maaliskuussa -22 ja heinäkuussa -22 vain yksi keikka Tangomarkkinoilla.
Missä on muut keikat? Eikö noin hyvä laulaja saa keikkoja?
Miksi Jari Sillanpäällä ei ole keikkoja??
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hän ole parhaita laulajia. On vain saanut hyvän hittikappaleen esitettäväkseen, siitä syystä on kai suosittu.
En menisi kuuntelemaan mistään hinnasta moista kuvottavaa tyyppiä.- Anonyymi
2019-2020 -2022-2023 oli COVID 19 KORONA PANDEMIA Minkä takia kaikki esiintymis lavat tanssipaikat oli suojattuna ihmiset liikkui 2 metrin väli toisiin ja päin yskiminen sylkeminen aivastelu on edelleen suurta vääryyttä. Syntiä. Monet ravintolat teko korkurssin.Oli liikkumiskieltoja Helsingistä ei saanut poistua ja muuta ihmiset ei uskaltanut mennä lääkäriinkään edes.Sitten oli muita ongelmia Ukrainan hyökkäys ja pakolaiset.Suomi meni Natoon ja sitten oli huumejuttuja näillä esiintyjillä sitä ennen ja muuta joten montaa vaikeutta on ollut.Osa medioista on valhetta keksittyä juttua.Valeuutisia.Jutut myy.Kyllä Sillanpäätä kuunnellaan edelleen ei se muutu.
- Anonyymi
Muistathan mitä julmuuksia Sillanpää on tehnyt ? Ihmiset eivät halua mennä tuollaista katsomaan.
- Anonyymi
Me ei voida tietää mikä juoruista on totta mikä valetta mikä lavastettua myyntijuorua.
- Anonyymi
No mietippä sitä. Ei riitä muunsukupuoleisten fanitus enää.
- Anonyymi
Julkkis sara Forsberg on muun sukupuolinen siinäpä ihmettelemistä.
- Anonyymi
Ennen pidin Jari Sillanpäästä mutta rikokset jotka teki en halua sellaista ihmistä tukea
- Anonyymi
En edes kuuntele hänen musiikkia Spotifysta jotta ei saa tuloja. En osta mitään mikä liittyy Jari Sillanpää, sillä hän EI edes katunut rikoksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes kuuntele hänen musiikkia Spotifysta jotta ei saa tuloja. En osta mitään mikä liittyy Jari Sillanpää, sillä hän EI edes katunut rikoksiaan.
Onhan katunut mm. Huumeita mitä yleisesti on Thaimaassa.
- Anonyymi
No ei kukaan mitäänrikoksia kuuntele monet konnat on vankiloissa laulaneet ja uskonnoissa.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa puppelit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579