Eläkeläisloikkari ulkomailla.

Anonyymi-ap

Muistan 1980 luvulta sellaisen elokuvan, kuin loikkari. Onhan se tänäänkin ihan konkreettista. Kun minä lähdin noin 5 vuotta sitten ja kun kerroin pojille valtiossa mitä olin tekemässä ja kun näin kavereiden ilmeet ne oli just vähän, niin kuin siinä loikkari elokuvassa missä Neuvostoliiton poika vietiin takaisin USA:sta Neuvostoliittoon. Sinne pojat jäi elämään valtiossa.

Minulla on aina ollut sellainen käsitys, että jokaikinen on omalla paikallaan maailmassa. Siksi olisi mielenkiintoista tehdä koe, jossa laitetaan iso sininen valo vilkkumaan tai ihan palamaan ja tutkitaan ja tarkastellaan, että kuinka paljon se vetää kyttiä ja kärpäsiä.

Kyllä ihmisiä yritetään käyttää hyväksi ja jokainen muistaa Pohjois-korean ja NL:n ja Kiinan esim. Valtiolla ja varsinkin niissä olevat valtion ja kunnan tähdet on jotenkin vastaavia, kuin kommunististisissa valtioissa aikoinaan. Miten niihin valikoituu juuri se ainesosa maailmassa aina.

Toki tasavertaista tutkimusta voidaan tehdä. Kuten puhuin siitä sinisestä valosta. Ihmisiä pitäisi enemmänkin auttaa pääsemään parhaaseen mahdolliseen elämään eläkkeellä ollessaan, koska heillä ei enää ole velvoitteita. Valtio voisi perustaa KELAn, vaikka Malagaan tai Pattayalle ja sekään ei olisi suuri vaiva. Pattayalla KELAn toimisto voisi maksaa ja avustaa ihmisiä käyttämään suomessa ilmoittautumassa ja vuokrata hotellin, vaikka Helsingistä. Kysellä ja auttaa asioissa, koska laki niin velvoitteittaa. Toisaalta tuleehan eläkeläisen elämä paljon halvemmaksi monessa maassa.

Minä jos päättäisin, niin toki jo ihmisten vapauden ja kristillisten arvojen pohjalta näin määräisin. Eikö olisi kiva saada asua, vaikka kansalaisen eläkkeellä Pattayalla. Puhumattakaan Kampotista.

Mutta siitä loikkari jutusta, niin miksi niiden pitää pakolla ja valheella yrittää pitää eläkeläisiä valtiossa ja kiristää ja käyttää hyväksi.

24

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään taas oli iltapäivälehtien sivuilla ruokajonosta ja kurjaa kurjaa oli. Ulkomaille muutto auttaa ihan varmasti monta kansalaiseläkeläistä ja keskieläkeläistä. Sitä on turha väittää. Sitä minä en ymmärrä jos kerran valtio on hyvä, niin miksi se pyrkii estämään ja hyväksikäyttämään ihmisiä vielä eläkkeellä. PS:n kannattajat on rajastaan kritisoineet EU:ta, että heillä ei ole halpaa ruokaa tai halpaa autoa tai halpaa bensaa. Terveiset PS:n kannattajalle, että koetappa tuoda se halpa auto millä muualla maailmassa ajetaan ja koetappa tuoda tai saatikka tilata sitä halpaa ruokaa ja juomaa, niin arvaappa PS:n arvoisa kannattaja, kuka ja missä ne varastetaan sinulta pois. Luuletko, että oikea syy on, kun pitää ruokkia Matuja vai... Siinä vaiheessa jos näin kuvittelet, niin sinun pitää olla täysin hullu.

      Sitten näistä valtion ja kunnan tähdistä. Minä luulen, että siellä varmasti kuulee sanoja suomalainen ja rotuja ja Matuja ja muita vastaavia nimiä. Raamatussa kerrotaan näistä valtion ja kunnan tähdistä osiossa Raamatun pedosta kerrottaessa ja luku "666" kuuluu heidän kuvioonsa saumattomasti. Sitä kutsutaan myös nimellä pedon merkin ottamisella suuhunsa ja käteensä ja katso sitä lukua ja ymmärrä, että se on ainut luku mitä voidaan pyöritellä miten halutaan. Näin myös peto sitä käyttää.

      Nämä valtion ja kunnan tähdet myös kieltävät Jeesuksen ja toimivat vastoin kristillisiä oppeja. Rotu ja suomalainen ei kuulu kristilliseen oppiin.

      • Anonyymi

        Siellä ruokajonoissa käy myös rikkaita ja ahneita kansalaisia , Mersu odottaa nurkan takana , ettei kukaan näe.
        Suurin osa on kuitenkin työttömiä ja monilapsisia perheitä, joista toinen työtön ja toinen opiskelija, opiskelijoita on paljon, koska he elävät vielä pienemmällä rahalla, kun vanha takuueläkeläinen.
        Nuo kansan/ takuueläkeläiset ovat jo suurimaksi osaksi vanhainkodeissa , he eivät enää ole missään jonossa.


    • Anonyymi

      Suomeen muutti 48 086 henkilöä viime vuoden aikana. Maahanmuuttojen määrä kasvoi 11 722 henkilöllä vuoteen 2021 verrattuna. Maahanmuuttoa tuli etenkin Aasiasta. Aasian maiden kansalais
      ten maahanmuutto Suomeen lisääntyi noin 8 000 hengellä edellisvuoteen verrattuna.
      ”Pelkästään filippiiniläisiä tuli Suomeen lähes 3 000. Myös venäläisten maahanmuutto lisääntyi merkittävästi. Kaikkiaan Venäjän kansalaisia muutti Suomeen noin 5 700”, yliaktuaari Joni Rantakari sanoi Tilastokeskuksen tiedotteessa.

      • Anonyymi

        Halpa työläisiä ja sosiaaliin tuotuja poikia riittää. Monella on omaisuutta kotimaassaan ja tulevat perustoimeentulon mahdollistavan muuttamisen vuoksi. En minä ihmisiä hauku ja oikein tekevät. Saavat pankkilainaa ja sitten ottavat hatkat ja menevät muualle. 50 tuhatta lainaa ja sanovat, että heippa. Moni myös haluaa seikkailla ja käydä katsomassa ja näin ihmisen kuuluukin tehdä. Eläkeläisiä ei taida muuttaa kovinkaan paljon ulkomailta olettaisin. Meinaatko kunnan ja valtion tähti, että Saksasta ja Ruotsista muuttaa Suomeen kovinkaan paljon eläkeläisiä.

        Ruotsista saattaa joku paluumuuttaja tulla. Kaikilla omat syynsä. Mutta ei se Suomi mitenkään kiinnostava ole Euroopan unionin eläkeläisille. Lisäksi EU:ssa on samat oikeudet eikö niin kunnan ja valtion tähti. Miksi sitten puolustelet, että Suomi olisi muka eläkeläisen paratiisi vai.

        Kyllä niitä eläkeläisiä löytyy näistä lämpimistä ja edullisista maista ja mitä enemmän rahaa, niin sitä enemmän luksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpa työläisiä ja sosiaaliin tuotuja poikia riittää. Monella on omaisuutta kotimaassaan ja tulevat perustoimeentulon mahdollistavan muuttamisen vuoksi. En minä ihmisiä hauku ja oikein tekevät. Saavat pankkilainaa ja sitten ottavat hatkat ja menevät muualle. 50 tuhatta lainaa ja sanovat, että heippa. Moni myös haluaa seikkailla ja käydä katsomassa ja näin ihmisen kuuluukin tehdä. Eläkeläisiä ei taida muuttaa kovinkaan paljon ulkomailta olettaisin. Meinaatko kunnan ja valtion tähti, että Saksasta ja Ruotsista muuttaa Suomeen kovinkaan paljon eläkeläisiä.

        Ruotsista saattaa joku paluumuuttaja tulla. Kaikilla omat syynsä. Mutta ei se Suomi mitenkään kiinnostava ole Euroopan unionin eläkeläisille. Lisäksi EU:ssa on samat oikeudet eikö niin kunnan ja valtion tähti. Miksi sitten puolustelet, että Suomi olisi muka eläkeläisen paratiisi vai.

        Kyllä niitä eläkeläisiä löytyy näistä lämpimistä ja edullisista maista ja mitä enemmän rahaa, niin sitä enemmän luksusta.

        Neljä prosenttia suomalaisista eläkkeensaajien kokonaismäärästä, muuttaa ulkomaille , kertoo tilastokeskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä prosenttia suomalaisista eläkkeensaajien kokonaismäärästä, muuttaa ulkomaille , kertoo tilastokeskus.

        Moni suomalainen muuttaa eläkkeellä Ruotsiin
        Monet haluat asua lähempänä Suomea, Euroopassa on monta potentiaalista eläkekohdetta. Eläketurvakeskuksen mukaan suurin osa ulkomailla asuvista, jopa 67 prosenttia, asuu Ruotsissa. Suomalaiset eläkeläiset suosivat myös Saksaa, Portugalia, Espanjaa, Australiaa, Viroa ja Yhdysvaltoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä prosenttia suomalaisista eläkkeensaajien kokonaismäärästä, muuttaa ulkomaille , kertoo tilastokeskus.

        Vääristynyt tilasto. Moni täällä saa myös kansalaisten eläkettä ja pitävät postilaatikko-osoitteen. Jonkin verran on myös vaikeaa saada myös Espanjaan osoite, kuten Kreikkaankin.

        Se verotusmaan vaihto ja järjestelmä vaatii vielä paljon järjestäytymistä ja organisointia. Se myös maksaa näin näennäesesti... Vaikka 200 kuussa ja pyrogratian hoitomakasun vaikka 2 tuhatta.

        Kunnan tähti ja valtion tähti ei käsitä, että Suomen keskieläkkeellä sitä on vaikea toteuttaa. Tietenkin jos on rahaa, niin sehän tehdään. Luultavasti liki puoli miljoonaa eläkeläistä asuu pääsääntöisesti ulkomailla. Kirjoilla huomaa joutuu olemaan Suomessa pakosta. Ja tähän verotusmaa ongelmaan tarvitaan parempaa organisointia ja järjestelmää. Eikö niin kunnan Tähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääristynyt tilasto. Moni täällä saa myös kansalaisten eläkettä ja pitävät postilaatikko-osoitteen. Jonkin verran on myös vaikeaa saada myös Espanjaan osoite, kuten Kreikkaankin.

        Se verotusmaan vaihto ja järjestelmä vaatii vielä paljon järjestäytymistä ja organisointia. Se myös maksaa näin näennäesesti... Vaikka 200 kuussa ja pyrogratian hoitomakasun vaikka 2 tuhatta.

        Kunnan tähti ja valtion tähti ei käsitä, että Suomen keskieläkkeellä sitä on vaikea toteuttaa. Tietenkin jos on rahaa, niin sehän tehdään. Luultavasti liki puoli miljoonaa eläkeläistä asuu pääsääntöisesti ulkomailla. Kirjoilla huomaa joutuu olemaan Suomessa pakosta. Ja tähän verotusmaa ongelmaan tarvitaan parempaa organisointia ja järjestelmää. Eikö niin kunnan Tähti.

        Sinä se vääristät tietoa , lähde meneen tältä palstalta kamponinian kunnan tähti.


    • Anonyymi

      Miten tämä ketju liittyy palstan aiheeseen?

    • Anonyymi

      Väärä foorumi , maahanmuutolla ja maasta pois muutolla oma palsta.

    • Anonyymi

      Tänään taas oli yksi vinkumassa Iltapäivälehtien sivuilla, että jos maksan vuokran, niin mistä saan ruuan. No, ruokaa jaetaan Myllypuron jakeluasemalla ja kunnan tähti kertoo valtiosta jakelun toisella puolen. Mutta olkaa varovaisia, sillä metroasemalla on kytät ja Smurffit innoissaan. Huutelevat kirkon ruoka-apuun, että jos on varaa jakaa ruokaa, niin pitää olla varaa maksaa lippu.

      Hurstilla taitaa olla joka toinen päivä ruuan jako. Muista ottaa Passi mukaan sinne, sillä ulkomaalainen ei saa ruokaa, sillä ruoka ei riitä kaikille. Pelastuksesta saa ilmaiseksi leipää ja ajan varanneille annetaan ruokaa kerran kuussa. Eläkeläisille se on helppoa, mutta työssä käyvät joutuvat ottamaan vapaata.

      EU lähettää aina silloin tällöin ruokaa ja silloin pitää olla valmiina. Vaihtoehtoa eläkeläisille on muuttaa pöndelle tai lämpimään halpismaahan. Valtio ei tykkää jos muutat.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen katkera pinttymä Suomesta sulla oikein on? Oletko hakenut apua siihen?
        Vai eikö siellä kehitysmaassa ole tarjolla mielenterveyspalveluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen katkera pinttymä Suomesta sulla oikein on? Oletko hakenut apua siihen?
        Vai eikö siellä kehitysmaassa ole tarjolla mielenterveyspalveluja?

        Minä kysyn taas, että mikä vittxxx se Suomi sulla on, kun on kysymys puhtaasti vain talousasioista. Minä tiedän, että silloin sinulla on pillerit paikallaan jos välität sosiaalitukien 500 elämisrahalla elävästi paremmin, kuin Kambodzassa eläkkeellä. Sinulle on todistetusti syötetty valheellista propagandaa ja mielenterveyteen vaikuttavia asioita ihan maitopurkista ja leivästä ja ihan karamelleihin ja suomalaiseen lehmän ja sian ja kanan lihaan saakka, jopa madot on suomalaisia. Teillä jopa olematon valtio puhuu suulla. Niin se on sairasta.

        Sä raukka kuvittelet ruotsalaisen historian vielä suomalaiseksi ja et edes tiedä mistä koko suomalainen on tullut. Silläkin nimellä saattaa olla mielenkiintoinen historia. Nimi Finland on taas eri, kuin Suomi sana. Suomi sana viittaa vahvast ryssiin, jopa Suomenlahden sijainti kartalla. Sitä sinun pääsi sisäistä vääristymä minä olen myös suoristamassa. Et edes tajua, että ihminen on luotu ja on Kristus tai joku muu jumala. Luuletko tähti, että ihminen on ollut täällä yli kymmenen tuhatta vuotta vai ... Ehei ei ole. Se näyttää olleen täällä ihan just ja tasan tarkkaan sen 6 ja rapiat. Ja edellinen jääkausi oli noin 4000 vuotta sitten. Se näkyy kaikkialla maailmassa vai mistä sulamisvedet tuli niihin uponneisiin ja vanhoihin tapahtumiin. Myös ihmisten levinneisyys ja ihan kaikki on tasan tarkkaan silloin linjassa myös jäätyneet mammutit ja metsät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyn taas, että mikä vittxxx se Suomi sulla on, kun on kysymys puhtaasti vain talousasioista. Minä tiedän, että silloin sinulla on pillerit paikallaan jos välität sosiaalitukien 500 elämisrahalla elävästi paremmin, kuin Kambodzassa eläkkeellä. Sinulle on todistetusti syötetty valheellista propagandaa ja mielenterveyteen vaikuttavia asioita ihan maitopurkista ja leivästä ja ihan karamelleihin ja suomalaiseen lehmän ja sian ja kanan lihaan saakka, jopa madot on suomalaisia. Teillä jopa olematon valtio puhuu suulla. Niin se on sairasta.

        Sä raukka kuvittelet ruotsalaisen historian vielä suomalaiseksi ja et edes tiedä mistä koko suomalainen on tullut. Silläkin nimellä saattaa olla mielenkiintoinen historia. Nimi Finland on taas eri, kuin Suomi sana. Suomi sana viittaa vahvast ryssiin, jopa Suomenlahden sijainti kartalla. Sitä sinun pääsi sisäistä vääristymä minä olen myös suoristamassa. Et edes tajua, että ihminen on luotu ja on Kristus tai joku muu jumala. Luuletko tähti, että ihminen on ollut täällä yli kymmenen tuhatta vuotta vai ... Ehei ei ole. Se näyttää olleen täällä ihan just ja tasan tarkkaan sen 6 ja rapiat. Ja edellinen jääkausi oli noin 4000 vuotta sitten. Se näkyy kaikkialla maailmassa vai mistä sulamisvedet tuli niihin uponneisiin ja vanhoihin tapahtumiin. Myös ihmisten levinneisyys ja ihan kaikki on tasan tarkkaan silloin linjassa myös jäätyneet mammutit ja metsät.

        Ja maapallo on pannukakku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyn taas, että mikä vittxxx se Suomi sulla on, kun on kysymys puhtaasti vain talousasioista. Minä tiedän, että silloin sinulla on pillerit paikallaan jos välität sosiaalitukien 500 elämisrahalla elävästi paremmin, kuin Kambodzassa eläkkeellä. Sinulle on todistetusti syötetty valheellista propagandaa ja mielenterveyteen vaikuttavia asioita ihan maitopurkista ja leivästä ja ihan karamelleihin ja suomalaiseen lehmän ja sian ja kanan lihaan saakka, jopa madot on suomalaisia. Teillä jopa olematon valtio puhuu suulla. Niin se on sairasta.

        Sä raukka kuvittelet ruotsalaisen historian vielä suomalaiseksi ja et edes tiedä mistä koko suomalainen on tullut. Silläkin nimellä saattaa olla mielenkiintoinen historia. Nimi Finland on taas eri, kuin Suomi sana. Suomi sana viittaa vahvast ryssiin, jopa Suomenlahden sijainti kartalla. Sitä sinun pääsi sisäistä vääristymä minä olen myös suoristamassa. Et edes tajua, että ihminen on luotu ja on Kristus tai joku muu jumala. Luuletko tähti, että ihminen on ollut täällä yli kymmenen tuhatta vuotta vai ... Ehei ei ole. Se näyttää olleen täällä ihan just ja tasan tarkkaan sen 6 ja rapiat. Ja edellinen jääkausi oli noin 4000 vuotta sitten. Se näkyy kaikkialla maailmassa vai mistä sulamisvedet tuli niihin uponneisiin ja vanhoihin tapahtumiin. Myös ihmisten levinneisyys ja ihan kaikki on tasan tarkkaan silloin linjassa myös jäätyneet mammutit ja metsät.

        Ja yhä pahenee tuo mielentilasi....
        Koita nyt vaan hakea sitä apua jostain. Ja ystävällinen neuvo: sitä ei löydy sieltä ’aurinkoiselta lämpimältä terassilta halpojen juomien’ avulla. Ei, vaikka kuinka raamattua jeesuksineen tms pitäisit siinä pöydän kulmalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhä pahenee tuo mielentilasi....
        Koita nyt vaan hakea sitä apua jostain. Ja ystävällinen neuvo: sitä ei löydy sieltä ’aurinkoiselta lämpimältä terassilta halpojen juomien’ avulla. Ei, vaikka kuinka raamattua jeesuksineen tms pitäisit siinä pöydän kulmalla..

        Luuletko, että minä uskon sinun kuvitelmia sitten vai?Minun oli tarvetta mennä lääkäriin jos valtio puhuisi ja ruotsalainen olisi suomalainen ja maito ja leipä ja kissakin olisi suomalainen. Enkä tasan tarkkaan voisi uskoa nerbaaliin suomalaiseen. Tulee pikkaisen ongelmia aivoissa uponeiden kaupunkien ja sulamattomien lihojen kanssa puhumattakaan ihmisten historiasta ja levinneisyydestä. Ei Vittxxx minähän olisin todella sekaisin jos perustiedot ei olisi kohdallaan.


        Mieti nyt edes perusasiat kuntoon, että kuka ja missä ja vielä milloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että minä uskon sinun kuvitelmia sitten vai?Minun oli tarvetta mennä lääkäriin jos valtio puhuisi ja ruotsalainen olisi suomalainen ja maito ja leipä ja kissakin olisi suomalainen. Enkä tasan tarkkaan voisi uskoa nerbaaliin suomalaiseen. Tulee pikkaisen ongelmia aivoissa uponeiden kaupunkien ja sulamattomien lihojen kanssa puhumattakaan ihmisten historiasta ja levinneisyydestä. Ei Vittxxx minähän olisin todella sekaisin jos perustiedot ei olisi kohdallaan.


        Mieti nyt edes perusasiat kuntoon, että kuka ja missä ja vielä milloin.

        Minun näkemykseni mielenterveytesi tilasta tietysti perustuu vain noihin kirjoituksiisi. Niiden perusteella asia on kokolailla selvää...
        Ja tämäkin entistä sekavampi kirjoituksesi vain vahvistaa aiempaa näkemystä....

        No eipä asia oikeastaan minulle kuulu, mutta kun oireet ovat noin selkeät, niin ainahan voi yrittää herätellä hakemaan apua.

        Jos talouspuoltakin näin veronmaksajan kannalta katsoo, niin mitä todennäköisemmin tulet kuitenkin takaisin suomalaisen terveydenhuollon potilaaksi ennemmin tai myöhemmin, kun tilasi heikkenee... Tässä vaiheessa ehkä voisit vielä saada apua sielläkin, en silti tiedä...


    • Anonyymi

      Toiseksi Nerbaalissa suomalaisessa evoluutiossa on oltava pitkä aikainen kehitysoppi ja sitten ne suomalaiset nerbaalit olisi lähtenyt jääkautta pakoon Afrikkaan vai ja vieneet sinne Suomen kielen ja kulttuurin vai.

      Tiedätkö miksi edes se heidän oppinsa on pitkä, koska jollakin suomalaisella veljesrodulla voisi olla häntä ja parempi karvoitus vielä. Niin ne laukoo sataa tuhatta vuotta, mutta jääkausi ja ihmisen osuus ilmastoon pitää myös korostaa.

      Mä kuule uskon tasan tarkkaan paremmin Jeesukseen Kristukseen ja luomiseen. Kaikki arkeologia puhuu myös sen puolesta ja on paljon paremmin järkeen ja älyyn käyvä. Kuuntele edes mistä ne puhuu ja laita pohjakassa kuntoon ja järjestykseen pää kopassasi. Eihän sen ole väliä jos sillä ei pysty ajattelemaan.

    • Anonyymi

      Ethän sinä valtion tähti näkisi kirkon kirkkoa enää jos nerbaali suomalainen olisi totta. Ei olis mitään uskontoja missään eikä missään muodossa enää. Jos sinä raukka et ymmärrä edes perusoppia, niin sinun on turha keskustella täällä mitään. Sitähän sinä periaatteessa väität.

      Kristinuskon ensimmäinen asia on luominen ei evoluutio. Vanhoilla päivillä, luulis olevan aikaa jos on kykyä ajatella.

    • Anonyymi

      Se on taasen eri asia jos sanot, että et tiedä mistä suomalainen on tullut.... Ei sillä ole silloin väliäkään. Mutta muista mainita sekin mahdollisuus.


      Toiseksi Suomesta mainitaan sana Finland, joka tarkoittaa ihan perussuomenkielellä maan loppua. Siitä aika käsitteestä kannattaa käydä juhannuksena lapisissa ja katso, kun siellä voi vielä suksia. Eli taas ollaan ihan linjassa Raamatun 6000 vuotta ja Finlandin nimenkin kanssa sulamisen suhteen. Ota nyt mies järki mukaan.

      • Anonyymi

        Sinä olet ihan finaalissa, hae apua, ennen, kun sekoat lopullisesti.


    • Anonyymi

      Tuo äijä on ihan pimee.💀💀😂😂

    • Anonyymi

      Kerro mikä se perusta sitten on.
      Luuletko tosiaan, että suomalainen on alunperin jääkauden jälkeen kehittynyt maahisesta vai.

    • Anonyymi

      Yksi vatipää kertoi just lehdessä, että pitää opettaa suomalaisia arvoja. Kertoisiko joku edes yhden suomalaisen arvon ja voinko luottaa, että sitä samaa arvoa ei ole muualla tai aikaisemmin missään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3188
    2. 121
      1405
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      135
      1253
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1142
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      76
      952
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      814
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      802
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      42
      793
    9. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      68
      785
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      783
    Aihe