Olen 19 vee neito ja mulla on hauska tapa "bongata" baareista iso vehkeiset miehet!! Tanssilattialla tulen lähelle ja hieron heidän etumustaan. Housujen läpi tuntee jäykistyneen siittimen helposti ja siitä voi tehdä omat johtopäätökset. Sopiva kun on löytynyt niin harvemmin tarvii kahta kertaa pyytää, meille vai teille!! ;)
Miten "bongata"
23
9573
Vastaukset
Annatkos miesten myös kokeilla miten tiukka sulla on?
- kai annan...
...kun se oikea muna on löytynyt!! ;)
- tane
Kuinka isoa sä metsästät sieltä?
- näin...
...että keskivertoa isompaa. heh... ei mul mittanauhaa mukana oo, mut paras on reilu 20cm. Siihen on tullut sellainen näppituntuma. Kyllä sen ison kullin pienien seasta löytää... ;)
- juujuu
niiniin...aina tätä samaa provoo vaan...ei kai kukaan usko tuota tuubaa?sama tyyppi aina säveltää noita paskajuttujaan....
- väärässä oot!!
Taidat olla säälittävä tapaus... Tuskin oot ees pilluu nähnyt! Mistä sä tiedät mun toiminta tapani baareissa?? Ei taida olla vastaavasta kokemusta... heh Pienimunainen...
- 35w
Sinä et tiedä vielä rakastelusta yhtään mitään.Onx ihkuu saada isoo kullii?
- sillein teet
Jos mun munaa rupee tanssilattialla joku hieromaan niin tää ääliö vaihtuu kyllä aika nopeesti.
- ongelma...
... jos ei nainen kelpaa??? Tietenkin jos sulla on pieni niin, et kelpaa mulle. Taidat olla homo jos tanssilattialla vetäydyt kuumana käyvän naisen kopeloinnista?? :(
- sillein teet
ongelma... kirjoitti:
... jos ei nainen kelpaa??? Tietenkin jos sulla on pieni niin, et kelpaa mulle. Taidat olla homo jos tanssilattialla vetäydyt kuumana käyvän naisen kopeloinnista?? :(
Joillain miehillä on vara valita. Heti kun et kelvannut, haukuit pienimunaiseksi homoksi, taidat tulla usein torjutuksi. Varmasti joudut ottamaan paljon pohjia, jos rupeat selvinpäin tanssilattialla vieraiden munia hieromaan, kaipaat hoitoa.
- 18-vuotias mies
Oli provo tai ei tuollaisiin naisiin tämän päivän enimmät nuoret miehet joutuvat valitettavasti tyytymään. Seksistä ei ole paljoakaan toivoa, ellei ole sattunut syntymään kookkaan siittimen kanssa.
Arvatkaa, vituttaako, kun isän sukupolvella naisen makaamiseen riitti auto, jonka saattoi huonoimmassakin tapauksessa ansaita työtä tekemällä (Kekkosen aikana töitä riitti enemmän kuin nykyään). Kookasta penistä ei sen sijaan ansaitse millään, vaan se on syntymäoikeudellinen. Ei ihme, että nuoret miehet voivat pahoin ja ovat seksuaalisesti turhautuneita.- nainen
No tuo pääteksti oli hyvin tyypillinen nuorennaisen kirjoitus, huom. siis vain kirjoitus ei muuta. Tuollaisella kokeilemisella saisi pian vain huonon maineen! Oikeassa elämässä normaalikokoisen pillun omaava nainen tarvitsee vain normaali kokoisen kikkelin omaavan miehen. Joten ei syytä huoleen, seksi on ihanaa kun molemminpuolin on kaikki asiat muuten hyvin, enkä tarkoita sillä kikkelin tai pillun kokoa :)
- 19-vuotias mies
nainen kirjoitti:
No tuo pääteksti oli hyvin tyypillinen nuorennaisen kirjoitus, huom. siis vain kirjoitus ei muuta. Tuollaisella kokeilemisella saisi pian vain huonon maineen! Oikeassa elämässä normaalikokoisen pillun omaava nainen tarvitsee vain normaali kokoisen kikkelin omaavan miehen. Joten ei syytä huoleen, seksi on ihanaa kun molemminpuolin on kaikki asiat muuten hyvin, enkä tarkoita sillä kikkelin tai pillun kokoa :)
Kannattamisesta en tiiä, mutta kyl itellekin on tullut melkei kymmenisen kertaa vastaan tilanne, jossa yhteys naiseen on kuihtunut kalun kokoon. Oma siittimeni on noin 14/4. Muuten olen sporttinen, tosin kasvonpiirteeni eivät ole miesmallitasoa.
Ei kai muu auta ku odottaa, että muijat on aikansa kookaskaluisten kanssa paneskellu, kunnes kolmikymppisenä kelpaavat kaltaiseni kundit. Katkeraksi sitä kyllä sillä välin kasvaa.
- Vajaa puoli metriä
Ja pitkää ikää 19 vee neidolle
- Mies 26v.
Noin sitä pitää. Jos tykkää isoista mikäs siinä? En ymmärrä miksi ihmeessä jotkut suuttuu tällaisesta viestistä. LUULEN tosiaan että syy lienee siitä että omistaa "normikullin" ja sen takia suuttuvat!? =) Onko näin? Ihkä olen tosi onnekas koska omistan yli 20cm pippeli, en tiedä? Jotkut jätkät melkein vaati että naisella pitäis olla D-kupit, ja miks ei sitten nainen sais "vaatia" isoa. Miettikää siitä!!
- jätkä
Mulla jää kahdestakympistä pari senttiä vajaaks, mutta paksuus toivottavasti kompensoi asian. Kyllä nuori nainen saa isosta pitää, ja valita sänkykumppaninsa sen mukaan, jos näin tykkää tehdä. Mutta mitataanko se muna jo tanssilattialla hieman kummastuttaa.
tuossa on se että me muutkin saadaan edes pientä käsihierontaa ;) Keep on going...
- seurata...
...ihmisten reaktioita, kun kirjoitin tavastani toimia baareissa. Tosiaan olen vapaa sinkku neiti, joten mielestäni en tee mitään väärää!! Laitan yleensä avonaisen topin ja ninarin baareihin päälle. Sillä saa jo miesten rajattoman huomion. Voi olla että pitkät punertavat hiuksenikin saa huomion kääntymään. Jotenka, voisi myös sanoa että minut "bongataan". Miehen saanti olisi tosi helppoa, ei tarvitsisi laittaa tikkua ristiin, mutta haastellisemman siitä tekee se että löytää hyvännäköisen ja "kokoisen" ;) Miehiä on toisekseen mukava vaan välillä kiusoitella. Välillä tulee äijiltä sellaisia runoja ja anomuksia, että oksat pois... heh :)Ei muuta kuin sinkut naiset, jos on baarissa tylsä meno, eikun äijiä "bongaamaan". ;)
- -R1-
olemaan toi pippeli vähä pienen puoleinen (16 cm) ni piti käyä kesäks ostaa uus leikkikalu.(moottoripyörä)
Unohtuu pillunkiilto silmistä ees hetkeks.Suosittelen lämpimästi.
Jotenki oon huomannu että tyttelit tuolla kartsalla kiinnostuu kummasti ku näkee nuoren kollin prätkän kyydissä :) - mies
Tuo isojen kalujen metsästys taitaa olla aika yleistä nuorten naisten keskuudessa. Suurin osa ei varmaan kehtaa tunnustella, mutta silti salaa toivovat, että housusta löytyisi kunnon patukka. Itse kyllä ihmettelen, miten nykymaailmassa pienikaluiset (alle 18/5) kehtaavat harrastaa seksiä? Itsellä ikää lähes 24v, enkä ole koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa. Tuskin tulen olemaan jatkossakaan.
- Mies myöskin
mies kirjoitti:
Tuo isojen kalujen metsästys taitaa olla aika yleistä nuorten naisten keskuudessa. Suurin osa ei varmaan kehtaa tunnustella, mutta silti salaa toivovat, että housusta löytyisi kunnon patukka. Itse kyllä ihmettelen, miten nykymaailmassa pienikaluiset (alle 18/5) kehtaavat harrastaa seksiä? Itsellä ikää lähes 24v, enkä ole koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa. Tuskin tulen olemaan jatkossakaan.
Kaikkein surkeinta on, jos taviskalu liittyy vielä kasvoihin, jotka eivät kelpaa miesmallille. Siten selibaatti on taattu. Itselläni tosin on jonkin verran vähemmän vuosia, mutteivät tulevatkaan mitenkään valoisemmilta näytä. Ei kai enää auta muu kuin heittäytyä homoksi, he kuulemma suhtautuvat seksiinkin paljon avoimemmin kuin naiset ja ovat muutenkin suopeampia.
- täälläkin
Mies myöskin kirjoitti:
Kaikkein surkeinta on, jos taviskalu liittyy vielä kasvoihin, jotka eivät kelpaa miesmallille. Siten selibaatti on taattu. Itselläni tosin on jonkin verran vähemmän vuosia, mutteivät tulevatkaan mitenkään valoisemmilta näytä. Ei kai enää auta muu kuin heittäytyä homoksi, he kuulemma suhtautuvat seksiinkin paljon avoimemmin kuin naiset ja ovat muutenkin suopeampia.
Lyhytkokonen, pienimunanen, naamakaan ei ole häävi, ylipainoakin on kertynyt. Kyllä pitää olla epätoivonen emäntä jos mut huolii, en tiiä että ottasinko ees niin epätoivoista.
- epäileväinen
Mä epäilen onko tämä edes naisen tekstiä..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555