puhutaan siitä että jos vanhus tarvitsee apua niin ei yhtään kymmempaa kuin 1981 tai nyt soten toimiessa, ESIMERRKI; vanhus jos on vietttänyt sairaalassa leikkauksen jälkeen pari päivää ja kuljetetaan kotiin huonossa hapessa ja sit määrätään hoitoohjeissa että pitäisi heti taas seuraavana aamuna mennä verikokeisiin terveyskeskukseen ja taas poistamaan heti viikon sisällä tikkejä, Jatkuvaa kuljetusta vanhalla ihmisellä kotoa sinne tänne ja ne pitää vielä itse hoitaa kaikki aikavaraukset tietysti digitaalisesta.
MITEN SELLAISET IHMISET JOTKA OVAT YKSINÄISIÄ VANHUKSIA KAIKEN TÄMÄN PYSTYY HOITAMAAN.
Toinen ongelma kun on muita ongelmia syntynyt makoilustaja ja / tai syöpähoidon jälkeen tulleista vaivoista niistäkin pitää mennä erikseen terveyskeskukseen jos onnistuu varaamaan ajan.
Eli yhden luukun palveluun ei olle päästy vieläkään vaan kaikki tarvii hoitaa erikseen ja ikäihminen rasittuu näistä pakkoliikkeistä.
SAIRAANHOITO
Anonyymi-ap
1
288
Vastaukset
- Anonyymi
Ilotulitus,johon varaa,mutta ei hoitoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043